Merhaba!! Nasılsınız çiçeklerim??
Şimdi başlığa bakıp, 'Ne diyon Hilal?(!)' diyenleriniz olabilir. Açıklayayım efenim!
Benim bu kitapta beğenip de güzel yorumladığım kitaplara bakıp, kötü yorumlar atanlar varmış. Kitap veya yazar ismi vermeyeceğim, bana yazdılar ki, 'Hilal senin yorumundan sonra birkaç kişi kitabımızı okudu ve sert eleştirilerde bulundurlar.' dediler. Ben de merak edip, girdim baktım neyin nesi?
Yazmışlar ki, 'bu kitabı mı beğendin? Bir de klişelik sevmem diyorsun, rezillik! Hilal'in yorumları beş para etmez!' bla bla bla...
Şimdi şu konuya açıklık getireyim, kimse kimseyle aynı fikirde olmak zorunda değil! Şu kafadan bir çıkın artık aq! Ben beğenmişimdir, sen beğenmemişsindir, olabilir. Zevkler ve renkler tartışılmaz derler Ey Cahil!! Hadi onu geçtim, ben zaten demiyor muyum boş yorum yapacaksanız girip bakmayın, okumayın. Yaptığınız cringeye.....!!
Hadi onu geçtim, klişelik dedikleri yer kızın SU İÇMESİ! Lan ajxbskdbskxbwkzbwif mal mısın dedim yaa! Vallaha belki ben görememişim diye aynı paragrafı iki kere okudum. Yok! Kızın su içtiği paragrafa klişelik yazmış. Lan su içmekten daha doğal ne var Allah'ın MALI!!
Hadi onu da geçtim, madem yorumlarımı beğenmiyorsun neden kaale alıyorsun? Hoş, bunlar adam değil ki! Tamam kardeşim, beğenmediysen good bye! Ne uzatıyorsun?
Şey de vardı akxbwkdb bir kitapta Suriyeli'lere sövmüşlerdi. Hadi bir paragraf olsa neyse, iki cümlesinden beşi Suriyeli'lere hakaret! Ben de dayanamadım, yazdım insanca şeyler. Yok neymiş, Suriyeli'ler Türkiye'yi işgâl edecekmiş, yok neymiş çok yüz vermişiz... Lan senin verecek yüzün mü var aq!?
Lan sizin şu insanlarla alıp veremediğiniz ne?! Hayır, bir de Korona tüm dünyayı sarmışken Suriyeli'lerin suçu ne? Utanmasa onlar çıkardı diyecek MAL!
Hayır, zaten İdlib Şehitleri için yazdığım yazıda da belirttim bunu. Suriyeli'lerle gayet de yakın arkadaşım ve hiç biri ülkelerini bırakıp da gelmek istemedi. Kim ister ki? Sen şimdi kalk git Amerika'ya! Tabi siz BATICI'sınız ya, dert olmaz!! Gördük Avrupa'yı(!) her şeyde iddialı olan, biz üstünüz diyenleri! Türkiye'nin yardımına muhtaç kaldılar!
Neyse, siyasete girmeden çıkayım ben ajdhwkd ama şunu unutmayın güzel insanlar, İslam'da Irkçılık kesinlikle yasaklanmıştır ve onlar bizim müslüman kardeşlerimiz. Hem hanginizin parasını yiyorlar? Boşu boşuna yaygara yapıp, boş beyninizi ortaya çıkarmayın. Açın da azıcık Kur'an-ı Kerim tevsiri okuyun, ayet meallerine bir bakın hiç olmazsa. Yine aynı kafada devam edeceksiniz eminim ama...
Haydi kalın sağlıcakla🌸
(Multi de içimden geldi akdbwjx!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOOKSTAGRAM • | • 1
De TodoHımm... Biraz kitap yorumu, eleştiri falan yapalım. Kitap önerisinden ziyade, daha çok eleştiriyel bir kitaptır• • | Wattpad ve basılı kitap yorumu! Gücenmece, darılmaca YOK! Neyse o! ⏯Kapak : Cover by Graph