Party

91 4 0
                                    

Mám ještě  dva týdny než mi znovu začnou koncerty a za tři týdny jedu na turné po Americe a pak po Evropě. Už se moc těším, jen nevím jak vysvětlím Sofi a klukům že budu tři měsíce pryč. Mohla bych to Sofi říct a vzít ji sebou a klukům řekněme že jedeme na prázdniny do Ameriky.

Zase mi zvoní mobil, už mě to začíná štvát, možná si brzo změním číslo.

,, Ahoj Harry, dodám že víš že je teprv devět. " zabručela jsem do mobilu.

,, Jo vím, jen tě chci poprosit jestli bys mám nepomohla s přípravou oslavy pro Lou, naši s stylistku. Chtěli jsme to udělat ve studiu a sežeň si kostým, jsi zvaná. " oznámil mi.

,, Tak jo, Můžu si naverbovat Sofii? " Zeptala jsem se.

,, Ta není ve městě, tak za hodinu ve studiu. " zavěsil.

Já mám takový štěstí, že jsem si nechala ten kostým z minulého roku.

Poskládala jsem kostým do tašky a přihodila k tomu taštičku s makeupem a hřeben.

Převlékla jsem se a taxíkem jela do studia.

Před vchodem stála ochranka.

,, Slečno obávám se že budete muset odejít. " Řekl jeden z nich.

,, A to jako proč? " nechápala jsem.

Gorila už chtěla něco říct když.

,, Ricku pusť ji ta je zvaná. " slyšela jsem Nialla. Ochranka mě tedy pustila.

,, Ahoj. " Zamávali mi kluci.

,, Ahoj. " Řekla jsem.

,,Máš převlek? " Zeptal se Liam

,, Jasný. " ukázala jsem na tašku ve svý ruce.

,, Šikula. Budeš nafukovat balónky. " přidělil mi Liam úkol.

Zayn rozvešel girlandy, Harry jel domů péct dort, Liam připravoval občerstvení a odhánět od něj Nialla, Niall mel připravovat muziku a Louis jako obvykle chyběl.

Už mi celkem dlouho vrtá hlavou co mu je.

Fuj, dost mě z toho nafukování bolí hlava, asi za chvilku omdlím.

,, Liame Můžu si dát pauzu, hrozně mě bolí hlava. " Zakřičela jsem přes celý studio.

,, Napi se to pomáhá. " Zakřičel zpátky.

,, Díky. "

Vychlastala jsem celou flašku minerály. A nafoukla jsem dohromady 116 balónků. 16 se jich pověsilo na girlandy a 100 se jich dalo do plachty a ta se zavěsila nahoru, dostala jsem nastarost že až se bude zpívat Happy Birthday tak mám zatáhnout za provaz a ty balónky spadnou na lidi.

Jsem zvědavá jaký kostýmy mají kluci. Ty jo, je možný že jsem si je za měsíc tak oblíbila? Asi jo, stejně mám nejraději Nialla. To je takovej můj medvídek.

Uff konečně Máme hotovo.

Já se jdu na záchody převléknout. Liam mi to nakázala. Někdy mám pocit jako kdyby byl můj táta.

Přes hlavu jsem si přetáhla světle hnědý tričko s krátkým rukávem, vím že to je divný ale na to jsem si dala korzet, tmavě hnědou objemnou sukni nad kolena, tmavě hnědý kozačky za podpatku, pásku přes oko, tmavě zrzavou paruku, kterou jsem si natupírovala. Na oko který nebylo pod páskou jsem si udělala silnou černou linku a černý stíny, do vlasů černej šátek a pirátka je na světe. Myslím že vypadám dost dobře.

,, Hej Beo už budeš? " křikl na mě přes dveře Zayn.

,, Jo už jsem. " Řekla jsem a Vylezla ze dveří.

A tenhle záchvat smíchu budu rozdejchávat ještě dlouho.

Zayn byl převlečenej za obří plechovku se sprejem.

,, Čemu se jako směješ? " zamračil se.

,, Tobě. " upřímnost.

,, Tak to teda moc díky, sluší ti to. " pochválil mě.

,, Díky. "

Šla jsem za sprejem.

,, Jé, kluci vám to sluší. " Zakřenila jsem se.

Liam byl cowboy, Hazz mušketýr a Niall  vězeň v takovým tom pruhovaným pyžamu.

,, Louis nepřijde? " nedalo mi to a musela jsem se zeptat.

,, Ne prej mu není dobře. " řekl Liam.

,,Aha. "

Za necelou hodinu přišli ostatní, což znamená, Perrie, Paul,Simon kterému jsem ještě stihla zavolat aby mě neprozradil, manžel Lou Tom, Michel, Ashton, Calum a Luke z 5SOS, Sofia která se vrátila z Yorku, Harryho sestra Gemma, Niallův bratr Greg, Louisova sestra Lottie a Olly Murs. Lux nechala Lou u babičky.

,, Beo pojď, představím tě Lou. " zavolal na mě Niall. Šla jsem tady za ním. Lou mi připadala příjemná.

,, Lou, chtěl bych ti představit naši a Sofiinu kamarádku Beu, pomáhala Mám tady to připravit. Beo tohle je Lou naše skvělá stylistka. " Řekl Niall.

,, Ráda tě poznávám. " Řekla Lou.

,, I já tebe. " podala jsem jí ruku.

Takhle mě Niall představil úplně všem. Měla jsem se co držet abych nevybuchla smíchy když mě představoval Simonovi.

Moje balónky měli veliký úspěch.

Lidé pomalu odcházeli až jsme tam zůstali jen já, Niall, Liam, Zayn, Harry a Lou s Lottie a všichni pěkně nalitý.

,, Dem hrát flašku. " Vykřikl někdo.

Sedli jsme si do kroužku a Lou jakožto oslavenec točila první. Padlo to na Liama.

,, Takže, sundej si ponožky a na někoho je hoď z okna. " zasmála se přiopile Lou. Liam opravdu někoho trefil. Ten člověk na něj křikl že je blbec.

Pak točil Liam a padlo to na mně.

,, Beo, sundej si tričko, běž ven za ochrankou a Zakřič na ně že je miluješ. " no to si ze mě asi dělá srandu. Navíc Liam je jedinej kdo vůbec nepil, já trochu a Třeba Harry je už pěkně namazanej.

Musela jsem. Ti z ochranky na mě zírali jak na debila.

A přesně takhle to dopadne když jdete na party s One Direction. Odešla jsem dřív než ostatní, Liam řekl jednomu z ochranky aby mě odvezl domů.

Pod dveřmi jsem měla dopis a jednou červenou a jednou bílou růží. Žeby to byl zase můj záhadný L.
Je zvláštní to že nemohu s tebou krásko promluvit, možná se bojím asi mám strach jednou to pochopíš. L.

To je krásný. Musím zjistit kdo to je, je to pro mě přímo životně důležité.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat