Kitap Yorumu - Dolunay

202 6 6
                                    

Kitap Adı : Dolunay

Yazar : geceninruzgari__

Güncelleme : Wattpad Kitabı

Türü : Gizem - Genç Kurgu

Yorumum°

•Merhaba canlarım! Bugün oldukça mutlu geldim! Bir elimde kahvem, bir elimde tabletim, kulağımda Sufle sizlerleyim... Gerçekten korona günleri çok kötü! Ve dün iki günde yayılmayacak virüsü iki saatte yaydık! Ne diyebilirim?

•Size karantina günlerinizde zamanınızı geçirmek adına kitap önerilerinde falan bulunuyorum. Bu kitapta gözüm kapalı önerebileceklerimden!

•Aslına bakarsanız, ben kitap önerisi aldığımda, kitabın okuyucularına danışıyorum. Kimisi cringe, kimi harika dedi. Ben de ona göre okudum. Zaten panomda paylaştım, beş bölümünü de soluksuk okuduğum bir kitap! Kesinlikle yorumdan sonra da devam edeceğim bir kitap! Yazarıyla da tanıştım, gayet kibar, sevimli bir kız. ^^

•Şimdi çiçeklerim, şöyle bahsedeyim. Kitabı okurken pek bir umudum yoktu. Bende yalan yok, bilirsiniz. Yani klişe kurgu, klasik watty kitabı diye okudum. Çünkü annesi ölen, iflas eden bir aileden bahsediliyor. Şöyle bir ilk bölüm benim için pek iç açıcı geçmedi. Biliyorum, önyargılıyım, ama yapacak birşey yok.

•Kitabı okurken, kızın klasik aptal Wattpad kızlarından olmadığını fark ettim. Evet, bütün Watty kızları aptal değil. Ama bu kız biraz daha farklıydı. Biraz fazla cesaretli ajzbsjbx! İlk bölümde klişelik geçti. Ped boylar falan... Sonra ikinci bölüme geçtim. Yine okulun ilk günü sorun falan... Ama kitaptaki herkesin ismi çok cool ya, hoşuma gitti. Neyse sonra yan karakteri biasım seçtim falan ajzbsj!

•Kız yine gereksiz cesaretini sergiliyor falan. Sonra baktım kurgu hoşuma gidiyor. Kısa kısa not aldım falan. Kitapta yazım hataları neredeyse yok. Çünkü yazar -sohbetinden anladığım kadarıyla- çok kitap okuyan birisi? Varsayımım doğru mu? ^^ Ama kitap okumayan, yazamaz. Bunu çok net söyleyebilirim. Şüphesiz...

•Karantina -Beyza Alkoç- sevdiyseniz, bunu da seversiniz. Çok spoi vermeyeceğim, ama Karantina'ya benzettiğime göre anlayın yani?..

•Yazarın anlatımı ağır değil, açıklayıcı ve gayet yalın. Anlamayacağınız yer olacağını sanmıyorum. Zaten olursa yazara sorabilirsiniz, cevap veriyor.

•Kitabı okurken teorileriniz fazlasıyla artıyor. Ama bana şöyle geliyor ki, bizim teorilerimiz tutmayacak akzjakxn yazar çok farklı bir dönüşle gelecek gibi. İnsanları meraklandırmayı sever kendisi ajsjkahdk.

6. bölümden sonra -şu anlık- bölüm yok. Kafayı yemek üzereyim! Cidden bölümled replikler falan çok hoş. Bölüm öncesi söz koyması falan... Hataların yok denecek kadar az, ama benden fazla takıntılı okurlar var. Onalar için dikkatli ol derim. Ben her ne kadar yazman için teşvik etsem de, herkes aynı değil.

•Kitapta cringe falan da yok bence. Yani bence beğenmeyenler abartmış. Herkes beğenecek diye bir kaide yok, ama cringelik bir durum da yok bence.

•Bölümler biraz daha uzatılmalı, akış hızını değişme gayet güzel ilerliyor, noktalama işaretlerinde biraz hatan var onları düzelt, diyaloglarla stabil kalma, değişkenlik göster. Çünkü kalabalıklar ve susan kişiler falan olmasın. Bu arada ped boy kitabı olmadığüna sevindim

•Kitapta sadece fazla sinirliler. Bu ped boyluk değil, herkesin öfke kontrol sorunu olabilir. Her sinirliye ped boy demeyelim, biliyorum Wattpad bu izlenimi oluşturdu. Ama yapacak birşey yok...

•Karakterler çok hoşuma gitti. Bu arada kitabı okurken Karantina'ya benzetebilirsiniz. Yazar onu okumuş birisi zaten. Ama insanlar ilham almadan yazamaz, bunu unutmayarak yorumlar yapalım^^ Wattpad topluluğu olarak bizimde düzgün kitaplara ihtiyacımız var. Hep mafya-aptal kız kitapları sıktı.

•Tavsiye eder miyim? Gözüm kapalı! Karantina'yı okumuş ve hayranı olan birisi olarak tabii ki!
Kendini biraz daha geliştir. Her yazar geliştirmeli. Mükemmel diye birşey yoktur. Mükemmel olmak için çabalayanlar vardır, bunu unutmayalım;)

•Kötü yorumlar alabilirsin, boş insanlar olacaktır elbet. Ama kafana takmamanı öneririm. Sen umursadıkça üstüne gelecekler. Benim okuduğum o kadar güzel kitaplar vardı ki, sırf bu boşlar yüzünden yazarları kaldırdı. Bunlardan biri olma. En büyük destekçinim! Bütün güzel yazarlar için bunu söylüyorum. Yaptıklarımızın bir amacı olmalı, yazdıklarımız birilerine ulaşmalı, yüreklerine dokunmalı... Sapıktı, mafyaydı... Bunlar hiçbir işe yaramayan, çöp kurgular! Hiçbir mafya Wattpad kullanmaz;) ama her normal insan, toplum etkisinde olan insanlar kullanabilir. Ne diyeyim? Spotumuz bu olsun bari...

•Önün açık olsun, yeni kurgularla devam etmen ve dilediğin yerlere gelmen dileğiyle... Kendine çok çok iyi bak^^

°Buraya da sizin yorumlarınızı alalım^^

~Hilal^^

~Hilal^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin