Kitap Yorumu - Mâhî

446 14 12
                                    

Kitap Adı : MÂHÎ

Yazar : blackmavi

Kitap Açıklaması / Arka Kapak Yazısı:

Beni sevebilir miydi gerçekten? Böylesi kötü bir adam, sevgi nedir bilir miydi?

Yorum°

Öncelikle, açıklama kısmına bakıp da bad boy kitabı sanmayın! Kitap tamamen harikalık içeriyor!

•Başarılı, ailesi tarafından sevilmeyen, annesinin hep erkeklerden nefret ettirdiği bir kadın... Gerçekten Hazan'a hayran oldum. O kadar başarılı, güçlü bir karakterdi ki! Onca şeye rağmen, kardeşi için de olsa ayakta kaldı!

Zahir, oldukça başarılı, işkolik ve otoriter bir patron. Çalışanları ile arasında daima bir mesafe olur. Hazan, babasının şirket başında olduğundan beridir çalışanı ve sekreteri. Onu seviyor, ama kişiliği biraz engel gibi jsnxjsjx!

•Kitapta APTAL KIZ YOK! Kız gayet akıllı ve olgun! Sert, onu bunu öldüren bir MAFYA YOK! Aksine, gerçek yaşam ve gerçek aşk var!

•Ailevi sorunlar, aileler ve engeller var. Ama cidden kitabı okurken hiç 'keşke şu olsaydı' demedim. Zaten yazarcığımız öyle bir yazmış ki, insanın düşüncelerini tercüme ediyor. Tabi ben her kitapta olduğu gibi 'intihar et' yazıyordum buna da. Ama o benim ironim jsjdkslf! Hoş! Ölünce de hüngür hüngür ağlıyorum, sevdiğim bir karakterse!

• Yazım kuralları, noktalama işaretleri gayet düzgün, uygun yazılmış. Zaten yazar -yanlış hatırlamıyorsam- Üniversite hazırlığındaydı. Umarım istediği mesleğe biraz da olsa yakınlaşmış, istediği Üniversiteye gitmiştir!^^

•Bu arada yazarcım, seni ç♥♥♥k seviyorum! Bütün duyurularını, başlamadan önceki anlattığın sıkıntılarının hepsini okudum!^^

Başarılarının devamını dilerim!^^

(Wattpad yazınca,  karşımıza çıkanlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Wattpad yazınca, karşımıza çıkanlar. Mahi'yi görmek beni sevindirdi^^)


Buraya da sizin yorumlarınız° ^^

BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin