הודעה בסוף הפרק((://כללית//
"נו השלמתם?" ג'ימין שאל את הצעיר ששיחק במחשב "אממ... כן, נראה לי, אנלאדע" הוא אמר, לא מזיז את עיניו מהמשחק "ג'ונגקוק, אמרתי לך כבר שזה 'אני לא יודע' ולא 'אנלאדע' אין כזו מילה בכלל" ג'ימין אמר וג'ונגקוק הנהן "כן... אבל לאמר 'אני לא יודע' זה יותר מידי ארוך" הוא אמר והמשיך לשחק. "אבל זו לא מי- אין לי כוח... השלמתם או לא?" הג'ינג'י שאל וג'ונגקוק משך בכתפיו "אין לי מושג" ג'ונגקוק אמר ובדיוק אז טאהיונג נכנס, מדבר בטלפון.
"אז איך שם?" הוא שאל וג'ונגקוק הפסיק לשחק והסתובב אל טאהיונג "כן? קאי? מי זה? אה נכון בן דוד של ג'ונגיון" טאהיונג עדיין דיבר בטלפון וג'ונגקוק קלט שהוא שוב מדבר עם מינה. "טוב, אז מחר בצהריים? טוב, אני צריך ללכת, ביי מינה" טאהיונג ניתק את השיחה, מפתיע את ג'ונגקוק לאור העובדה שהוא לא קרא למינה "בייב" או משהו.
"מינה שוב?" ג'ונגקוק שאל וטאהיונג הנהן והתיישב לידו וליד ג'ימין "מה אתה משחק?" טאהיונג שאל ונשען מעט לעברו של הצעיר, מביט על המסך. "SAO (אומנות החרב אונליין), לא המשחק הכי קשה או משהו, אבל משעמם לי" ג'ונגקוק אמר וטאהיונג הנהן ופתח את המחשב לידו, מתחיל גם הוא לשחק.
"נו תהרוג אותו! קדימה טאהיונג! ג'ונגקוק כבר באלפהיים! נו כבר!" ג'ימין צעק וטאהיונג התעצבן "נו אבל אני לא יכול, רגע" הוא אמר ושינה את ההגדרות של המשחק "היי מה?! אתה- למה שתשנה את ההגדרות?" ג'ימין שאל וג'ונגקוק הסתכל על המסך של טאהיונג וצחק.
"מה מצחיק?" טאהיונג שאל בכעס מזויף "אתה עושה את זה כל הזמן, דיי לרמות" ג'ונגקוק צחק וטאהיונג הביט בו שקט לכמה שניות "ככה? נראה אותך עכשיו" כחול השיער אמר ותוך שתי שניות הופיע ליד ג'ונגקוק "ואתה בחורה? שוב? תפסיק עם זה" ג'ונגקוק נזכר בפעם ההיא שהם שיחקו בעולם הדוגמניות כי ממש שיעמם להם והם הפסידו לג'ימין בהתערבות.
"שקט נו... היה לה שיער כחול" טאהיונג אמר וג'ונגקוק נאנח "אל תרד על טאהיונג, אם הוא רוצה להיות בחורה גאה ועצמאית, הוא יכול" ג'ימין אמר וג'ונגקוק צחק אפילו יותר וטאהיונג רק עצר את המשחק שלו ושל ג'ונגקוק והתחיל לדגדג אותו.
"ט- טא- טאהיו- טאהיונג! א- אני לא י- יכו- כול לנשו- לנשום! ב- בבק- בבקשה ד- דיי!" ג'ונגקוק צחק כל כך חזק עד שהשרירים שלו נתפסו. "תגיד שאתה מצטער ואני אפסיק" טאהיונג אמר והמשיך לדגדג את הצעיר ששכב על הרצפה, עולה מעליו וממשיך לדגדג אותו.
"טאהיונג, הילד נחנק לך פה, תפסיק עם זה" ג'ימין צחק גם הוא "אז שיבקש סליחה" טאהיונג אמר ולא הפסיק לדגדג את שחור השיער שלא יכל שלא לצחוק מזה. "ג'ימיני!" יונגי בדיוק הגיע "בוא תעזור לי רגע עם שיר" יונגי ביקש וג'ימין הנהן והלך איתו.
"נו, קדימה, תבקש סליחה או שאני לא מפסיק" טאהיונג אמר וג'ונגקוק הצליח להגן על עצמו מיד אחת של טאהיונג ולהוריד אותה ממנו "א- אני ל- לא-" ג'ונגקוק אמר "אתה לא מה? מצטער? אז לא צריך, אני אמשיך" טאהיונג אמר ופשוט הכניס את ידו מתחת לחולצתו של ג'ונגקוק, מדגדג אותו בבטן.
YOU ARE READING
Just Friends
Randomחוק מספר #1 בחיים אל תיפול בשביל החבר הכי טוב. [הושלם] ⚠אזהרות⚠ ¤לא להומופובים ¤מכיל אלכוהול, סיגריות וכל מיני... ¤מכיל תכנים מיניים (?) ¤מכיל דם ואלימות (גם בריונות) ¤מכיל (כנראה) אונס ודיכאון ¤הומור כושל ¤טמטום