Nobody compares to you.

89 5 2
                                    

,, Hej, vám hrabe? " Zakřičela Sofi a já s ní nemohla jinak než souhlasit, protože Niall mě právě chytil kolem pasu a odmítl mě pustit.

,, Hele lidi čumte co má na zádech. " Řekl Zayn když si prohlížel Sofi.

,,Smůla Bro, ta moje má lepší. " zavolal Niall.

,, Fakt, ukaž. " předal Zayn Sofi Harrymu a přišel ke mě.

,, Hezký. " pokýval hlavou.

,, Díky. Pane Bože Nialle, když mě pustíš tak půjdu  sama. " řekla jsem dost nakrknutě.

,, Nialle nech ji. " Řekl Harry.

Ha to neměli dělat. Hned jak mě Niall pustil tak jsem popadla Sofi a běželi jsme domů.

Sofi měla ráno menší kocovinu, kluci nás pak hledali, několikrát dokonce prošli kolem našeho mrakodrapu, no nicméně nás nenašli.

O několik dní později jsme jeli na turné po Americe.

,, Tak jo, tak jo, takže tři, dva, jedna. Jeden. "

,, Ahojky lidi, zdravíme z Minnesoty." Zakřičeli jsme do kamery, právě natáčíme videodeníky.

,, Mnoho z vás nám napsala výzvy, který teď Máme v tomhle květináči, vybereme jich pět. " začala Sofi a já zalovila v květináči.

,, olízněte súl, kousněte do limetky a pak snězte kroužek cibule. " přečetla jsem první výzvu.

,, Jedna, dva, tři, teď. " Zakřičela Sofi a obě jsme s velikou nechutí olízli cestičku soli na stole před námi.

,, Fuj, splněno. " vyprskla jsem.

,,Na příští koncert  přijďte v afro parukách. " v toho byli přibalený dvě afro ala cukrová vata.

,, Sáhněte na pavouka co máte v rohu místnosti. "

,, Od  kdy tady máme pavouka, já žádného nevidím. " čuměla jsem kolem sebe, až jsem to uviděla, Velké chlupaté monstrum okupuje náš roh.

,, Tak jdem na to. " Chytli jsme se za ruce a pomalými krůčky šli na smrt.

,, Tři dva jedna, Aaaaaaaaaaaa. " Zaječeli jsme když jsme opatrně sáhli pavoukovi na zadek.

,, Udělejte stojku. " pdd to je výzva, vždyť to zvládne skoro každý. Obě jsme předvedli ukázkovou stojku.

,,Naše poslední měsíční výzva. Přilepte si na obličej co nejvíc marshmallows za jednu minutu. "

,, Jsem vítěz. " Zakřičela Sofi po celým baráku se svými třiceti marshmallows na ksichtu

,, A to je prozatím všechno, těšíme se u dalšího dílů a dodám že nám dáte like. " ukončily jsme video a hodili to na YouTube.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat