Karantina 1 - 2 - 3 - 4

3.9K 28 28
                                    

     • Kitap Adı : Karantina

     • Yazar : Beyza ALKOÇ    beyzaalkoc

     • Güncelleme : Kitap Oldu

     *Kitap Açıklaması - Arka kapak yazısı yazmayacağım. 4'lü seri*

      ° Yorum:

     • Hayranlıkla okuduğum bir kitap daha! Uzun zamandır Wattpad kullanmama rağmen, Karantina gibi kitaplar pek okumamıştım. Bir arkadaşım sayesinde tanıştım! Jsjxjs! İlk üç serisini hızla bitirdim. Dördüncüsünü de bitirmek üzereiyim.

     • Öncelikle ilk kitapla başlayalım. İlk kitap, başlar olduğu için, daha çok çekiyor. Hani, 'acaba ne olacak, kim ölecek, neler oluyor?' soruları beynin içinde dönüyor. Mesela ilk tanışma anlarını hiç unutmam. Onur'un, kendisini katil göstermesi falan! Jsnxksjd, yine spoi!

     • Kitapta, herşeyi sizin çözmenizi istiyor. Wattpad klasik gizem-gerilim kitapları gibi değil. Daha çok çeken,  şifreli tarz bir kitap. Okurken, sayfaları ne ara geçtiğinizi hatırlamıyorsunuz mesela! Ya da ben öyleydim, bilemiyorum nsjxns!
      Okul karantina altına alınıyor,  bir hastalık sebebiyle. Sonra cinayet işleniyor. Tabi bu süreçte bol bol Romeo ve Julliet repliği okuyorsunuz! Jsjsjs! Hem eğlendiren, hem düşündüren bir seri. Tabi sinir ettiği zamanlar da oluyor. Onur'un, Zeynep'e karşı bazı kelimeleri falan ilk başlarda çok sinirimi bozuyordu! Tabi sonra 'cool çocuk, ne beklersin?(!)' falan diye düşündüm jsjcjsjd!

     • İlk kitap bittiğinde, kafanızda o kadar soru oluyor ki! Tabi bir çoğunu da çözmüş oluyorsunuz! Ama ikinci kitabı okuduğunuzda, böyle bir kalıyorsunuz. Çözdüm dediğiniz şeyler, sizi tamamen farklı boyutlara sürüklüyor. Daha çok yeni şeyler oluşuyor kafanızda. O kadar şaşırtmalı bir kitap ki! Tabi bir de bu seride arkadaşlık, aşk başlıyor, kuvvetleniyor. Sıkı sıkıya bağlanılıyor. Onur tükürdüğünü yalıyor jwjckanc!

      • Üçüncü kitapsa, daha çok aşka dayalı. Hani nasıl ki, ilk kitap cinayet, ikinci kitap sırların biraz da olsa açığa kavuşmas, üçüncü seri de aşk! Yani bana sorsanız,  ilk iki seri, özellikle de birinci seri daha güzeldi! Kafa karışıklığı, gizem, gerilim falan. Ama üç de güzel! Hele öyle aşk falan seviyorsanız, tam sizlik! Arkadaşlığın, aşkın bol bol olduğu bir seri. Tabi sırlar bitti mi? Hayır! Bu sefer de, oklar Onur yönünden Zeynep yönüne çevriliyor jsndle! Onur için bulunduğunuz varsayımları, Zeynep'e atıyorsunuz! Özellikle duygusal, bol bol duygu dolu saheler falan xjsnd!

      • Dördüncü seriyi tam bitirmesem de, bu da güzel! Gizem gerilim yine bitmiyor! Bu seride
-spoi vermeden anlatayım- Zeynep ve Onur aşkonı güçlendirecek olaylar var. Ender yine psikopat biri olarak, peşlerini bırakmıyor! Ah ah! Ne çektirdin Beyza Abla! Jsnckdnl!

      • Bu arada bu kitap beş veya altı seri sürecek. Sıkılır mıyım? HAYIR! Karantina benim ilk aşkım jcjcjck!  Yani dolu doluya macera, gizem türü bir kitap! Bitmesin! #karantinanınışıklarısönmesin  etiketi Instagram'da her yerde! Bence de sönmemeli. Yani ruhları tazeleyecek bir kitap bile diyebilirim! Onur'un sözleri, Zeynep'in düşünceleri, Mert ve Burak'ın olmazsa olmaz halleri falan... Özledim ya! Kısa keselim de ben bir kavuşayım skdnwldn!

      • Bu arada kitap oldu, ama Beyza Alkoç ablamız, Wattpad'den kaldırmıyor. İsterseniz buradan da okuyabilirsiniz. Ama kitap sayfalarına dokunmak da bir ayrı, ne diyeyim jsndks! 

      • Kısa kesecek olursam, hemen okumalısın derim! Gizem-gerilim, romantizm seviyorsanız, varsayımda bulunacaksanız ya da Romeo ve Julliet repliklerini seviyorsanız okumanız gereken bir kitap!
     Işık Perisi, seni seviyorum!!!

     •Buraya da sizin yorumlarınızı alalım^^*

    hakanaydin61

    leymilak

    beyzaalkoc

         Bu bölümü,  ibrahimcan16  ' ya ithaf ediyorum^^

   

BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin