I have we forever.

106 4 0
                                    

V příloze máte fotku Sam a Matta.
,,UAaaaaaaaaaaa. " zařvala jsem když jsem se ráno vzbudila.

,, Co ječíš. " zabrblala  Sofia ještě v polospánku.

,, Promiň, lekla jsem se tě.A taky mě už zase Ari dusí. " Řekla jsem

,, Kdo je Ari? " otevřela konečně oči.

,, Kočka, momentálně na mě hnípe. " vyhekla jsem.

,, Jé ta je božská. " šišlala.

,, Sofi měly by jsme se jít pomalu oblékat, jestli mě jim teda pořád chceš představit. " Řekla jsem a už vstávala z postele.

,, Ale já si včera kalhoty i triko polila kafem. " kňukla.

,, Něco ti půjčím, ale mám úplně jinej styl. " kývla jsem ke skříni.

,, To nevadí. " Usmála se

Sofii jsem půjčila černý roztrhaný džíny, světle zelený ombre tričko a černý sáčko. Sama jsem si vzala světlý džíny s dírama na kolenách, černý tílko  a volnej červenej svetr s nápisem Bad Girl na jedno rameno.

Sofi měla svoje černý lodičky, takže jí k tomu seděli. Já jsem si obula s popsaný boty, na který jsem si od osmnácti psala všelijaký blbiny.

Obě jsme si dali makeup, linky a řasenku a já byla připravena na cestu do domu hrůzy.

Nebylo to tak daleko tak jsme se ani neobtěžovali volat taxíka.

Konečně stojíme před jejich domem, velmi Velké železné brány se otevírají. Ve zpomaleném záběru, víří se prach, skupinka dvou statečných se vydává na nebezpečnou misi ulovit je všechny.

Sofie zabij Nialla a Harryho, já si vezmu na starost Louise a Zayna, a já jsem velmi hodná, takže Liama necháme žit. PřeříkávaLa jsem si svůj geniální plán vraždy.

Crrrrrrrrrr, dobře už není cesty zpět.

,, Ahoj Sofi, co mám to vedeš za kočku? " otevřel Styles s arogantním výrazem ve tváři.

,, Harry ani to na ni nezkoušej. To je Bea, ta jak jsem vám o ní říkala.

,, Čau Harry nerada tě poznávám a není mi potěšením." Ušklíbla jsem se na něj mým super šklebem. Je super poznat někoho kdo je menší hvězda než já, on to neví a já si z něj mužů utahovat. Ne že bych se vychloubala.

,, Ale kočička má drábky, to bych si měl dát pozor aby mě nepoškrabadla. "

,, Tak to si piš. " odfrkla jsem si.

,, Tak pojď dovnitř Beo. " táhla mě Sofi dovnitř za rukáv.

,, Ahoj Sofi, už jsem si říkal že mi někam utečeš, novej styl, sekne ti to. " Políbil Liam Sofi. Moc jim to spolu sluší, jsou roztomilý.

,, Neboj, neutekla bych ti na to tě až moc Miluju, tohle mi půjčila tady Bea, včera jsme se tak smáli až jsem se polila kafem. " Usmála se Sofi.

,, Trdla. Jinak, jsem rád že tě konečně poznávám, jsem Liam. " podal mi ruku.

,, Těší mě, Beata, pro přátele Bea. " Potřásli jsme si rukou.

,, Jaktože na něj si milá. " vztekat se Styles.

,, Protože on se mi za 1. Slušně představil. Za 2. Je alespoň trochu normální a za 3. Nesnažil se mě hned co mě uviděl sbalit. " znovu jsem se široce usmála a pozorovala  jak Styles začíná rudnout.

,, Díky. " řekl po chvilce Liam.

,, Dáš si něco Beo?" Zeptal se hned nato.

,, Ne díky." Odmítla jsem.

,, Kluci padejte dolů, máme návštěvu." Zakřičela Sofi.

Zanedlouho se už ozvalo podivné vrzání ze schodů. To se ty tři trolové snažily vecpat se na schody.

Zmocnil se mě strach, strach z jejich nemoci kterou bez přehánění můžu nazvat virem.

,, Takže kluci, tohle je moje kamarádka Bea. " představila mě Sofi.

,, Ahoj jsem Niall. " řekl blonďák a věnoval mi jedno obejmutí, přičemž mě dokonce na chvíli zvedl ze země.

,, Já Zayn. " Řekl ten s rampou na hlavě a taky mne objal.

,, A tamto vzadu je Louis, nevím jestli s tebou bude mluvit, Neptej se proč. " Řekl Niall.

Nemohla jsem si nevšimnout jak se červenal.

,, Kluci, upozorňuji vás že tady Bea vás nemá moc v lásce." Odkašlala si Sofia.

Všichni se zatvářili smutně.

,, To není pravda, jedinej koho nemám v lásce je Styles. " vytratila jsem jejich teorii.

,, Proč mě? " Zeptal se Hazz

,, Zkus hádat? " mrkla jsem na něj.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat