Kitap Yorumu - Şans Mı, Şanssızlık Mı?

141 6 3
                                    

       Kitap Adı : Şans mı, Şanssızlık mı?

       Yazar : @BraGler099

       Güncelleme : Wattpad Kitabı

        Türü : Genç Kurgu

         Yorumum°

      •Merhaba! Nasılsınız canlarım? Bugün size bir başka türle geldim^^ Kitabı bana yazar kendisi önerdi. Yorumlamamı istedi^^

      •Kitabın kurgusu, sorduğuma göre, Genç Kurgu. Ama ben okurken anı falan sandım. Yazım tarzını pek beğenemedim. Pasaj yorumları yapmamız için boşluklar yok ve bölümler çok kısa. Noktalama işaretlerine dikkat etmemişsin ve okurken -özellikle diyalogları- çok karmaşık oluyor. Bunları düzeltmelisin. Üstelik bölümleri uzun tutmalısın.

      •Biraz daha kitap okumalı ve yazımını geliştirmelisin. Çok fazla watty klasiklerinden değil. Bence gelişmeler olacak.

      •Yazarken bölümlerini uzat. Bir günde yazdığın gibi yayınlama. İki gün aynı bölümü yazsan daha uzun bölümler olur.

      •Noktalama işaretlerine, yazım kurallarına dikkat etmelisin. Yazım hataların pek yok, birkaç tane klavye hatan var. Onları düzeltsen daha iyi olur.

      •Yazım tarzını beğenemedim, ama kurgunu beğendim. Zaten ben Genç Kurgu okuyan birisiyim.

      •Kitabının fazla okunmasını ve beğenilmesini istiyorsan, bölümlerini uzatmalı, yazım tarzını değişmeli, yazım hatalarını düzeltmeli, noktalama işaretlerine dikkat etmeli, pasaj yorumları için boşluklar bırakmalısın. Okuyucuyu bağlamak için biraz daha heyecan ve gizem katmalısın. Ya da aşk?.. Wattpad'de aşk fazla okunuyor. Klişelikten uzak tut, bunu hiçbir zaman unutma. Klişe kitap yazacaksan, her türlü eleştiriye açık olmalısın.

      •Wattpad'de okuduğum klişe kitaplar vardı elbette. Ama bunu güzel aktaranlar vardı ve sen klişe okuduğunu unutuyordun. Yani klişe yazacaksan bile, bunu öyle bir aktarmalısın ki, okuyucu klişeliği bile sevsin.

      •Kendini geliştirmelisin, bunun için fazla çabaya ihtiyacın yok. Ama senin kurguna benzer kurgular var Wattpad'de. Onlardan biraz oku ve ilham al. Yazarken tıpatıp aynı yaz demiyorum, ama insanlar okuduklarından ilham alarak yazar. Kurguna devam etmen için fazla kitap okumalısın.

      •Tavsiye eder miyim? Tavsiyelerimi uygularsan, neden olmasın? Kurgusu güzel arkadaşlar. Ama dediğim gibi hatalar var. Sanırsam ilk kurgun, tam hatırlamıyorum. Ama olabilir yani, yazarak alışacaksın. Motiveni düşürme ve devam et. Tavsiyelerimi uygula, değişimi göreceksin^-°

      •Bu arada kitap adını, içerikle bağlaştıramadım, isminin kitap içinde olduğu veya kurguyla bağlantılı olduğu kısımlar mı var? Bunu bize aktarırsan, sevinirim. Bunun dışında sizin sorularınız varsa sorabilirsiniz.
      İyi günler dilerim... ^^ Evde kalmayı unutmayın^-°

~Hilal°

BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin