Kitap Yorumu - 15 Yaşım

358 12 4
                                    

Kitap Adı : 15 Yaşım

Yazar : aleyynakartal

Güncelleme : Wattpad Kitabı

Yorum°

Öncelikle Merhaba! Kurgusu harika olan, beni çook etkileyen bir kitaptan bahsedeceğim bu gün.

• Kitapta yaşanan çoğu şey gerçek. Tabi kurgusallık da var.

• Konusunda, yazar kendini anlatmış. Yaşadığı bir olay sonrasında nasıl dîne bağlandığını, nasıl hayatının dönüm noktası olduğunu anlatmış. Umarım hepimiz böyle oluruz, ne diyeyim?

• Yeni bölüm bildirimi alınca koşa koşa okuduğum bir kitap!

• Kitabın kurgusu, konusu ve başlıkları çok güzel. Tek sıkıntı, bölümlerin kısa olması. Belki okuyucular sıkılır diye düşünüyorsundur. Ama aksine, kısa geliyor. Zaten çabucak sayfaları geçtiği için çok çok kısa geliyor jsnxhskd!

• Yazarken, paragraflar bırakmalısın. Pasaj yorumları -paragraf yorumu- yapabilmemiz için bu gerekli. Yazım kuralları ve noktalama işaretlerinden yana çok hatan yok, göze çok batmıyor. Ama dediğim gibi, paragraflar arası yorum yapabilmemiz için kısımlar bırakmalısın. Zaten Wattpad okuyucularında genel olarak toplu yorum yerine, paragraf yorumu tercih ediliyor. Bu sayede çok göz yormuş da olmazsın. Sonuçta ekrana bakıyoruz ve çok karışık durabiliyor bazen.

• Arapça kelimelerle süslemen de çok hoş^^ okuyucuyu bağlayıcı olay döngüsü yapmalısın. Sana tavsiyem, kurgu da ekleyeceğin için, daha ders verici, daha etkileyici şeyler etkilemelisin. En az hayatındaki dönüm noktan olan olay kadar! Adımlarını sıkı atıyorsun, bu güzel!

• Onun dışında, oldukça beğendiğim, etkilendiğim bir kitap oldu. Yazımın, anlatım tarzın çok hoş. Yaşadıklarını öykü tarzında anlattığın için, kendimi orada gibi hissediyorum. Verdiğin bilgi, açıklama hepsi çok güzel. Daha fazla bölüm istiyorum!

• SS eski, ama 1. bölümde bile 100 okunmaya ulaşmış! Bu da demek oluyor ki, ileride daha çok başarabileceğin! Önün açık olsun, kitabında gayet başarılısın!♥^^

BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin