Kitap Yorumu - Adalet Benim +18

362 7 4
                                    

           Kitap Adı : Adalet Benim +18

           Yazar : @nurlavani

           Arka Kapak Yazısı : Multi•

           Yorumum°

      •Öncelikle Watty Klişesi bir kitap olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bad boy, good girl!

      •Ama bu kitapta, kız ezik değil. Yani en azından kendini ezdiren bir kız yok. Sadece erkeğin karşısında biraz saf durabiliyor. Kız karakterinde biraz oynama yapabilirsin^^ Erkek klasik olduğu için birşey diyemeyeceğim.

      •C'yi Ç olarak genelde kullanıyorsun, buna dikkat etmelisin. Bazı harflerde de bu hatayı yapıyorsun, dikkat etmelisin.

      •Ünlü düşmesi ve daralması kurallarına göre yazmalısın. Mesela 'bahs etmelisin' değil de, 'bahsetmelisin' veya 'kayıp etmek' değil de, 'kaybetmek' gibi...

       •Noktalama işaretleri ve yazım kurallarını dikkate almalısın. Şimdi ben böyle anlatınca çok hata var gibi duruyor. Aslında o kadar da çok değil.

       •Wattpad'de bunun gibi bir sürü kurgu var. Aslında bu kitap bana önerilince çok okumayı düşünmüyordum. Ama kısa kısa notlar alarak 14 bölüm okudum -ki zaten 14 bölüm vardı.

       •Kelimeleri güzel kullanmışsın ve betimlemelerin, bahsetme şeklin hoşuma gitti, cümleleri süslü göstermiş.

       •Olayların şıp diye gelişmesi yok, ama biraz hızlı yine de. Ağırdan almayı dene ve okul bölümleri yaz biraz. Olayları fazla karıştırmadığın sürece karıştırabilirsin ve inan bu okuyucuyu daha da bağlayacaktır.

       •Bazı yerlerde mantık hatası yapmışsın. Mesela kız astım hastası, ama abisine sigara içtiğiğini söyledi. Bildiğime göre astım hastaları dumana maruz kalamıyor.

       •Bu arada erotik sahneler şimdilik yok, okuduğum bölümlerde karşılaşmadım. Kisses var ama jahdjw!

       •Ama eğer bu klişe kitapları okumayan varsa, 'hatalarını  düzelttiğin   taktirde '  senin kitabından başlayabilirler.

       •Hatalarını düzelt, çok göze batmıyor zaten. Eminim daha çok beğenilecek. ^^

 ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BOOKSTAGRAM • | • 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin