Kitap Adı : Kardeşimin Okulu
Yazar : @ruzgar_gullu
Tür : Gizem-Gerilim - Polisiye - Genç Kurgu
Güncelleme : Wattpad Kitabı
Yorumum°
•Merhaba canlarım! Nasılsınız? Bu aralar yoktum, röportajdı, yeni kitaptı, finaldi, arkadaşlardı falan derken öyle geçti işte! Ama yeni bir kurguyla geldim!
•Kitabın her bölümünü okumadım, biliyorsunuz hergün beş kitap-iki bölüm yapıyorum. Bu kitabın bölümleri uzun bir de...
•Kitapta, gözüme batacak kadar yazım hatası yoktu. Yani birkaç tane klavye hatası olabilir belki, ama kasten yazılmış hatalar yoktu. Yazım tarzı, anlatım hızı, akış falan mükemmel ilerliyor. Hatta en başından beri klas kurgulardan sıyrılan bir kitap. Watty'de bu tür kurgular var mı bilmiyorum. Ama benim -Watty'de- ilk okuyuşum.
•Yazar bana ilk mesaj attığında, klasik kolej-lise ergen kitabı falan sandım. Yalan değil. Ama öyle değildi. Tamamını okumamama rağmen, harika bir izlenim bıraktı bende. Yani daha başlardayım. Umarım son bölümü okuduğumda da aynı fikirde olurum^^
•Kitapta beğendiğim şeylerden biri de, dediğim gibi akış hızı ve olay örgüsü. Okurken herşey çatkapı olmuyor veya herşey karmaşa değil. Evet, aniden ortaya çıkan bir gizem, ortada kayıp var çünkü. Ama öyle, 'oraya gittik, buraya geldik, böyle oldu, böyle dedim, şunu yaptım...' gibi şeyler yok. Gayet güzel, açıklayıcı ve merak uyandırıcı bir kitap.
•Kitabı okurken, sanki elimdeymiş de okuyormuşum gibi hissediyordum. Hani Psikolok Adam ve Tümör'e yaptığım yorumda, nasıl k-drama izliyormuşum gibi hissetiriyordu ya, bu da sanki içindeymişim, basılı bir kitap veya yabancı bir polisiye kitabı hissiyatı veriyordu. Bence basılmalı bu kitap. Eminim çok okunacak ve beğenilecek. (Bu arada ss'de ki 1 bölüm şeysine takılmayın ajzbsjbd)
•İlerleyen bölümleri okumadım, okuyanlarınız bana yazsın, nasıl ilerliyor. Ona göre devam edicem ajsbsj çok kitap var, n'apayım?
•Tavsiye eder miyim, gizem ve macera tutkunuysanız veya severi iseniz, ederim^^
•Kendinize çok iyi bakın, yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum^^ 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOOKSTAGRAM • | • 1
AléatoireHımm... Biraz kitap yorumu, eleştiri falan yapalım. Kitap önerisinden ziyade, daha çok eleştiriyel bir kitaptır• • | Wattpad ve basılı kitap yorumu! Gücenmece, darılmaca YOK! Neyse o! ⏯Kapak : Cover by Graph