Roses

87 4 0
                                    

Ráno jsem se probudila celá zničena. Nikdy na ni nezapomenu byla moje všechno, dráha Ari, ať je ti země lehká.

Vylézt z postele mě donutil až zvonek.

,, Brej den, Můžu pomoct. " Zamumlala jsem na toho chlápka v obleku.

,, Ano mám tady vzkaz pro Beatu Miller. " Řekl ten týpek.

,, Ano to jsem já. " Řekla jsem. Podal mi dopis.

,, A ještě tohle. " podal mi obrovský Pugét červených a bílých růží.

Mohl jich být tak padesát.

,, Děkuji. " řekla jsem a on odešel.

Sedla jsem si na gauč a otevřela ten dopis.
Ahoj, vím že je velice zvláštní spát ti to v dopise, ale jenom chci abys věděla, že od první chvíle co jsem tě uviděl jsem se do tebe zamiloval.
Miluju tě, a přesto jsem s tebou nepromluvil ani jedno slovo. Snad se ti ty růže budou líbit. L.

To je sladký, ale kdo je L. Doufám že Liam neodvádí Sofi. Koho na L. znám? Jenom Liama a souseda Leopolda.

Mobil. Sofinka.

,, Ahoj Sofi. " pozdravila jsem ji.

,, Ahoj Beí, je mi to tak líto, Liam mi to řekl. " v tónu jejího hlasu byla cítit lítost.

,, To je dobrý, to překonám, teď mě trápí něco jinýho. "

,, A copak? " Zeptala se.

,, To se těžko vysvětluje, nechceš přijít? "

,, Tak jo, jsem tam za deset minut. " Řekla a zavěsila.

Ty jo, naše Sofi je fakt blesk, protože tady byla za osm minut.

,, Ahoj zlatíčko, moc ráda tě vidím. " obejmula mě.

,, Však já tebe taky Sofi. " zmáčkla jsem ji tak pevně že se skoro udusila.

,, Tak cos mi to chtěla říct? " posadily jsme se ke stolu.

,, Tohle to mi dneska donesl nějakej chlap v obleku. " kývla jsem hlavou ke kytici.

,, Páni, tak to je síla. " hlesla Sofi

,, A u toho tohle. " vzala jsem dopis a začala číst.

,, Ahoj, vím že je velice zvláštní spát ti to v dopise, ale jenom chci abys věděla, že od první chvíle co jsem tě uviděl jsem se do tebe zamiloval.

Miluju tě, a přesto jsem s tebou nepromluvil ani jedno slovo. Snad se ti ty růže budou líbit. L. " to L. Jsem zdůraznila.

,, Páni Beo ty máš tajného ctitele. "

,, Ty žiješ v pohádce Sofi, mě by teď hlavně zajímalo kdo je L. "

,, No já znám jenom Liama a Louise." řekla Sofi.

,, Pochybuju že by to byl Liam, vždyť miluje tebe, to jak se na tebe dívá. Jo hele když jsou 1D tak slavný tak proč neměli za tu dobu co je znám žádnej koncert nebo tak něco? "

,, Maj teď měsíční pauzu a před tím to měli vždycky když jsi byla v práci, a nesnaž se to zamluvit. " ona mě má přečtenou jako knihu.

,, Já nevím kdo to je, ale ani Louis to asi nebude. " řekla jsem.

Dál už jsme se o tom nebavili, koukali jsme na filmy, smáli se, hráli dance mania na položkách a Sofi šla potom domů.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat