Miami

81 4 0
                                    

Doletěli jsme až Pozdě večer tak jsme si ani nevybalovali a rovnou šli spát. Měli jsme boží pokoj v pěti hvězdičkovým hotelu s výhledem na moře a all inclusive.

,, Vstáváme Beo. " třásla se mnou Sofi.

,, Jo, a jde se na pláž. " křičela radostně.

Obě jsme si vzali plavky, já čiste bílý, Sofi černý pak obě modrý šortky a žlutý tričko, na nohy žabky a šli jsme dolů na snídani.

,, Tak můžem už jít? " Zeptala jsem se netrpělivě.

Sofi se pořád dokola přehrabovala v kabelce.

,, Jo mám všechno můžem jít. " Řekla nakonec.

Pláž byla jen kousek od našeho hotelu což byla neskporná výhoda.

Zabrali jsme si dvě lehátka a slunečník. Bylo 31 stupňů a všichni byli nalezlí pod slunečníkama.

,, Pojď do vody. "Drcla jsem do své kámošky ve zločinu.

,, No jo. " Svolila. Vlasy jsme si dali do drdolu, věděla jsem že mi to bude prd platný protože stejně vždycky neodolám a dělám různý blbiny. Jako jsou třeba stojky, kotrmelce apod.

Šli jsme na takový dlouhý molo.

,, Odtud nikdy neskočím. " Řekla Sofi.

,, Ale skočíš. " strčila jsem do ní, Sofia předvedla parádního placáka.

,, Já tě zabiju. " křičela na mě z vody.

Skočila jsem za ní kufr. Alespoň že tady nejsou ježci.

,, Pojď na drink. " táhla mě Sofi.

,, Co si dáte. " zeptal se Barman.

,, Já si Dám SOB. " ( sex on a beach) řekla Sofi.

,, A já, Miami Legend. "

Připravil nám to a my jsme zaplatili.

Celý den jsme se váleli na pláži, pily drinky a kecali.

,, Tak jo a teď mi řekni něco ty, jak jsi potkala Liama? " Zeptala jsem se.

,, Jednou v parku do mě vrazil a já mu vykydla čokoládovou zmrzlinu na tričko. Začali jsme na sebe křičet nadávky a pak se začali smát jak magoři, pozval mě do kina a pak už to prostě nějak bylo. " vyprskla jsem ananas z pití v záchvatu smíchu.

,, No co je? " zabrblala Sofia.

,, Už vidím Liama s hnědým flekem na tričku. " tlemila jsem se.

,, Ty seš jeblá. " Řekla Sofi.

,, Já vím. " ha stěr.

V podobném duchu byli všechny dny. Ve středu byli docela slušný vlny tak jsme si řekli že půjdeme surfovat. Šlo Mám to fakt dobře. Fotili jsme ve Kde se dalo, aby jsme mohli klukům něco ukázat. Dokonce Mám nějakej chlápek nabídl že nás vyfotí na vlnách. Bylo nám tam moc krásně a až nastal den odjezdu do Paříže tak se nám skoro ani nechtělo.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat