Kitap Adı : Sert Partonum
Yazar(!) : buketgurbuz
Tür : Genç Kurgu(!) - Erotik
Güncelleme : Wattpad Kitabı(!)
Yorumum°
•Öncelikle merhaba! Umarım iyisinizdir. Bu bölümde, gözlerimin kan ağladığı, okuyucularımın verem olduğu bir kitaptan bahsedeceğim.
•Öncelikle kitap, Wattpad'i kötü yapmasına sebep olan kitaplardan. Ya bu nedir yaa? Iyy! Yazarken utanmadın mı be?! Umarım gerçek hayatta yaşarsın!
•Yazım hataları var mı? Bir dakka, doğru soru; yazım hataları olmayan yer var mı olacak! Ya bu ne rezalet bir yazıdır? Buna emek de diyemem artık! Kızın babası ne yaşıyor? Allasen sen baba mısın? Önce kızını otele yerleştir, sonra satmaya çalış! Amcaa... Gafan iyi mi gafan?
•Yok kızın odası karışmış da, kral dairesine çıkmış da, erkekle ki bu erkek ped boy, aynı odada kalmışmış da, bilmem ne de bilmem ne? Çöp kurgu!
•Noktalama işareti mi? Yazar(!)ın böyle bir terimden haberi olduğundan şüphem var! Kullandığı üç noktalama işareti var; nokta, tırnak işareti, den den... Başka bir halt bildiği yok!
•Diyalogları okuyoruz, 'dedi, dedim...' kısımları yok! Kafasına göre açmış tırnak işareti, yazmış küçük harfle başlayan cümleleri!.. Bu ne abii? Gözlerim kanadı yaa!
•Bana bunu linç tayfasından biri öneri. s1n1rs1z diye tatlış bir kullanıcı.
•Yazım hataları, var! Noktalama hataları, var! Yazım tarzı, berbat! Karakter kişiliği, berbat! Yav sen ne yaşadın bacım? Onlar nasıl sahnelerdir? Bir an oturup ağlayasım geldi aq! Kızın adı neydi be? Geçmiyor bile neredeyse hiç! Erkek de işte ped boy, Savaş Ataman! Ohmg! Ne yapacaz lan biz?! Adını yazdık, bizi öldürmesin azbajd! Tabii, her kitapta olduğu gibi, bunda da polis yok! Lan ülke polis dolu poliis!
•Daha bölüm dört, kız çocuktan hoşlanıyor. Bari bölüm uzun olsaydı da, çok şey yaşadılar deseydim. Lan bölüm beş sayfa var yok, kız çocuktan hoşlanıyor! Üstelik zorba bir herif bu! Ya bir de bölümlerin çoğu düşünce, nerede konuştular da hisleri başladı aq! Daha ilk bölümden kokusuna aşık olmalar, bayılacak kadar sarhoş olmalar falan... Lan mağazada parfümü koklasan beğenir ya da beğenmezsin. Hemen bir erkeğin üzerinde kokladı ya, bayılacak gibi oldu! Hayır, parfüm değil demeyin, gülerim! Lan o da insan! Ter, sigara, kir, şampuandan başka ne kokabilir?!
•Kız mal! Erkek ped boy! Hayır, pedsin, pedliğini bil! Kitapta anlatılmak istenen neymiş, biliyor musunuz? Bakın bakın, çok güldüm. "Kızlara tecavüz edilecekmiş, kızlar direnecekmiş. Kendi ayakları üstünde duracakmış..." akxskxhia lan yazar adı altına sığınmış cahil! Sen yaşadın da mı biliyorsun?! Kurgu da olsa o kızların ne yaşadığını nerden biliyorsun da, normalmiş gibi aktarıyorsun? Yaşa da görelim biz, nasıl oluyormuş? Lan cahil zihniyet! Sizin yüzünüzden toplumun çektiği bu eziyet ne?! Biz hezimet altında mıyız lan?!
•Koymuş aralara da iki üç tane antin guntin, ordan buradan toplama kelime, zengin gözüksün! Lan sen kelimenin anlamını bilmiyorsun daha! Bir tanesinde; yazdığı cümle rezillik, kullandığı kelimenin anlamı yabancı! Yav bacım, git bi'sözlük aç be! Vallaha! Kaç yaşındasın bilmiyorum, ama bilmeyen biri olsa bu yazdıklarının on yaşındaki bir çocuktan bile çıkmayacağını bilir! Lan benim kardeşim daha altı yaşında, yazdığı kompozisyonla birinci oldu! Hoş! Arada IQ farkı var da...(!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOOKSTAGRAM • | • 1
RastgeleHımm... Biraz kitap yorumu, eleştiri falan yapalım. Kitap önerisinden ziyade, daha çok eleştiriyel bir kitaptır• • | Wattpad ve basılı kitap yorumu! Gücenmece, darılmaca YOK! Neyse o! ⏯Kapak : Cover by Graph