9.Bölüm

294 14 14
                                    

Zeynep odanin bir ucunda baska seylerle ilgilenirken  bunu firsat bilmis ve Zumrut'e hamile kaldigimi ve onu dogurmak istedigimi soyledim. Zumrut o heyecanla ne hamilemisin bebegin mi olacak diye bagirinca Zeynep'de duymus ve sevincine ortak olmustu. Ben Zeynep'i sakinlestirmeye bu konunun sir oldugunu anlatmaya calisirken Zumrut ay ben Mert'in yanina gidiyorum aksam ararim konusuruz deyip cikmisti. Ben Zeynep'le adam aklli konusamamisken kapidan Cihan'in girmesi hayatin bana bir taraflariyla gulmesinden baska bisey degildi. Ben ne oldugunu anlamadan Zeynep Cihan'in kucagina kosmus ve baba Anka'nin bebegi olacakmis bende onunla oynicam diye sakimaya baslamisti. Kaslari catilan ve sikmaktan  kasilan cenesiyle sakin olmaya calisarak Zeynep'i Mert'in yanina yollamis ve kolumdan tuttugu gibi beni tetasa sureklemisti.

Lan nedemek bebegi olacak. Ben sana ustune basa basa onlemini al demedim mi? Zeynep'ten baska bir cocuk falan istemiyorum hayatimda kimseye yer yok demedim mi?

Ben  artik dolmus ve patlama noktasina gelmistim.

Onu beni altina alirken dusunecektin. Yada icip icip kapima dayandiginda da dusune bilirdin aaaaa belkide kullanip bi orospu gibi o yatakta birakip giderken dusunmeliydin ne dersin Cihan... Senden benimle evlenmeni yada yanimda olmani beklemiyorum. Sadece yaninda ol babasi ablasi oldugunu bilsin yeter

O seyi aldiracaksin Anka ben o seye babalik falan yapmayacagim benim zaten bir cocugum var o sey asla dogmayacak.

Sen sen nekadar adi bi herifsin senin o sey diye hitap ettigin kendi canindan kanindan evladin pislik herif ve sen ne dersen de ben onu doguracagim.

Insanlara ne diyeceksin medya bunu ogrenince kapinda sabahlayacak ilk sorduklari soru babasi kim olacak ne diyeceksin ben o seyi kabul etmem. Hadi diyelim ki dogurdun. Buyuyunce babasini soracak ne diceksin ona Anka...

Baban serefsiz bencil adi pisligin tekiydi sevecek bir cocugu oldugu icin seni istemedi diycem tamam mi ? Simdi defol git...

O sey Zeynep'in etrafinda olmayacak anladin mi beni....

Son sozunu soyleyip giden Cihan'in arkasindan goz yaslariyla baktim. Lanet olasi.... Kac saat burda kaldim bilmiyorum ama hava kararmaya yaklasmis ve  serinlemisti. Ayaklanip once odama gittim cantami ve telefonumu aldim. Sonra eve gittim ustumdekileri cikarip ic camasirlarimla yataga girdim. Göz yaslarim bu ani bekliyormus gibi akmaya baslamisti. Tum gece dusundum hakliydi medya pesimi birakmazdi. Burda kalamazdim. Evet cok taninmiyordum camiada ama bu duyulursa goz onunde olurdum. En iyisi burdan uzaklasmakdi. Sonrasina sonra karar verebilirdim. Yarin Zumrut'le konusmaliydim.

aradan bir hafta gecmis. Antalyada iki odali bir ev satin almis dosemistim. Zumrutle konusmayi islerimin bitimine ertelemistim. Bu aksam yemege cikicak ve onlara kararimi aciklayacaktim. Cihan'la  o gunden sonra hic karsilasmamistik.

Sohpet esliginde yemekler yenmisti. Mert Anka kararina saygi duyuyorum ama eminmisin tek basina cocuk buyutmek kolay degil.

Eminim Mert kararim kesin ve size soylemem gereken seyler var. Burda kalirsam medya pesimi birakmayacak asli astari olmayan bircok haber cikacak. Yasadigim sitresde cabasi olacak. Ben Antalya ya tasinma karari aldim. Benim icinde bebegim icinde en dogrusu bu sizden de bu konuda destek bekliyorum.

Zumrut aglamaya baslamisti bile onu sakinlestirmek kocasina kalmisti. Ben onlarla hem konusmus hem vedalasmistim . Cunku sabah erkenden gidecektim. Yeni hayatimiza baslamaliydik bebegimle...

