#İdlibŞehitleri ♥

250 13 8
                                    

Merhaba... Bu gün içim bir buruk... Biliyorum, geç yazdım. Ama uzun zamandır Wattpad kullanmaya ara vermiştim. Şimdi de biraz içimi dökeyim dedim...

Ne diyeyim? Allah cennetine koysun onları... Her biri genç, vatansever kişilerdi...

Rabbim, umarım PKK adlı şerefsiz, haysiyetsiz, onur yoksunu örgütün sonunu, en leş şekilde getirtmeyi nasip eder! Rabbim, şehitlerin kanının yerde kalmasına izin vermez!

Tabi bazı zihniyetler(!) Suriye'de ne işimiz var diyorlar. Üstelik Suriyelilerin gitmesini en çok isteyen onlar! Hani diyorlar ya, onlar sefa çekiyor, bizim askerlerimiz ölüyor.

Bir kere, O'nlara ölüler demeyiniz! Üstelik Suriyelilerin sefa çektiğini kim söyledi? Onlar ister miydi, vatanlarını, topraklarını bırakmak?! Gurbet ele gelmek kim isterdi ki? Onların mutlu, huzurlu, sefa içinde olduğu falan YOK arkadaşlar. Onlar da çok üzgün. Ve bir şehidimiz, ölmeden önce şu sözleri söylemiş: "...Orada ne işimiz var diyenlerden olmayın. Gittim gördüm, en çok orada işimiz var!" demiş. Siz hâlâ neyi konuşuyorsunuz?

Üstelik, onlar ölümün en üst mertebesine kavuşmuşken...

Evet, insanların içi acıyor. Üzülüyorum. Sonuçta Türk bir askerin şehit olmasından bahsediyoruz! Kolay değil tabi ki! Onların da ailesi, eşleri hatta belki de çocukları vardı. Ama tabi bir de şu söylenti var. Ki en SAÇMASI o!

Neymiş?! Asker sayısı yüzün üstündeymiş de, 37 tanesini söylüyorlarmış! Ya o kadar KOMİKSİNİZ ki! Bekliyorsunuz, bir olay olsun da devleti atalım! Hükümete sövelelim! Hayır, akıl var mantık var! O askerlerin ailesi çıkıp demeyecek mi, benim evlâdım adam değil mi, bu vatan için kanını vermedi mi; neden onu saymıyorsunuz? O aileleri kim tutabilir yerinde?! Üstelik diğer 37 şehidimiz seçilmiş kişi mi de, sadece onları göstersinler?!

Lütfen aklımızı kullanalım! Türkiye'de olsa kimse sesini çıkarmaz! Üzülür, unutur. Ama sırf, bir Müslüman Ülkeyi savunduk diye bütün bunların hepsi! Önce Türk'üm, sonra müslümanım diyen kişileri tanıdım!(?)

Arkadaşlar, unutuyoruz; biz müslümanız ve müslüman, müslümanın kardeşidir! Kardeşimizin bir yerine zarar geldiğinde, nasıl içimiz acıyorsa, onlar da bizim kardeşimiz!

Şehidimize sıkılan kurşun, bize sıkılıyor! Hangimiz affederiz, onlara kurşun atanı?! Şehit kanı yerde KALMAZ, KALMAYACAK! BIRAKMAYACAĞIZ!

O ailelere sabır, baş sağlığı diliyorum. Onların, şehitlerin, can verdiği bayrak, tabutlarına sarıldı!

Haberlerde 10 saniye, 15 saniye sürüyor. Sonra geçiyor. Üzüntümüz de kısa sürecek, eminim! Yas tutmak, haykıra haykıra ağlamamak, üzülmemek gerekiyor. Şehidimizi verdiysek, vatan toprakları için, Allah'a kurban verdik! PKK'lı şerefsizleri sevindirmeyelim!

Hepimizin Başı Sağ olsun! ♥

BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin