Paris, Budapest and London

85 4 0
                                    

Nějakým velmi záhadným způsobem se mi podařilo v letadle usnout v uličce, ráno když mě Sofi vzbudila tak jsem vůbec netušila kde jsem.

V Paříži jsme prolezli snad milion obchodů, ochutnali sto druhů vín a jedli jsme šneky a žabí stehýnka který chutnají jak kuře. Pozvraceli jsme si z Eiffelovky a odjeli s hromadou věcí od Coco Chanel.

Z Paříže jsme se rozhodli let vlakem, tak jsme letadlo poslali zpátky do Londýna. V Maďarsku jsme se celý dny nakládali v těch rezavejch bazénech, byli jsme na masáži čokoládou, medem, olejem a prostě vším možným, v sauně a váleli se v zelený vodě. Prostě dokonalej odpočinek a uvolnění. Zpátky do Londýna se ani jedný z nás nechtělo.

Ale museli jsme, v Paříži jsme si obě museli koupit další kufr aby se nám tam všechno vůbec vešlo. Zpátky do Londýna jsme jeli zase vlakem a pak lodí.

Když jsme byli zase ve městě tak jsme si hodily domů, převlékli se do oblečení z Kalifornie  co jsme si koupili ještě na tour a šli jsme navštívit kluky.

Zazvonila jsem a první co jsem uslyšela byl Niall jak volá že dorazila pizza. Dveře se otevřeli.

,, Aloha. " Zakřičeli jsme se Sofi naráz.

,, Holky moje zlatý, konečně jste se vrátily. " vtáhl si nás do obětí Liam.

,, Dělejte že jste pizza překvapíme je." Pošeptal. Kývli jsme a schovali se za Liama.

,, TOS tam tu pizzu vyráběl? " Zakřičel Niall.

,, Ne, ale dovezli tu nejlepší pizzu na světe. " Řekl Liam. V tu chvíli jsme vyskočili a Zakřičeli.

,, Ahoooj. "

,, Máš pravdu nejlepší pizza na světe. " Řekl Niall.

Pak jsme putovali se Sofi z jednoho obětí do druhého. Já nakonec skončila stejně v Niall v medvědím sevření. Ukazovali jsme jim fotky z Miami a vydávali je za Pasadenu.

Večer jsem odešla domů.

Vybalila jsem si tu hromadu věcí, u Chanela jsem si koupila překrásný boty, černý lakovaný lodičky s zlatým proužkem po obvodu, prostě nádherný, 10 centimetrovej podpatek a černý minišaty bez rukávy nahoře upnutý a pak navlněný se zlatým proužkem na lemu sukně, a několik náušnic.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat