10.Bölüm

299 14 0
                                    

kimse bebeklerin ikiz oldugunu bilmiyordu. Cihan'in kulagina gitsin istemedi bunu ogrenmek onu daha cok kizdirabilirdi. En iyisi doguma kadar saklamakdi.

Aradan iki ay gecmis bebeklerim uc aylik olmustu. Tekrar kontrole gidecektim. Icim icime sigmiyordu. Bugun yine bebeklerimin kalp atisini dinleyecektim.

Evden cikmis hem yuruyus yapiyordum Hemde yavas yavas hastaneye dogru gidiyordum.

Hastaneye gelmis muayne icin sira bekliyordum. Etrafta bircok hamile kadin vardi. Cogu esleriyle gelmis ve el ele sira bekliyorlardi. Bir an Cihan'la el ele burda bekledigimizi yanimizda da Zeynep'in civil civil kosturdugunu hayal ettim . Derin bir nefes almis . Dusunceleri kafamdan uzaklastirmis ve beni cagiran hemsireye dogru yurumeye baslamistim. Iceri girdiginde doktor genel olarak gebeligin bu haftasinda neler oldugunu bebeklerin nekadar oldugunu kac gr oldugunu neye ihtiyaci oldugunu nasil beslenmem gerektigini anlatmisti. Sira ultrasyona gelmisti. Baslarda normal baslayan muayne doktorun gerilmesi biseleri cok inceden kontrol etmesi ve soguk bir sekilde bana seslenmesiyle icinden cikilmaz bi hal almisti bebeklerim icin cok korkuyordum. Sorun ne dedim. Sorun su ki Anka hanim bebeklerden birinde kalp atisi yok. Lutfen uzulmeyin sakin olun digeri cok cok saglikli fakat bugun diger bebegi almamiz lazim yoksa saglikli olan bebegi ve sizi zehirleye bilir. Simdi toparlanin ve dogum haneye cikin on bes dakika icinde gelicem kucuk bir operasyon olacak bu gece burda kalip yarin taburcu olacaksiniz. Doktoru basimla onaylamis gozlerim yasli yasli odadan cikmis ve hemsirenin yonlendirmesiyle dogum haneye ciktim. Doktor gelmis once testler yapilmis iki saat sonrada kürtaja alinmistim. Kalbi duran bebegim alinmis. Diger bebegim saglikli ve benimleydi. Bu geceyi tek basima hastanede gecirmis Zumrut'le konussam bile durumu soylememisdim.

Cihan calan telefonuyla kaslarini catmisti bu adam mesaj atardi neden şimdi ariyordu ki ayaga kalkmis ve rahat konusacagi biyere gitmisti. Telefonu soyle diyerek acti.

Efendim biliyorsunuz sabah hanımefendinin hastaneye geldigini rapor etmis ve resim yollamistim. Evet ne oldu. Hanim efendi hala hastaneden cikis yapmadi . Emirleriniz dogrultusunda kendimi belli etmemek icin o cikmadan hastaneye girmedim. Emriniz nedir hastaneye girip durumu ogrenmemi istermisiniz yoksa cikana kadar bekleyeyim mi? Saat aksam yedi hastaneden cikmadigina eminmisin. Evet efendim. Tamam git ogren haber ver bekliyorum. Peki efendim diyerek kapatti telefonu Ne olmustu. Bunca saat neden hala hastanede olabilirdi ki. Bebeklere mi bisey oldu acaba... Sebepsiz bir endise sarmisti genc adamin icini cok merak ediyor bebeklere bisey olmasindan deli gibi korkuyordu. Bunu kendine itiraf edemedigi icin konuyu dusunmemeye karar vermis . Sadece haber gelmesini bekliyordu .
Cok gecmeden telefon calinca hemen acmistim. Efendim bebeklerden birinin kalbi durmus bugun kurtajla alinmis digerinin sagligi yerindeymis. Hanim efendi fazla yipranmis. manevi olarak darbe almis cok uzgun. Yarin sabah son kontrollere girip taburcu olacakmis efendim. Cihan soguk bir sesle tamam deyip kapatti telefonu... Iste yine vicdani bagiriyordu. Ne kadar adi bi herif oldugu tekrar tekrar yuzune vuruluyordu. Orda cocugum hayatini kaybediyor ben normal hayatima devam ediyordum. Zeynep'in odasina gittim. Yanina girdim. Belki Zeynep 'imin kokusu iyi gelirdi. Bu yuku kaldiramiyordum artik.

Anka sabah son kontrolune girmis bebeginin saglikli oldugunu ogrenmisti Doktor uzuntu ve stresten boyle durumlar yasandigini soylemis kendini uzmemesi konusunda tembihleyerek taburcu etmisti. Anka tektar  bunada sukur diyerek goz yaslari icinde hastaneden cikmis ve evine dogru yurumeye baslamisti. Eve gelince ilik bir dus almis kendini yataga atmisti. Dusunmeli ve dinlenmeliydi. Acisi buyuktu evladini kaybetmisti. Ama diger evladi icin uzulmemeli ve ayakta kalmaliydi. Uc aydir hergun beklemisti. Belki Cihan pisman olur arar sonucda bu cocuk onun canindan kanindandi. Hic merakdami etmiyordu.

Cihan tum gun hicbir seye odaklanamamisti. Adamin aramasini bekliyordu. Telefondan gelen bildirim sesiyle hemen telefonu almis ve ekrani acmisti.

Resimli mesajdi. Anka goz yasini silerken cekilmisti. O guclu dimdik duran kadin gitmis yerinde bi enkaz vardi sanki kaybettigi ikimizin cocuguydu ama o acisini bile tek basina yasiyordu. Ben gercekten adi herifin tekiydim. Bir cocugumun mutlulugu icin ikisini yok saymistim.

Bir bildirim sesi daha gelince resimden cikmis ve msaji acmistim. Bebeginde Anka haniminda sagligi yerinde ama uzulmemesi ve sitres yapmamasi gerekiyormus. Cihan buruk buruk gulumsedi . Hersekilde onu uzuyor ve zarar veriyordu iste....

Saat gecenin biriydi... Cihan telefon sesiyle acti gozlerini once saate sonra msaja bakti. Aniden gozleri acildi. Anka bu saate disarda ne yapiyordu. Msaji beklemeden adami aramis neden disarda diye sormustu. Efendim bilmiyorum arabayla arkasindayim yaklasik yarim saattir dolaniyor biyere gidiyor gibi degilde bisey ariyor gibi bir hali var ki zaten pijamayla cikti. Simdi indi ve acik buldugu marketin manav kismina girdi efendim. Cikti elinde erik var efendim bunun icin cikti sanirim. Arkasindayim eve dogru gidiyor. Tamam eve girince haber ver deyip kapatti.

Asermis olmaliydi. Aklina Zeynep'in hamileligi geldi. Gecelerce az dolasmamisti. Cani ne istiyosa sabahlara kadar bile olsa aramis ve bulmustu. Simdi o kadin kendi cocugunu tasiyor ama cani istediği seyleri bile kendisi gece gece cikip aliyor. Bense burda bencilce normal hayatima devam ediyordum.

Kendini geri geri yataga atmis ve tavani izlemeye baslamisti genc adam vicdani ve pismanligi yakasini birakmiyordu. Belkide ondan haber almasa unuturdu ama onuda yapamiyordu akli onda kaliyordu. Acaba Zeynep kardesi oldugunu bilse istermiydi. Ya cok kirilir ve uzulurse...

CIHAN BU VICDAN AZABIYLA COK DAYANMAZ BENCE....

ANKA AFFEDERMI PEKI......

ZEYNEP SEVERMI BEBEGI......

MERT VE ZUMRUTUN BEBEGIN BABASINI OGRENINCE TEPKILERI NE OLACAK SIZCE....

OY YORUM ❤

""YüreğimeDoğ ""✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin