Už jsou to dva týdny od Louiny oslavy, už mi začali koncerty, Sofi jsem to řekla už před týdnem a souhlasila že pojede se mnou zítra na tour. S Tonym mým manažerem jsem to domluvila. Můj tajný ctitel mi psal každých pět dní, nikdy však nenapsal svoje jméno.
Klukům jsme nakukali že jedeme na celý prázdniny do LA do Kalifornie asi nejsou normální protože nám to zbaštily a to doslova.
Jsou pěkně naivní. Zabaleno Máme už pěkně dlouho, Sofi dneska spí u mě aby nás zítra vyzvedli obě narás.
,, Dobrou noc. " Zamumlala Sofi.
,, Dobrou Sofi. " Řekla jsem a obě jsme usnuli. Už se moc těším 24 měst za 61 dní a pak ty nej prázdniny jaký si dvě dvacetiletý holky Můžou přát. Pláže, drinky a sexi opálení surfaři v Miami, Eiffelovka, víno a gentlemani s přízvukem v Paříži a nakonec masáže, svíčky a termální koupaliště v Maďarsku. Všude budeme týden.
Tour je takhle:
Dublin
Ottava
San Francisco
Los Angeles
San Diego
Las Vegas
Denver
Houston
New Orleans
Miami
Columbia
Washington
New York
Madrid
Řím
Budapešť
Helsinky
Stockholm
Oslo
Kodaň
Varšava
Berlín
Amsterdam
Paříž a pak zpátky do Londýna.
,, Beo, Beo vstávej, za hodinu je tady Colin. " třásla se mnou Sofi.
,, Cože? " Vykřikla jsem ,, říkala Jsi za minutu? " rychle jsem se zvedla.
,, Ne za hodinu. " uff to jsem si oddychla.
,, Tak jo jdem se oblíknout . " Řekla jsem.
,, Hele, hele tak to prr, prr, dneska ti vybírám oblečení já. " vyhrkla Sofi když jsem zalezla do šatny.
,, No jo, hele půjčím ti jednu svou paruku. Co kdyby tě třeba Liam poznal, asi by mu došlo kdo jsem. " Řekla jsem.
,, Jo to je fakt. " Usmála se.
,, Takže, vem si tohle tričko a tyhle kalhoty. " podala mi červené tričko s nápisem Little Bitch a světle šedý kalhoty. K tomu mi vybrala červený Nike tenisky a šedou snapback kterou jsem si nasadila obráceně. Ještě před tím jsem si dala paruku. Sofi mi udělala makeup, světle růžovou rtěnku, červený stíny, tenkou linku a velký nános řasenky.
,, Ou, jak sexi. A teď já. " pochvala ode mně je vzácná.
Sofi jsem vybrala tyrkysový kalhoty s dírama na kolenách a žlutý tričko s černou síťkou na zádech a nápisem Fuck Everything, černý kotníkový tenisky se Stříbrnejma čočkama a tyrkysovou snapback se žlutým proužkem na kšiltu. K tomu středně dlouhou fialovou paruku.
,, Ale tohle přeci mít nemůžu. " protestovala.
,, Můžeš protože od teď nejsi Sofia Smith, Jsi Rebecca White a seš pořádně divoká. Já jsem od teď světoznámá rocková hvězda Erica Miller. " Řekla jsem a začala Sofi malovat pořádně černý oči, dala jsem jí zelený čočky a tmavě červenou rtěnku. Zavedla jsem ji před zrcadlo.
,, Wow, tenhle cool člověk jsem já? " zašla.
,, No vidíš jak ti to sluší. " Zakřenila jsem se.
Tůůůt
,, Je tu Colin. " běžela jsem otevřít se Sofi v patách.
,, Zdravím slečno Miller, Slečno White. " pokynul nám.
,, Teda holky, kdybych neměl manželku hned bych po vás vyjel. " Ušklíbnul se.
,, Díky, a mužem si už konečně tykat? Vždyť mě vozíš už čtyři roky."
,, Tak jo. Eriko. " usmál se.
Nasedli jsme do auta a Colin nám přivezl kufry. Jeli jsme přímo na letiště, mám tam soukromé letadlo a v Americe Máme objednaný tourbus.
Naše první zastávka byl Dublin, fanynky se ptali jen je Sofia, vždycky jsem odpovídala že je to moje nejlepší kamarádka Becca. Ony ji přímo milovali, říkali jí že by chtěli být tak krásné jako ona. A Sofia byla šťastná.
Teď sedíme v letadle a míříme z Amsterdamu do Paříže, tam je poslední koncert moji tour, kluci nám celou dobu volali dvakrát za den, řekli jsme jim vždycky že je tady moc krásně a máme se dobře.
,, To bylo krásný, to co mi říkají fanynky, když jsem Sofia tak mě všechny nesnáší nadávají mi a pod. Tohle bylo prostě skvělé. Děkuju že jsi mě vzala sebou. " Řekla mi.
,, Bez tebe bych se nudila. " Usmála jsem se.
,, Ale musím uznat, ten tvůj hlas to je bomba. "
,, Díky. "
ČTEŠ
Young Blood
FanfictionMladá krev. Příběh vypráví o mladé dívce jménem Beata Caroline Erica Miller zkráceně Bea. Bea byla odjakživa člověkem, který upřednostňoval krutou pravdu před milosrdnou lží, nikdy nikomu nelhala, nepřetvářela se, ale určité věci si prostě nechával...