Došla jsem domů a co jsem nenašla, další dopis, můj tajný ctitel si dal tentokrát opravdu záležet je to skutečně jako slohová práce.
Ahoj, asi se ti už přejídá že ti posílám anonymní dopisy ale do očí bych se ti to bál říct. Bál bych se že by jsi na mě začala křičet, že bych tě úplně ztratil.
Ze začátku jsem to cítil taky ale teď je to každý den silnější, tlačí mě to na hrudi jako kotva. Bolí mě z toho hlava, a klepou se mi ruce a já si uvědomuji že jsem Vtom až po uši.
Několikrát za noc se budím a ptám sám sebe jestli by jsi byla schopna mě milovat tolik jako já tebe, jestli by jsi mi dala šanci protože já bych jich tobě dal klidně milion.
Pamatuj že tě vždycky budu milovat ať se rozhodneš jakkoli. Byl, jsem a navždy budu jenom tvůj. L.
To je krásný, kéž bych věděla kdo jen jsi.
Práci si už zařizovat nebudu nemá to cenu, s rudýma vlasama mě všichni poznají. Už jenom cestou ke klukům a zpátky jsem se musela 12× podepisovat a 9× fotit. Život celebrity je hold těžký ale svojí za to.
Musela jsem se trošku uklidnit protože z tohohle dopisu jsem byla trošku naměkko, tak proč nebýt naměkko ještě víc a toho jde dosáhnout jen jedním způsobem a to díváním se na hvězdy nám nepřáli a jíst čokoládovou zmrzlinu společně s Harrym Stylesem.
,, Ahoj Beo. " Pozdravil do mobilu.
,, Ahoj, nechceš se semou koukat na hvězdy nám nepřáli? "
,, Jo, vydrž hned jsem tam. " Řekl a zavěsil.
Crrrrrrrrrr, Páni to byla rychlost. Volali jsme si před třemi minutami.
,, Ahojky uprchlice. " Řekl místo pozdravu.
,, Chceš si mě dobírat nebo chceš taky zmrzlinu? " Zeptala jsem se.
,, Podle toho jestli máš čokoládovou."
,, Že se vůbec ptáš. " poukazovala jsem na svoji pusu která byla celá hnědá.
Šli jsme do obýváku a já po Harrym hodila druhej kyblík a lžičku. Pustili jsme film a hnípli na gauč.
Právě jsme byli v části kde Guss přišel za Hazel do nemocnice.
,, Beo co je tohle? " koukla jsem se na Harryho který držel v ruce dopisy od L.
,, To je nic. " natáhla jsem se pro mě.
,, Holka ty máš tajného ctitele. "
,, Jo " vykřikla jsem.
,, Harry je mi to blbý ale mohl by jsi tady dneska zůstat, nevím jestli po tolika dnech v Miami dokážu usnout sama v Londýně. " snažila jsem se zamluvit předchozí téma.
,, Jo, když ti to nevadí. "
,, To bych se tě neptala. "
ČTEŠ
Young Blood
FanfictionMladá krev. Příběh vypráví o mladé dívce jménem Beata Caroline Erica Miller zkráceně Bea. Bea byla odjakživa člověkem, který upřednostňoval krutou pravdu před milosrdnou lží, nikdy nikomu nelhala, nepřetvářela se, ale určité věci si prostě nechával...