Aaaaaaaaaaaa nádherně jsem se vypsala, dneska se mě dokonce nesnažil nikdo udusit ale spíš proto že teď mi začíná měsíční pauza od koncertů. Hurá konečně. Udělala jsem ranní hygienu a natáhla na sebe světle modrý kalhoty, černý tričko s nápisem pets a stejnou mikinu a boty jako včera.
Obstarala jsem Ari a šla do práce. Dneska jsem tady sama, Sam s Mattem jeli na dovolenou do Austrálie, nevím přesně kam. Za dopoledne jsem prodala morče, dva obojky a čtvery pytle granulí.
O polední pauze jsem si zašla do kavárny.
Potom dlouho nikdo nešel. Proto asi chápete jakou jsem měla radost, když se ozval zvonek, kterej hlásí že někdo vešel.
,, Ahoj Beo. " pozdravila mě Sofia.
,, Ahoj, tak jak? " Zeptala jsem se.
,, Byl nadšenej, že prej jsem nejlepší holka jakou kdy měl. " usmívala se od ucha k uchu.
,, To jsem ráda, moc ti to přeju. "
Od té doby za mnou Sofia chodila téměř každý den, až se z nás stali opravdu skvělé kamarády.
Dneska je sobota tak jsme se domluvili že půjdeme do nákupáku a pak do posilky.
Dozvěděla jsem se že chodí s Liamem Paynem z One Direction, upřímě moc je nemusím ale zrovna Liam mi přijde celkem v pohodě.
,, Ahoj Beo tak můžem vyrazit?" Řekla Sofia když jsem jí otevřela dveře..
,, Si piš. " odKývla jsem to.
Projeli jsme snad milion obchodů a obchůdků a nakonec jsme skončili obtěžkané taškami, taštičkami i kabelkami.
Kvůli únavě jsme se na posilovnu vykašlali a šli jsme je mě domů uspořádat si filmovej večer.
,, Tak co pustíme Sofi? " Zeptala jsem se
,, Teorii velkého třesku. " Joo Sheldon!!!!!!
,, Jo abych nezapomněla, kluci by tě chtěli poznat. " řekla v 14 dílu.
,, Ale Sofi vždyť víš že je moc nemusím. " protočila jsem panenky.
,, Musíš je poznat nejsou tak špatní, i když přiznávám že většinou jsou to hrozný paka. Dej jim šanci." Usmála se.
,, Ale já nechcí." Zašišlala jsem
,, Ale notak." Udělala psí očička.
Tomu se nedá odolat.
,, No tak jo. "Svolila jsem.
Potom jsme se koukali ještě na asi 18 dílů.
Se Sofi jsme se rozhodli že v mě dneska přespí.
,, Tak zítra můžeš jít se mnou až půjdu domů. " navrhla.
,, Jo to by šlo. " řekla jsem.
,, Už by jsme měli jít spá. " to už jsem nedořekla protože jsme usnuli na gauči.
ČTEŠ
Young Blood
FanfictionMladá krev. Příběh vypráví o mladé dívce jménem Beata Caroline Erica Miller zkráceně Bea. Bea byla odjakživa člověkem, který upřednostňoval krutou pravdu před milosrdnou lží, nikdy nikomu nelhala, nepřetvářela se, ale určité věci si prostě nechával...