Kitap Yorumu - Gıybet || Texting

184 17 16
                                    

    Kitap Adı : Gıybet || Texting

    Yazar : Larvia_

    Güncelleme : Wattpad Kitabı

    Tür : Texting - Kısa Hikâye - Mizah - Genç Kurgu

      Yorumum°

   •Merhaba bal çiçeklerim! Bu bölümde, size yazarına aşık(!) olduğum, kitaba ayrı aşık olduğum bir kitaptan bahsedeceğim! (Bu nasıl cümle aq?!)

   •Öncelikle, Sude'yi tanımayan yoktur diye düşünüyorum. Ya da vardır, bilmiyorum ajzbs her neyse, kendisine şuradan bir galp gönderelim💜 Tamam devam edebiliriz.

   •Ben Sude'yi, en ilk Gömmece'de tanıdım. Sonra TK'ya devam ettim. Yavaş yavaş stalklıyoz işte ajxbsn!

   •Kitabın yazım tarzı, yalın ve hoş. Ful texting değil. Arada normal bölümler var. Karakterlere gelecek olursak, hepsine ayrı ayrı düştüm! Hele Alaz... Akxhwjdb çok datluydu yaa! Pusat'ı da unutmayalım ehehem!

   •Larvia kitabı daha önce okuduysanız, karakterlerin 'Larvia Karakteri' olduğunu bilirsiniz. Yani anlaşılıyor. Hepsi ayrı ayrı güzel. Yazım tarzı mizahşör, harika! Yazım yanlışları yok, ki zaten kendisi de benim gibi takıntılı ajxhs!
 
   •Kitabı sona getirmedim şuan, merakla devam ediyorum. Şuan Sude ve Arkın taraflarındayım. Bu arada evet, kendi adını karaktere koymuş. Şşt, kız yoksa bizim eniştemiz gerçekten de Arkın diye biri mi? Akxhsjdh!

   •Karakterleri ayrı güzel, yazımı ayrı güzel, kurgusu ayrı güzel bir kitap. I Love very very Gıybet!!💜😉

   •Tavsiye eder miyim? Kesinlikle! Yani bence zaten Sude yazar olmalı. Bence olmalı ya, Beyza Alkoç, Büşra Yılmaz, Zeynep Sey, Mehtap Fırat, Emre Gül kitapları arasında bir de Sude kitapları girmeli bence! Rafın en güzel köşesinde... Ay bence sende yazar ol ya!

   •Neyse çiçeklerim, ben çok konuştum yine. Siz kitabı okuyun, yorum yapın ve panoma yorum düşün^^ Ben de buradan yayınlayayım🌸

  

BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin