Právě sedíme se Sofi v letadle směr Londýn a celý se snažíme nějak odsunout od toho chápajícího slintajícího chlapa vedle nás.
Včera jsme se rozhodli se vrátit, Chybí mám naše byty, naše město, naši přátele, náš starý život. Ještě ten den jsem objednala letenky.
Bože to byl let, Příště pro nás zavolám soukromí éro.
Obě jsme se na letišti rozloučily a šli k sobě domů, jistěže jsme si už domy nechali.
Napadlo mě že já vlastně klukům nic neudělala, mohla bych za něma skočit, taky jsem jim z Miami něco dovezla. To budou čumět. :'D
Vzala jsem si na sebe supervolný jeans a tričko se spongebobem a na nohy žlutý tenisky.
Crrrrrrrrrr. Zazvonila jsem na dveře v kluků. No a hádejte kdo mi otevřel?
,, Pane Bože já věděl že se vrátíš. " uvěznil mě vrátný Harry ve svým medvědím obětí.
,, Doh, Harry nemůžu dýchat. " Zamumlala jsem.
,, Jo jasně promiň. " pustil mě.
,, Nasaď si kapuci a pojď za mnou. " Řekl, trochu jsem to nechápala ale udělala jsem jak říkal.
,, Harry, další z tvejch jednorázovejch holek, je mi tě líto zlato. " Řekl Zayn.
,, Nemusí. " sundala jsem si kapuci a ty čtyři na mě koukali jak na přízrak.
,, Harry já myslím že jsme asi šli spát. " řekl Liam, ty jo jeho to se Sofi asi hodně vzalo, soudě podle toho jak vypadá. No radši se v tom teď nebudu rejpat.
Až jsem se konečně dostala z hromadného obětí tak jsem si ke svému štěstí sedla na gauč mezi Nialla a Liama.
,, A kde jsi vlastně celou dobu byla? " Zeptal se Liam.
,, V Miami. Počkat vy jste jim to neřekli? " obrátila jsem se na Nialla, Zayna a Hazzu.
,, Trochu jsme zapomněli. " usmál se Harry.
,, Takže vy jste zapomněli na takovou důležitou věc jako to že jste potkali Beu v Miami. " Liam trochu zvýšil hlas.
,, Nejen mě a nejen potkali snažily se nás sem unést. " ajaj to jsem asi zrovna Liamovi říkat neměla.
,, Promiň. " omluvně jsem se usmála jenom pokýval hlavou.
,, A jak jsi vzala na byt v Miami a ještě k tomu takovej luxusní? " Bože už mě to celkem štve, řeknu jim to a je mi jedno že mě za to budou nenávidět.
,, Tak jo, musím vám to říct protože už dál nemůžu a pochopím že už mě asi nebudete nikdy chtít vidět. " říkala jsem s obrovskýma pomlkami.
,, No? " všichni na mě nedůvěřivě koukali.
,, V 15 letech jsem šla do X-factoru a.... "odmlčela jsem se.
,, Vyhrála jsem, teď vždycky když nejsem doma tak jsem na nějakým koncertu, víte jak jsme se Sofi jeli do Kalifornie, to byla lež byli jsme na tour Americko evropský. " všechno jsem to na ně Vybalila ale oni nic, čekala jsem že na mě budou křičet, že mě vyhodí ale oni udělali něco co jsem opravdu nečekala.
,, No to je skvělý. " Vykřikl Harry a přiskočil ke mě na gauč a čuměl na mě jako na něco svatého.
,, Vy, vy se nezlobíte že jsem vám to zatajila? "
,, Ne, hlavně že jsi zpátky a jsme rádi že jsi nám to řekla. " Řekl Niall.
,, Díky kluci, vy jste mi tak chyběli. Ale už budu muset jít. Ahoj. " zamávala jsem ode dveří.
,,Ahoj. " Zamávali mi kluci.
ČTEŠ
Young Blood
FanfictionMladá krev. Příběh vypráví o mladé dívce jménem Beata Caroline Erica Miller zkráceně Bea. Bea byla odjakživa člověkem, který upřednostňoval krutou pravdu před milosrdnou lží, nikdy nikomu nelhala, nepřetvářela se, ale určité věci si prostě nechával...