Cihan
O gunden sonra Anka'yi gormemistim. Ne karar verdi bilmiyordum ama dedigini yapacagina emindim doguracakti. Hakliydi adi herifin tekiydim ben ama yapamazdim Zeynep cok uzulurdu. Bi dosyayi bahane ederek odasina dogru yurumeye basladim sebepsizce onu gormek istiyordum. Odaya girmeden Mert'le karsilastim. Nereye gittigimi sorunca Anka'ya is hakkinda bisey soracagimi soyledim. Anka yok abi isle ilgili herseyle Zumrut ilgileniyor dedi. Nasil yok yoksa bebegi aldirmak icinmi gitmisti. Nasil yok dedim. Sen bilmiyosun tabi gel benim odama gecelim ulu orta konusulacak konu degil dedi. Merakla pesine takildim. Oturunca ee dedim. Anka gitti yani tasindi dedi. Sok olmustum benim cocugumu tasirken nasil bana sormadan boyle hareket edebilirdi. Bu lafin ustune yine kendime sovmeye basladim. Ne sorcakti soktugum istemiyorum kabul etmem dedin kadina...
Dusuncelerimden siyrilip Mert'e odaklandim. Kiz hamile kalmis serefsizde kabul etmemis aldir demis. Burda kalirsam medya rahat vermez sitrese girerim dedi. Zaten evini falan almis dosemis bu sabahta gitti dedi. Acaba  Mert o serefsizin ben oldugumu bilse napardi. Nereye gitti dedim. Suanlik Antalya'da dogumdan sonra yurt disina cikacakmis dedi. Onu basimla onaylayip bisey demeden ciktim odadan kendimi terasa attim aklima ona soyledigim sozler geldi . Pismandim itten kopekten bin kat beterdim ama olmuyordu konu Zeynep olunca akan sular duruyordu. Telefonumu cikarip biizim yakin olan korumalardan birini aradim bana uzun sureli takip yapacak birini bul deyip telefonu kapattim. Onu asla gormeyecektim bu vicdan azabi bana yeterken birde o bebekle yuzlesemezdim. Nefes alamiyordum vicdanim kurt gibi kemiriyordu beni kimseye derdimi anlatamiyordum . Hos kime anlatsam yuzume tukururdu. En iyisi eve gitmekti.

ANKA
Sabah ucaktan inmis evime gecmistim. Esyalarimi birakip kol cantam anahtarim ve cuzdanimi alarak tekrar ciktim evden alisveris yapmaliydim. Markette ki isim bitince Eve gelmis yerlestirmis kendime aparatif biseyler hazirlamis tv karsisina kurulmustum. Bir kac saatlik tembellikden sonra saatin gec oldugunu farkedince yatagima gectim yarin bebegimin kontrolu vardi.

CIHAN
Aradigim koruma aramis takip icin istedigim kisiyi buldugunu soylemisti . Yarin gelsin diyerek telefonu adamin yuzune kapatmistim. Tamam cocugu istememis kabul etmem demis olabilirdim ama bu benim canimdan oldugu gercegini degistirmiyordu. Tabiki hakkinda bilgi alacaktim. Buna hakkim yoktu belki ama onemide yoktu Sabah ilk is adamla gorusmus adresi bilgileri vermis is ile ilgili bilgilendirmistim. Kendini belli etmeyecek ve her yaptigi seyle  gitti yerler hakkinda rapor vereceksin demistim. Isi anlamis kabul etmis ilk ucakla Antalya'ya gitmisti.

Anka sabah uyandiginda ilk once algilayamamisti nerde oldugunu bilinci sonradan yerine gelmis. Hizla kalkip giyinmis biseler atistirmis ve evden cikmisti. Bebeginin kontrolu vardi.

Saatinde hastaneye varmis cok beklemeden muayneye girmisti yine o mukemmel sesi dinlemis. Saglik durumunu ogrenmis kullanmasi gereken vitaminler icin yazilan receteyi alip cikmisti. Ici icine sigmiyordu. Dolasa dolasa evine dogru yola cikti pesindeki adamdan bi haber...

Ayni saatlerde Cihan once resimli mesaj almis ardindan rapor gelmisti. Hanim efendi hastaneye gitti. Ogrendigim kadariyla bebekler iyiymis. Kensisininde keyfi gayet yerinde bi sorun yok  yaziyordu. Bebekler mi dedi Cok fazla gecmeden cevap geldi evet efendim ikiz bebekmis....

Cihan sevinsin mi dovunsunmu uzulsun mu kizsinmi bilmiyordu. Tek bildigi icindeki pismanlik ve vicdanindaki agirlikdi. Gitse hem yuzu yoktu hem Zeynep'e bunu yapmazdi. Kalsa bir omur vicdani rahat vermeyecekti. Ne yapacagini bilmiyordu. Bebekler dogana kadar takiplere devam ettirecek. Dogumdan sonra ustune duseni yapacak birdaha onlarla ilgili ne haber alacak nede gorecekti. Sadece Zeynep vardi ve oyle kalacakti kimseye yer yoktu hayatinda   ....  Telefonu birakti basini arkaya yasladi yine ayni yesiller gelmisti iste dolu dolu bakiyordu ona offf dedi . Kurtulamiyordu.....

CIHAN GIDECEK MI?

BEBEKLER ONU YUMUSATIR MI?

PEKI ANKA O NE YAPACAK SIZCE......

OY YORUM ❤

""YüreğimeDoğ ""✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin