,, Na koho by žárlil." možná jsem přebrala vaty a limči.
,, No, na mě, byl jsem s tebou skoro celý den a on tě přeci miluje." bude mi to předhazovat ještě dlouho?
,, Tak se cestou zbavíme všeho co by připomínalo lunapark, stavíme se v lékárně a řeknem že jsme jeli pro prášky na hlavu a nachomítli se k bouračce, odvezli más na policii a museli jsme vypovídat co jsme viděli, pustily nás až když odhalily pachatele." navrhla jsem.
,, Hmmm, to nezní špatně, vlastně to zní dost dobře, jo tak to uděláme." řekl Liam.
Dojeli jsme domů, všem odvyprávěli naši skvělou historku. Všichni to zbaštily i s navijákem. Jsem borka.
Odešla jsem domů, asi dvě hodiny si psala se Sofi, nabídli jí práci ve Francii, hold se budu muset smířit s tím že mi moje BFF odjede, ale slíbila že bude volat a přijede na Vánoce, teda až na ty příští a já se za ní vždycky když budu koncertovat ve Francii stavím.
Uhhhh, já už jdu spát, nevěřily by jste jak dá člověku zabrat 7hodin na pouti+vymíšlení zastíracího plánu. Dobrou noc. Konu to sakra říkám, nikdo tady není.
Pohled Liama:
Už se alespoň 2hodiny snažím přesvědčit našeho Romea aby to Bee řekl, bezúspěšně.
,, Kámo, ona už to ví." namítl jsem, sice mě za to uškrtí, ale alespoň jí to možná řekne.
,, Cože, tys jí to řekl, ty seš na hlavu, ona se to neměla dozvědět, né, né, né." začal Louis jančit.
,, Tak jsem se trošku prořekl, stejně by to jednou zjistila, z Ryana( to je ten z ochranky co ta dopisy vozil) jsme to dostaly i my. Kdybys ji viděl, jak se nad těma tvejma dopisama usmívá, vždycky u toho září jako sluníčko." snad ho to dokope. Hahaha, to zní velmi divně.
,, Vážně?"
,, Jo vážně a dobrou noc." už vážně musím jít spát, zítra máme nahrávání a já už tady sedím dvě hodiny. Jo to mi připomíná, pozval jsem Beu na nahrávání, říkala že se jí to hodí, že si stejně taky potřebuje nahrát její novou písničku.
ČTEŠ
Young Blood
FanfictionMladá krev. Příběh vypráví o mladé dívce jménem Beata Caroline Erica Miller zkráceně Bea. Bea byla odjakživa člověkem, který upřednostňoval krutou pravdu před milosrdnou lží, nikdy nikomu nelhala, nepřetvářela se, ale určité věci si prostě nechával...