•Harmadik•

592 35 17
                                    

Amikor a csávó azt mondta, hogy másfél óra lesz az, hogy körbe vezessen, nem túlzott. Végig jártuk az egész építményt, oda vissza, hogy tényleg tudjuk, hogy mi hol van, így nekem is kirajzolódott egy képzeletbeli térkép az agyamban, pedig azt hittem az első adandó alkalommal el fogok tévedni. 

A körbe vezetés első állomása az uszoda volt. Igen... Egy uszoda. Két medence, bent is és kint is. Már itt leesett az állam, pedig még csak akkor kezdődött. A helyiség mellett található egy közepes méretű kosárpálya. A padló tökéletesen le volt waxolva, és jobban fénylett, mint maga a Nap. 
Aztán következett a lényeg. Az a hely, ahol a Játékok fognak zajlani. Egy tágas tér, a közepén egy nagyjából hét méteres átmérőjű fedett kör, egy burok, amit golyóálló üveg vesz körül, néhol halvány vérfoltokkal borítva. Kordon futott végig a kör körül, nagyjából három méterre az üvegtől, ami azt a célt szolgálta, hogy ennél közelebb senki ne menjen, amikor bent épp gyilkolják egymást. A látszatra eléggé meg remegett a gyomrom, ugyanis bele gondoltam, hogy hamarosan mind itt leszünk, ott bent, hogy az életünkért küzdjünk.
Jungkook észre vette, hogy hirtelen teljesen elkomorodtam, így nyugtatásként megszorította a kezem, és nyomott egy puszit a hajamba.

Ezután idegenvezetőnk megmutatta nekünk az éttermet, a kávézót (igen, külön vannak), a konditermet, a gyakorló termet, a zene szobát, és még a fasz tudja hány jelentéktelen helyiséget, ami csak úgy van, de nem hiszem, hogy bárki használná.

Végül pedig a szobáinkat is kikaptuk, amiben ugyan volt egy kis nézet eltérés, mert Jungkook-ot egy lányhoz akarták rakni. Közöltem a langyi sráccal, hogy nagyon gyorsan felejtse el, mielőtt még ketté szedem a lányt, így változtatott a dolgokon, így Kook MyungHoo-val került egy szobába, én pedig MyungHoo barátnőjével. Na hát ez nem volt okos dolog, de ezt ő persze nem tudhatta, így miután a csávó magunkra hagyott, mondván pakoljunk ki, mi négyen szinte azonnal rendezkedni kezdtünk.
Így történt hát, hogy apa legnagyobb ellenkezésére én még is Jungkook-kal kerültem egy szobába. Hihi. 

Kirámoltam néhány cuccomat, de nem volt sok időnk, ugyanis le kellett mennünk az előadó terembe, ami nagyjából az aula fele volt.
Puccos vörös függönyök lógtak az ablakok előtt, hatalmas, drága szőnyegek. Egy nagy színpad állt a helyiség végében, mi pedig megálltunk nem messze tőle a falnál, hogy várjuk a bejelentéseket.

Nem sokkal később már szinte tele volt az egész tér, de nem volt gond, ugyanis fent, a karzaton még volt bőven hely, mert hát miért is ne lenne egy karzat is...

Jungkook nyomott egy puszit a fejemre, miközben körül nézett, gondolom neki sem tetszett az a sok ember, aki körülöttünk volt, majd a haverjaihoz lépett, hozzám pedig odajöttek a srácok.

- Enni akarok - közölte köszönés képpen Kopasz, mire elnevettem magam.

- Ki hitte volna, hogy éhes vagy - mosolyodtam el.

- Én inkább edzenék már - sóhajtott egyet kissé dühösen Steve.

- Tényleg, kurva nagy a kondi, láttad? - nézett rám HyunSi, mire bólintottam.

- Itt minden hatalmas. És drága - tettem hozzá.

- Nem is csodálkozom. Az öreg fószernek valószínűleg több pénze van, mint bárkinek az országban - nevetett fel Kopasz.

- Az biztos - értettem egyet.

- Mondjuk nem tudom minek az uszoda - gondolkodott el HyunSi.

- Valószínűleg úszni - válaszolt unottan Steve.

- Jó, de akkor is. Minek ilyen óriási? Ez még egy bandának is sok - értetlenkedett tovább.

- Azért, mert megteheti - szállt be Kopasz is.

II. Sebekbe Temetve [JK Ff]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora