Právě sedíma v kroužku a snažíme se inteligentně roztočit prázdnou flašku Jacka Dannielse zatímco ta druhá je už dávno někde v našich žaludcích.
,, Tak jo, Lou, k-kolikrát j-j-jsi, škyt byla ně-ně komu ne škyt nevěrná?" zeptala se Perrie, opilecky přitom koktala.
,,Asi šestkrát." zachechtala se Lou a zatočila, padlo to na mě.
,, Beýýý, otázka nebo ůkol?" zeptala se mě Lou.
,, Úkol." zachechtala jsem se.
,, Hmmmmmm, tak sněz Louisovi všechnu jeho mrkev." roztlemila se Lou jako šílená.
,, Proč ne." řekla jsem a ládovala do sebe další a další mrkve.
,, Nééééééééééé." křičel Louis, trošku opožděný reakce ne, když vezmeme ohled na to že jsem jedla už poslední mrkev.
Zatočila jsem lahví no a koho jsem si nevytočila, no přece Harryho.
,, Já chci úkol." zatvářil se velmi sebestředně.
,, Jade si tě vezme do pokoje a bude si s tebou dělat co chce, celých deset minut." koukla jsem na Jade která se nádherně usmívala a potom si Harryho odvedla nahoru. Za deset minut se ovšem nevrátily Jade a Harry, nýbrž Jade a Harrieta- tedy Harry v růžové sukni a modrém tílku na vysokých podpadcích zmalovanej jak běhna.
,, Čau Harrietko, nechceš zajít na drink?" řekl Niall v záchvatu smíchu a vyprskl celou hrst popcornu.
,, Ne, to fakt nechci a nemáte někdo odličovač a ubrousky." zabrblal Harry.
,, Jo a mimochodem teď točím." vrátil se už normal Harry. Vytočil si.... Nééééé, tak to bude teror, mě.
,, Tak copak Beatko???" udělal Harry svůj cupcake úsměv.
,, Úkol." řekla jsem sebevědomě, nejsem přeci srab.
,, Tak, po zbytek hry seš jenom ve spoďárech." usmál se. Jelikož jsem byla už značně nadraná tak mi to ani nevadilo.
,, Skočte někdo pro vteřinový lepidlo." usmála jsem se na holky.
,, Proč?" zeptala se inteligentně Gemm.
,, No, ať jsme v pohotovosti až klukům vypadnou oči z důlků." můj názor se potvrdil při pohledu na Harryho, sedícího vedle mě a zakotveném očima na mém, no jak to říct slušně, dekoltu? Ne to zní velmi úchylně.
Vytočila jsem si Nialla. ,, Nialle, nechci být sama, takže pohyb." řekla jsem, po několika málo minutách jsme byli ve spodným prádle všichni. Pro Lou si přijel Tom a pro Gemmu její táta Robin. Jade a Perrie odjeli vlakem do South Shields a Jesy a já jsme tady zůstali. Musíme se všichni psychicky připravit na ranní kocovinu a svěření do péče jediného nenalitého člena naší pablbské komunity, Liama.
S Jesy jsme se podělily o postel v pokoji pro hosty, díky bohu nás napadlo vzít si pyžamo ( Beyno pyžamo na boku).
Ráno jsem se vzbudila nejspíše první, Jesy byla hlavou zabořená do polštáře. Tročku jsem si prsty rozčesala vlasy, nazula pantofle a šla dolů. Kocovinu jsem neměla, obsah žaludku jsem už vyklopila vnoci. Nevím jestli mě v tom pyžamu nebudou mít za eskymáka.
,, Ahoj, jak ti je?" uslyšela jsem ze zády Liama.
,, Docela dobrý, v noci jsem to přespala." usmála jsem se.
,, To máš dobrý." nevím jestli se mi to zdálo, ale v jeho hlase bylo slyšet cosi co tam nebylo, smutek.
,, Musíš si se Sofi promluvit, ona neví že jsi to tak nemyslel, pochopí to." snažila jsem se mluvit klidně.
,, Když to je těžký." zesmutněl.
,, Miluješ ji?" zeptala jsem se.
,, Samozřejmě že ji miluju. Miluju ji jako Clide Bonnie, jako ferda Berušku a jako Louis tebe, sakra." zakryl si rychle pusu.
ČTEŠ
Young Blood
FanficMladá krev. Příběh vypráví o mladé dívce jménem Beata Caroline Erica Miller zkráceně Bea. Bea byla odjakživa člověkem, který upřednostňoval krutou pravdu před milosrdnou lží, nikdy nikomu nelhala, nepřetvářela se, ale určité věci si prostě nechával...