Kitap Adı : Ölünce Sevemezsem Seni
Yazar : gokyuzuruhluyazar
Güncelleme : Wattpad Kitabı
Tür : Genç Kurgu - Mizah
Yorumum°
•Merhaba benim çiçekçiklerim'🌸 Bugün, kahkahakarla okuduğum bir kitapla geldim. İki gün önce başladım. Ama dün, sahura kadar ders çalışmak yerine bunu okudum. Öyle ki, bırakamadım ve bir baktım saat 10.07!! Yani tüm gün neredeyse bunu okudum. Gece kahkaha attım ve sanırım ablamdam yastık yememe az kalmıştı akxmalx azar yedim ama merak etmeyin😊 (@Lee_Kulsa_36)
•Kitabın adını okuyunca dedim ki, "Vaay, dram kitabı! Şanslısın kız Hilal, ağlayacak şey buldun yine!" evet, aynen böyle dedim. Sonra okumaya başladım ve kitap benden + üstüne + aldı.
•İlk artısının sebebi, kadınları iten bir toplumun kitapta olmaması. Mafya, zorbalık, ped boy falan yok! Sanırım bu kısma düştüm ve buradan da artı aldı. Sonracııımaaa, kitapta THE LEGEND OF THE BLUE SEA'nın isminin geçmesi alxmaöxnw şaka yapıyorum, sadece bu değil. Bununla beraber, kitapta KORE'Lİ bir çocuğun olması! Ay evet, biliyorum hepimiz düştük buraya akxkamx! Babası Kore'nin Best Hamdsome'si ve annesi Türk. Neysem işte, Teo'muza şuradan bir galp gönderelim; 💜 hah oldu. Ha bu arada, diğer bir artının sebebi, kalbimin iki odacığının sahibesi olan EDWARD'ın da kitapta olması! Hayır canım, kitapta vampirler yok, sadece adı geçiyor ve Deniz'de benim gibi seviyor.
•Evet, kurgu yorumundan başlayayım. Karadeniz kitabı, yani ben öyle, 'aayyy aağğşıığk ooluyooğğruuğm buu kitaplaraağğ' diyenlerden değilim. Ama seviyorum da yani.
•Kitapta her yer mizah ve ben kriz üstü kriz yaşadım, bir de benim geceleri uykum olmadığı zamanlarda gülme krizine girişlerim var. Deli yazarınız var akxkal
•Okurken eğlendim yani. Hele karakterler! Hepsine ayrı ayrı düştüm! Toprak'ın kıskançlıkları kimi yerlerde bana gereksiz geldi. Yani ne bileyim, ben biraz bazı sahneleri gereksiz buldum. Yani her halttan kıskanılmak benlik değil akxmalx ama yine de güzeldi.
•Aden Deniz'i kendime o kadar çok benzettim ki, beni tanıyanlar bilir. Hatta okurken birkaç kısmı arkadaşlarıma attım, ss olarak. Hepsinin düşüncesi, yazarın beni ele alması oldu akxks bana daha çok, 'dünyadaki tek mal ben değilmişim' imajı verdi akxmalxnslxnslcjslxn
•Topraaam'ın (çok takılmayın, telafuzu Toprak akxka) vurulma sahnesi beni bir ayrı düşürdü bee! İçim gitti o hastane sahnelerinde. Bir de öyle bir zamana denk geldi ki, zaten bu aralar ota boka ağlıyom akxmamxns
•Kızımız çok doğal. Çıtkırıldım kızlardan değil, şükür ki! Yoksa kitap boyunca yastık kemirirdim akzmalx. Erkeğimiz, gayet kıslanç, gayet datlu, gayet sempatik, gayet Karadeniz'li, gayet aşık olunmalık...
Yürüme istersen, zaten kitap boyunca yürüdün
•Ehehem, susarak devam ediyorum. (Nasıl olduğunu sormayın akxam) Deniz'den ultra salaklık bulaştı ya akxmaöx kafam iyi değil, idare edin.
•Kitapta yazım yanlışları vardı. Klavye hatalarının yanında, normal yanlışlarda vardı. Yani yazarken dikkat edilmemiş. Bu arada "Güzel adam'ım" şeklinde yazıyorsun ya, dikkatimi çekti diyeyim bari.
•Eğer lakap olarak kullanacaksan 'Güzel Adamım' diye yazarsın. İkisinin de harfi büyük olur ve kesme işaretine gerek yok. Ama onu benimseyeceksen, özel ad olarak kullanacaksan, "Güzel Adam'dan, Güzel Adam'ım" olur. (Lan bir de sayıslcı olmayı düşünüyordum amxka yok ben eşit ağırlıkçıyım! -sözeli boş verin-)
•Ha bu arada, Karadeniz şivelerini olduğu gibi geçirmen güzel olmuş. Beğendim^^
•Kitabı daha bitirmedim, 23. bölümdeyim. Okumaya da devam edeceğim, bu aralar gülmeye ihtiyacım var. Bu arada dram sahneleri var mı, yoksa yazsana Allasen. N'oolur ya, Vallaha çok canım çekti. Deniz'in başına birşey gelsin, ayrılsınlar felan akxms entrikaya ihtiyacım var. (Resmen dilendim ya)
•Tavsiye eder miyim? Okumazsanız kaybederseniz! Ben bayıldım! Umarım sıkılmam, hep böyle devam eder. Çünkü kurgu işleyiş hızı güzel gidiyor. Ha unutmadan şunu da diyeyim, bu ikisi bir ara tam ayrılıyordu, küstüler. Hemen, çabucak barıştılar amaa! Olmaz ki belee! Biz burada entrika için ağlıyoruz, olmadı yaa! Vallaha bak daha entikalı bir bölüm bekliyorum! Hele ki dramın bol olduğuuu!
•Ay konu saptı, durun baştan alayım. Tavsiye ederim, doya doya okuyun. Gülmek isteyenler, mizah kurgu isteyenler; koşun kız tam sizlik! Bu arada tekrarlıyorum, "BOŞ TAYFA" girmesin^^
⚜Hayde kendinize iyi bakın⚜
Seviliyorsunuz! Oy bırakın^^
Bu arada yazar;
Kitabın linkini profiline bırakabilirsin. Yorumumu okuyucuların da okuyabilir. Oy vermeyi unutmayın. Ne kaaa oy, o kaa yorum'😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOOKSTAGRAM • | • 1
RandomHımm... Biraz kitap yorumu, eleştiri falan yapalım. Kitap önerisinden ziyade, daha çok eleştiriyel bir kitaptır• • | Wattpad ve basılı kitap yorumu! Gücenmece, darılmaca YOK! Neyse o! ⏯Kapak : Cover by Graph