Kitap Yorumu -Mafya Lideri

535 13 22
                                    

Kitap Adı : Mafya Lideri

Yazar(!) : Nergizknn


Öncelikle, gücenmece, darılmaca yok! Cidden ne düşünüyorsam yazacağım ve bu bir KİTAP YORUMU kitabı! Yani yorum yapacağım işte! Jsnxksmda!

Amacım, kimsenin kalbini kırmak, kimsenin şevkini kırmak falan değil. Ama böyle gidecekse kırılsın abi! Cidden, kitap kitaplıktan çıkmış!

Bildiğimiz, klasik Wattpad türü bir kitap. Mafya lideri -isminden de anlaşıldığı gibi- biri ve aptal bir kız. Kızın lakabı Şişko(!), erkeğinki çakal ve daha tanışır tanışmaz lakap taktılar!

Kızın ailesi yok, (şaşırdık mı, hayır!) erkek mafya. Üstelik bir kadının neden kilosu ile, ya da fiziksel özelliği ile dalga geçiliyor? Üstelik kızcağızım; sen nasıl daha ilk gördüğün kişiye çakal diyebiliyorsun? Ne oldu daha bir bismillah!

Erkek kızı kaçırır, kıza aşık olur, kız azcık(!) naz yapar, sonu? Mutlu son! Cidden mi?

Ya tamam, belki kitabında bir cool karakter olsun isteyebilirsin. Sonuçta karakterler bizim -yazarın- isteği doğrultusunda hareket eder. Ama bu çocuğu nasıl mafya yaptın? Sözde sert, ama aptalın teki! Ya cidden mi? Cidden, cidden mi?

Hadi hepsini geçtim, belki böyle karakter seven(!) birileri vardır. Ki okunma sayısına bakılırsa öyle. Ama en azından noktalama, yazım kurallarına dikkat etseydin. Kim konuşuyor anlamıyorsun diyaloglarda ve hiçbir noktalama işreti doğru düzgün kullanılmış değil! Hani madem böyle bir kurgu yaptın, girdin bu işe. E mübarek bari yazıma dikkat etseydin!

Ve şu klasik yazarlar, neden kadınlar objeymiş gibi kullanılıyor?! Her kitapta şu var: erkek sinirli, erkeğe kimse yaklaşamaz, erkek baktığını yakar. Hiç kimseye yüz vermez. Tek gecelik bad boydur! Ama o kızını gördükten sonra diğer kızlardan iğrenir! (Biz ona bayılıyorduk!) söz konusu o kız olunca ortalığı yakar ve kızı üzen, kendi sevmediği herkesi öldürür, işkence eder!

Ulan POLİS nerde?! Wattpad'e bakınca herkes mafya, herkes züppe, herkes bad boy! POLİS NEREDE?! Bakın, ülkemizde suçlara müdahale eden bir örgüt var ve adı POLİS! 155'i arayınca onlar çıkıyor! Anında geliyorlar, merak etmeyin!

Durun kıza geçelim! Kız, aptal oluyor veya herşeye kafası çalışan kızın, bir tek o erkeğin yanında beyni basmıyor, ne hikmetse?(!) Kız da az değil tabi ki de! Saf ayaklarına yatan şeytan! Hayır, genelleme konuşuyorum. Bu kitaptaki kız da öyle gibi. Ama kusura bakmayın, tahammül edemedim ve kanser olmak için erken olduğundan (sonuçta böyle kitaplar daha çok olacak) kısa kestim okumayı. Sırf eleştir diyen bir okuyucum için!

Buradan yazara sesleniyorum! Lütfen daha güzel, kurgusu anlamlı bir kitap yaz ve yazımını geliştir! Eminim önün açılacaktır! İsterdim ki burada senin orijinal kugunu öveyim, eleştireyim. Ama bu bilindik, artık her yere taşmış kurgulardan kurtul artık! Mafya-saf kız ayaklarına veda edin!

Neyse, sinir kat sayım bir milyonu aştığı için kısa keseceğim.

Hoşça kalın💒


BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin