היי אז כמה דברים לפי הקריאה:
דבר ראשון תודה ל 1TaeKook5 שעזרה לי בכתיבת רעיונות וסדר לפרקים הבאים איילוביו💞
דבר שני, תודה לכם על ההצבעות והתגובה ולכל מי שעוקב אחרי וקורא את הסיפורים שלי!💞
מושג חשוב:
Exit - כשבעל חברה/ יזם מצליח למכור את החלק שלו בחברה ובעצם לצאת מהמחויבות העסקית בהחברה (רוב הפעמים על ידי מכירה שלה)~~~~~
//כללית//
"נו טאהיונג! מהר יותר!" ג'ין אמר וזירז את הצעיר שסחב שתי מזוודות "בסדר אבל ג'ימין התעקש על זה שאני אסחב לו את המזוודה" טאהיונג העלה את המזוודה שלו והניח אותה בתא האחורי "ולמה שתסכים לזה בדיוק?" ג'ין שאל והביט בו בגיחוך "הוא הבטיח לי שהוא יכין לי את השוקו הטעים שלו" טאהיונג אמר והעלה את המזוודה השנייה.
"אתה באמת חושב שג'ימין יודע להכין שוקו? הוא מביא לך שוקו בשקית שהוא חימם במיקרו" ג'ין אמר ונאנח. "זה ידוע שטאהיונג אידיוט... אתה לא צריך לציין את המובן מאליו" ג'ונגקוק הופיע עם סהון מאחורי טאהיונג, תוקע חץ מדומה בליבו של טאהיונג ומכניס את המזוודה שלו ואת המזוודה של סהון לרכב.
"סהון, ג'ונגקוקי! הגעתם!" ג'ין קרא וחייך וכך גם ג'ונגקוק וסהון, משאירים את טאהיונג מבולבל מאוד. "טוב בנים, כנסו פנימה" ג'ין אמר ונכנס לרכב וכך גם סהון. "קוקי חכה רגע" טאהיונג אחז בידו של ג'ונגקוק שניסה להשתחרר, אך במקום זאת הוצמד לרכב ונכלא בין ידיו של טאהיונג שאחזו בידיו.
"מה הוא עושה פה?" טאהיונג לא היה מרוצה מכך שגם סהון מגיע. לא מספיק שהוא יוצא עם ג'ונגקוק, עכשיו הוא גם יצטרך לסבול אותם ביחד כל הזמן? "אה זה פשוט מאוד, מינה לא באה בסוף, נכון? אז... התפנה מקום בשביל סהון, לא כך?" ג'ונגקוק חייך אל עבר טאהיונג שמבטו שידר כעס ואולי גם מעט... קנאה?
ג'ונגקוק השתחרר מאחיזתו של טאהיונג ונכנס לרכב, מתיישב במקומו ליד סהון. "אממ... ג'ו- קוקי?" טאהיונג נכנס לרכב וראה את סהון יושב במקום הקבוע שלו- ליד ג'ונגקוק. "אה... אממ... סליחה קים, אבל בגלל שסהון פה אז רציתי שהוא ישב לידי... הנה, יש מקום פנוי ליד יונגי" ג'ונגקוק אמר בקול קר ולא ברור.
"קים?" יונגי שאל וג'ונגקוק גלגל את עיניו, דואג שטאהיונג יראה טוב מאוד את גילגול העיניים הזה. "קדימה, שב כבר, אנחנו רוצים לצאת, למה אתה מחכה בדיוק?" ג'ונגקוק שאל את טאהיונג שפשוט בהה בו מבלי לומר מילה והרגיש כאילו שוב, ג'ונגקוק מכוון חץ, יורה לו בלב ופוגע. "א- אה... ב- טחח..." טאהיונג אמר בקול רועד וגיחך במבוכה, מחייך מעט והולך לשבת במקומו.
הנסיעה לבית החוף ארכה בערך שעה. שעה שבה יונגי ישן, ג'ין נהג ודיבר עם נאמג'ון שיש לידו, מספר לנאמג'ון בדיחות וההוא מקשיב וצוחק מחלקן, מחייך לעברו של ג'ין. ג'ימין והוסוק שיחקו ארץ עיר עם ג'ונגקוק וסהון שאחרי חצי שעה פרשו והאזינו באוזניות לפלייליסט שהם הכינו לנסיעה, מדברים על השירים וצוחקים בניהם.
YOU ARE READING
Just Friends
Randomחוק מספר #1 בחיים אל תיפול בשביל החבר הכי טוב. [הושלם] ⚠אזהרות⚠ ¤לא להומופובים ¤מכיל אלכוהול, סיגריות וכל מיני... ¤מכיל תכנים מיניים (?) ¤מכיל דם ואלימות (גם בריונות) ¤מכיל (כנראה) אונס ודיכאון ¤הומור כושל ¤טמטום