What? OMG

106 4 0
                                    

Dnešek byl rozmazaný a hodně, venku pořád lije a mě se nikam nechce. Celej den sedím u TV a koukám na doktora House, lakuju si nehty a přemýšlím jak krásně jsme se měli v Miami. Když se kouknu na ty bledule taky v londýně a pak na sebe tak se musím smát.

Crrrrrrrrrr, kdo taky Sakra straší takhle Pozdě, vždyť je už skoro jedenáct.
Padej otevřít. Co když je to nějakej psychopat. A co když ne. A kdo jinej by to byl. Třeba, nevím prostě padej otevřít. Já se bojím. Tak se prostě prvně koukni kukátken.  To je fakt, tak jo už jdu. Hodná holka.

Asi jsem se už vážně zbláznila.

Vysvětlí mi někdo rozumnej proč jde opilej Louis zrovna ke mě s Niallem v patách.

,, Ahoj. " Řekla jsem pochybovačně.

,, Ahoj Beo, mohli by jsme přespat u tebe, kluci nám zdrhli a my si zabouchli klíče. " Řekl Niall

,, Ale jo, ale jestli Louis hodí šavli tak to uklízíš ty. " pustila jsem je dovnitř.

,, Budou vám muset stačit nafukovací matrace. "

,, Jo to je dobrý. "

,,  Dobře, já si totiž včera záhadně rozbila postel. " usmála jsem se.

,, TOS na ni skočila? " Zeptal se Niall.

,, Jop. " Přikývla jsem.

Nějak jsme to naskládali do obýváku a šli spát.

,, Nialle spíš? " Zeptala jsem se v půlce noci.

,, Copak to jde? " zašeptal.

,, Ne nejde, já jdu s matrací do vany. " Řekla jsem.

,, Jdu s tebou, lehnu si vedle. " Řekl.

Abyste rozuměli tak spát se nedalo protože Louis křičel ze spaní.

Naházela jsem polštáře do vany a zahrabala jsem se do nich, Niall si dal matraci vedle vany a konečně jsme usnuli. Kdyby se někdo ptal tak ano jsme velice inteligentní lidé. Ráno jsem nechala Nialla ještě spát a šla jsem si dolů sednout na gauč.

Musím říct že když se tak koukám na Louise jak spí tak vypadá jako andílek.

Jak spokojeně oddychuje. Prostě k sežrání.

Pomalu zamrkal a otevřel oči, ty nádherný modrý oči. Holka vzpamatuj se ztrácíme tě. Co to plácáš? No zamilovals se. Aha moc vtipný.

,, Jak ti je? " Zeptala jsem se.

,, Moc dobře ne. " zamumlal.

,, Nemáš to přehánět. " Řekla jsem když jsem šla do lékárničky pro něco na hlavu.

Podala jsem Louisovi skleničku s vodou a takovou malou tabletku.

,, Jak jsem se sem vlastně dostal? "

,, Večer jste přišli s Niallem že jste si prej zabouchli klíče. "

,, Aha, promiň že otravujeme. "

,, To je v pohodě. " Odpověděla jsem.

,, Pořád ti chodí ty dopisy? "

,, Jo, počkej jak to víš? "

,, No já, od Sofie. " Řekl

,, Aha, tak to jo. "

Niall se vzbudil asi o hodinu později a potom s Louisem odešli.

Young BloodKde žijí příběhy. Začni objevovat