Kitap Yorumu - 0 KM

134 5 0
                                    

    Kitap Adı : 0 KM

    Yazar : Beyza Alkoç @beyzaalkoc

    Tür : Genç Kurgu - Genç Kız Edebiyatı

    Güncelleme : Kitap Oldu

     °Yorumum°

   •Merhaba Çiçeklerim, bir önceki yorumdan sonra en uygun bu kitap olur diye düşündüm, çünkü serinin 2. kitabı.

   •Yine Ömer Ege ve İzmir arasında geçiyor kitap. Bu arada ben Ömer Ege deyip duruyorum da, kitapta genel olarak Ege deniyor.

   •Yazım tarzı yine güzel. Ama bu kitapta da dram var. Yani bazı kısımları okurken ağlayabileceğiniz. Ama tabii ilk kitaptaki bir kısım(!) kadar değil belki...

   •Beni en çok etkileyen,  kitabın sonuna yakın ve sonundaki yerlerdi. Neredeyse ben de ağlayacaktım!

   •Herşey bitti yani sonunda. Bir ara hatta gerçekten kitabın sonu böyle bitecek diye sandım. Ama sonra çok güzel bir sürpriz oldu ve içim ferahladı! Yalan değil...

   •İzmir'in Fransa'da kariyere atılması, Aifel(ıumarım doğru yazmışımdır, Eifel'de olabilir akdks) Kulesi'nin altında tiyatro metni yazması,  oradaki düşünceleri ve sonradan olanlar... Sanki bir an ben kitaba girdim de o anları bizzat ben yaşamışım gibi geldi. Bir de ben bunu okuken okulda, okuma dersindeydik. Yani bizim okulda her gün ilk dersin 20 dakikası okuma saati. Ben de burayı okuyordum ve bir baktım ağlıyorum! Az alay konusu olmadık hani...

    •Bana ilk kitap mı, ikinci kitap mı deseler... Aslında ikisi de harikaydı. Ama ben 2.yi biraz daha beğendim gibi. Yani ne bileyim... Bana biraz daha hoş geldi. Bu arada kitabın sonunda, İzmir size bir mektup bırakıyor. Yani biz değerli okuyucalara... Okurken orada da ağladım! Aslında öyle duygusal, romantik bir insan değilim. Ama bazen her şeye anlayacağınız tutar ya; ya da bazı cümleler sizi gereğinden fazla etkiler ya... İşte bu oldu sanırım. Belki bir çoğunuzun göz gezdirip geçeceği kelimeler, cümleler, benim kitabımda hep altı çizili, üzeri işaretli... Ben de böyle bir değişiğim işte alkdksjxs!

    •Ha bir de, kitabı tavsiye eder miyim diye sorarsanız, size hiç şüphesiz ederim derim! Çünkü kitap gerçekten harikaydı! Bazı kişiler Karantina'ya ergence demiş, tabi bu onların görüşü. Yazarı her ne kadar sevsem de, kalkıp görüş ayrılığından biriyle tartışacak değilim. Karakter meselesi... Ama şunu belirtmek isterim ki; yazarın ilk kitabı Karantina'ydı ve olabilir diye düşünüyorum. Sonuçta kendini her geçen gün geliştiriyor. Hem, Karantina'nın son serileri ve ilk seri arasındaki farkı siz de anlamışsınızdır. İnsan yani bu, gelişiyor, değişiyor...

    •Her neyse, konu saptı yine! Ne diyorduk?

    •Hah! Kitap harika arkadaşlar, okumanızı tavsiye ederim. Saçma sapan içerikler yok. BOŞ TAYFA'ya da gülücükler,  hadi siz saçmalamaya akdjalfjelxj.

    •Beyza Alkoç'a da kalpler❤💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin