Hello Sofi. Stop, stop, stop. What? Liam!!!!

98 4 0
                                    

Zbytek týdne se neuskutečně táhl, připadala jsem si jako slimák se soplem dohromady. Pořád jen lilo byli bouřky a hnusně vlhkej vzduch.

Sam s Mattem byli pořád v práci kde jsem já dala výpověď, až moc mi to připomínalo Ari, ke klukům se mi teda vůbec nechtělo a Sofi byla u mě zalezlá už pravidelně.

,, Crrrrrrrrrr. " měla bych si nechat změnit zvonění, tohle mi leze krkem.

,, Aho.........." nedořekla jsem, dovnitř vpadla Sofi za neustálého nadávání a křičení že Liam je debil.

,, Co ti provedl. " zeptala jsem se

,, křičel na mě že jsem blbá a že už mě nikdy nechce vidět a pak mě vykopl ze dveří. " ječela.

,, Jestli tě už nikdy nechce vidět....... " zamyslela jsem se.

,, Tak proč mu to přání nesplnil. " Řekla jsem.

,, Jak to myslíš? "

,, Odstěhujeme se do Miami a bude to jakoby žádná Sofia ani Beata nikdy neexistovali. Už navždycky budeme Erika a Becca, dvě super divoký holky. " navrhla jsem.

,, To se mi Líbí. " ukázala Sofi zdvyžený palce.

,, Budem jezdit po koncertech, surfovat a mít skvělý život, všichni máš budou mít rádi, už takhle Máme skvělý fans. A teď rychle na matriku nechat si změnit čísla na mobil. " Řekla jsem.

Odletěli jsme do Miami hned za dva dny, první dva týdny jsme bydleli v hotelu a pak jsme koupily super Mega luxusní střešní byt v centru. Sofi si nechala ostříhat vlasy a obarvit si je na fialovo a já si svoje nechala na červeno. Stali se z nás Rebelky. Skoro každej večer jsme chodily na diskošky, ale nikdy jsme se s nikým nevyspali, děvky se z nás nestali.

,, Co budem dělat dneska? " Zeptala jsem se.

,, Do tetovacího salonu. " Řekla Sofi.

,, Tak jo. " Zamumlala jsem.

Šli jsme na konec naší avenue kde byl malý tetovací salón.

,, Co si necháš udělát? " Zeptala se Sofi.

,, Nevím a ty? "

,, Taky nevím, co kdybych já vybrala tobě a ty mě. " Řekla.

,, Jo to zní Fér. "

Zatímco Sofi vybírala co si nechám zvěčnit tak já jsem našla nádherného cválajícího hřebce a věděla jsem že dál už vybírat nemusím. Tohle nechám Sofi udělat na lopatky.

,, Máš vybráno? " Zeptala se.

,, Jo, a ty? "

,, Taky. "

,, Tak jdem na to. "

Teda bolelo to jako čert, ale než jsem se nadála měla jsem přes celý záda obrovskou hlavu jelena.

,, Wow. A teď ty. " pokynula jsem k Sofi hlavou.

,, No jo pořád, kam? "

,, Nad lopatky. " Řekla jsem.

,, To je dokonalý. " tlemila se moje dráha kamarádka když viděla toho hřebce.

,, Jo a teď si vezmem šaty s odhalenýma zadáma a jde se na bar." Zakřičela jsem.

Obě jsme pelášili avenue domů.

,, Sofi problém. " Zaječela jsem.

,, Co je? Co se děje. " přilítla.

,, Nevím co na sebe. "

Sofi se chvilku přehrabovala v mý skříni.

,, Vem si tyhle. " podala mi korálové minišaty s mašličkou za krkem ( foto v příloze) a k tomu bílý lodičky na 10 centimetrovém podpatku.

Sama měla světle zelený šaty taky s odhalenýma zadáma a stejným střihem jako ty moje a lodičky ve stejný barvě jako její vlasy. Udělali jsme si vyšší culíku, neutrální líčení a vyrazily jsme do baru.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat