TAHA VE GÜL CEPHESI BASTAN SONA......
Taha tedavi gordugu surece ülkeye gelmesede Zümrüt ve Anka'nin pesine taktigi adamlardan surekli haber aliyordu. Anka'nin tasinma haberini alinca ve hamileligini ogrenince tedaviyi hizlandirmis kendisinide olagan gucuyle zorlamisti. Karsiliginida almis bir kac ay icinde kardesinin karsisina cikacak kadar arinmisti. Anka'nin pesinde Cihan'in adami oldugunu biliyordu. Kapida onu lafa tutup bikac samimi poz vermekden zarar gelmezdi zira bi erkegin kolay kolay yenemeyecegi tek sey kiskanclik damarlaridir. Taha Cihan'i az cok arastirmis kiskanc ve paylasmakdan hoslanmayan biri oldugunu ogrenmisti. Ayrica gece iliskilerinden sık sık soz ettiren biri olsada Anka'dan sonra kimseyle olmamis ve inzivaya cekilmisti. Buda sebebi ne olursa olsun Anka'ya karsi biseler hissettigini kanitliyordu .
Hem Doguma az kaldigi icin hemde Cihan'i delirtmek icin burda kalma karari almistim. Dogumdan sonra Istanbul'a donmus ilk is Mert'le tanisip acik acik is birligi yapmak istemistim. Anka'nin ve bebegin Cihan'la olan baglantisini ogrenince Cihan'a cok kizmis olsada kabullendi. Hem isin ucunda Zeynep'in iyilesme ihtimali vardi.Bu arada Cihan'i takip ederken bakici kizi gordum . Ilk goruste aska inanan ama kendi basina gelecegine inanmayan birisiydim. Mert'i devreye sokunca ben yana cekilmis tum ilgimi bakici kiza yonlendirmistim. Plan basariyla uygulanmis Cihan hastanede uyutuluyor bakici ve Zeynep Anka'nin yanindaydi. Surekli cocuklari bahane ediyor ayak isleri icin bile olsa ben gidiyor gittigimde de cocuklarla zaman gecirmek bahanesiyle ona yakin oluyordum. Sohpetimiz baya ilerlemis benimle artik daha rahat konusuyordu. Zeynep amelyat olmus ilige uyum saglamis hizla iyilesmisti. Alti ay gecmisti aradan ben artik zamanimin kisitli oldugunun bilinciyle o aksam tum cesaretimi toplamis Once Gül'u yemege davet etmis yemekten sonrada Sakin bi yerde gun dogumunu beklerken Evlenme teklif etmistim. Aslinda ben tokat yeme ihtimaline kendimi hazirlamisken onun boynuma atlamasi bekledigim bisey degildi. Sabah bi magaza kapatmis mazaya makyaj ve sac icin birilerini getirtmistim. Tum hazirliklardan sonra Gül ne oluyor deyince onu sok etmis ve kabul etmisken nikahi halledelim demistim. Gece teklif eden sabah nikah kiyan ilk insan benim sanirim .....
Diger yandan iki gun once Cihan'a ilac vermeyi kesmisler dun uyanan Cihan bu sabah Anka'nin kapisina dayanmisti. Bakalim neler olacak.
Nikahtan sonra once Anka'nin evine gitmis Cihan'la tanismis bir iki saat cocuklarla zaman gecirmis ve babamla gorusmek icin ayaklanmistik. yol yorgunluguyla geldigimiz babamin evinde ufak tefek puruzler olsada sorunlari cozmustuk. ikimizde yorgun oldugumuz icin bu gece burda kalmistik. Gül 'ün yanimdaki varligi tum gece ereksyon halinde olmama ve en sonunda da dayanamayip banyoda kendimi teselle etmeme sebep olsada zorla uyumus ve sabah ondan once kalkmis tekrar banyoda once kendimi rahatlatmak icin soguk suya girmis sonra gunluk islerimi halletmis ve cikmistim. Gunun cogunu burda gecirmis aksam benim yani bizim evimize gecmistik. Once elinden tutmus tum evi gezdirmis sonra ister yeni ev bak tasinalim ister bu evi en bastan dekore et secim senin dedim.
Gozleri parlamisti guzel karimin...
Bir sure bahcede konusmus. Bi bebek istedigimi aile hasreti cektigimi soyledim. Oda ayni dusuncedeydi. Bahce de bayagi zaman gecirmis bu zamandan zevk almistim. Gul usuyunce eve girmis ac olmadigimiza kanaat getirince odamiza ciktik . Kisa surede yakinlasmis ve yataga girmistik. Ilk mi olacak dedigimde utanmis ve beni basiyla onaylamisti. Bunu sorgulamak amaciyla sormamistim canini yakmamak icin tedbirli olmak icindi. Ki ilki olmasada bunu umursamazdim namusu bacak arasinda arayan biri degildim.
Gulu baygin bulmamin uzerinden on gun gecmisti. Suan daha iyiydi elimden geldigince yanliz birakmiyor islerimi evden yapiyordum. Evde olmak isime gelmisti. Hem evde yanliz kalmiyor hem birlikde zaman geciriyorduk. Bunun en guzel yaniysa o zamanin cogunu yatakda gecirmemizdi. Aktif sex hayati olan bi erkektim her zaman, her hangi bi duzen rutinim yoktu aslada olmamisti her an sex icin hazir bi insandim. Evlendigimizden beri benim hazir oldugum her an bana karsilik veren mukemmel bi karim vardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
General Fiction《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...