6.Bölüm

352 15 0
                                    

Mert bu gün ise gitme konusunda cok isteksizdi. Zira ortaklik basladigindan beri is icin degil de zümrüt icin geliyordu ise bugun sirkette olmayacagini bilmek moralini bozuyordu. Neyse ki sirkete gelince Zumrut'le karşılaşmış üzerindeki ölü toprağından kurtulmuştu. Bir an enerji yuklenmisti.
MERT
Zümrüt'u görünce hevesle yanina gittim.
Mert : Gunaydin
Zumrut : sizede gunaydin Mert bey
Mert : Anka'yla kalacaksin saniyordum.
Zumrut : iyiyim bakiciya ihtiyacim yok ya ise gidersin ben dinlenirim  yada bende sirkete giderim dedi. Hatta az once konustum yuruyuse cikmis bir haftaya kalmaz isinin basina gecer o
Mert : Cok dayanikli... Neyse hadi baslayalim cok is birikti bu ara...

Birlikde islere dalmis.. Hatta oglen tatili oldugunu bile farketmemislerdi. Saati fark eden Mert oglen olmus eger bi planin yoksa birlikde yiyelim mi yemegi deyince Zumrut onu onaylamis ve kisa zamanda toparlanip sirketten cikmislardi. Isler cok oldugu icin yakinlarda ki bi orta duzey lokantaya girmişlerdi. Mert burda salata tarzi olmaz istersen başka biyere gecelim diyince Zumrut catik kaslarla ona bakmis ve salata ne alaka ki demisti. Mert hani sey kilo almamak için siz kadinlar sadece salata yiyorsunuz ya ondan dedim dedi. Zumrut kisik bir kahkaha atarak ona egilmis ve cok gizli bisey diyormus gibi konusmaya basladi. Uzgunum ama kafandaki kaliplasmis kadin profiline biraz aykiri kaliyorum cunku biraz sonra on tane lahmacun siparisi vercem ve soganla birlikde yicem dedi. Mert kocaman olmus gozler o seklini almis dudaklarla Zumrut'e bakakalmisti. Saka dedi. Zumrut tum ciddiyetiyle kaslarını kaldirmis gelen garsona on lahmacun salgam ve bol sogan siparisi vermisti. Mert soktan cikamamis sadece aynen diye bilmisti. Kendi kendine ikiden fazlasini yiyemez cüssesi ney ki on lahmacun yiyecek diye dusunurken yirmi dakikanin sonunda onundekilerin hepsini bitirmisti. Bir sure sohpet etmisler sonra Zumrut musade isteyip lavaboya gitmisti. Dislerini fircalayip naneli sekerini agzina atmis ve cikmisti. Mert hazirliklimiydin yani diyince Bizim Anka'yla ani kararlarimiz mesurdur . Birkac saniye icinde karar verip sarmsakli manti yemeye gitmisligimiz yada oturup kusana kadar kebap yedigimiz cok olmustur. E sonucda insan icine cikiyoruz bayan olarak kokmak pek hos bi durum degil deyince Mert anladim der gibi basini salladı ve sirkette gitmek icin  yola cikmislardi.

Sirkette kalan islerde kisa surede bitince Zumrut toparlanmis ve iyi aksamlar dileyerek Sirketten cikmisti.

Zumrut
Eve geldigimde Anka uyuyordu once üstümü cikartmis dus almis sonra evi toparlayıp kendimi mutfaga atmistim. Ilac satini gecirmeden yemek hazirlamaliydim..... Yemek sonunda hazir olmus sadece masayi kurmak kalmisti. Salona masa kurmaya erindigim icin mutfakdaki masaya kurmustum. Sırada Anka'yi uyandırmak vardi. Odasina girdiğimde yatakta yoktu seslendigimde banyodan ses vermis hemen gelecegini soylemisti.

Mert
Eve geldigimde baba kiz koltuga yayilmis animasyon izliyorlardi. Ooo kacaklar naber dedim. Zeynep hevesle gunun özetini gecmis. Sonra odasina cikmisti. Bende kendimi keyifle  Abimin yanina atmistim. Ne oldu lan pismis kelle gibi sırıtıyon diyince bugun Zumrut'le oglen yemegi yedik dedim. Ooo hanimlar beyler kalkmis birinci sahisla hitap baslamis. Ee nereye gotursun kizi adam akilli biyere goturseydin bari dedi. Kebapciya gittik deyince yuh lan kadin kebapciya goturulurmu mal tertibin mi o senin geri zekali napti bise yemedi tabi kadin ...
Yok be abi Prenses goruntusunun altindan harbi kiz cikti. Oturdu karsima  lap lap lap on tane lahmacunu arasina sogan basti basti gomdu dedim . Koca bir kahkaha atti ardindan da siktir cekti.  Olum ne ayak lan bunlar dedi. Valla abi bizim takildigimiz kadin turuyle alakalari yok bunlarin. Anka'yla inatlasip kusana kadar kebap yedikleri oluyomus. Eglence anlayislari bizim gibi barla sinirli degil. Ama abi sunu anladim bu kiz eglenilecek degil evlenilecek kiz napip edip yarin aksama yemek ayarlayip niyetimi soylicem. Hadi hayirlisi bakalim aslanim bizde bugun Anka hanimi gorduk. Yuruyus yapiyordu. Zeynep dogum gunu yemegine cagiralim illa gelsinler diye tutturdu. sen yarin Zumrut hanima soyle bende Anka hanimi ararim dedi. Tamam abi sorun yok. Neyse ben ustumu degistireyim diyerek ayaklandim.

Ankaa
Masaya oturdugumuzda Zumrut'te bi haller oldugunu hemen anladim . Oldu olasi duygularini saklayamazdi. Biraz sıkıstirinca gunun ozetini gecmisti. konusmasi bitince butun bunlardan Mert beyden etkilendigin sonucuna ulasmam yanlis olmaz umarim diyince hemende utanip kizarmisti. Yemekden sonra masayi birlikde toparlamis saati gecmeden ilaclarimi almistim. Zumrut kendisine kahve bana da portakal suyu getirmisti. Hem tv izliyor hem arada konusuyoduk. Salonda yankilanan msaj bildirim sesiyle Zumrut'e baktim agzi kulaklarindaydi. Mert mi deyince bana bakmis basiyla onaylamisti beni  ben tv ye odaklanmistim o hala mesajlasiyordu. Onun adina seviniyordum herzaman duygusal ve ask kadini olmasina ramen hic iliskisi olmamisti. Simdi boyle flortöz hallerini gormek onun mutlu oldugunu bilek guzeldi.

Butun gece mesajlasmislardi. Yarin Mert kendi sirketinde olacakti. Yani yarin yuz yuze gorusemeyeceklerdi. Sabah kahvaltisini yapan Zumrut hemen isinin basina gecmisti. Mesajlasma trafigi hala devam ediyordu. Saat oglen gibi Mert once Anka'yi sormus iyi oldugunu ogrenince eger senin icinde uygunsa bu aksam yemek yiyebilirmiyiz demisti. Zumrut kisa surede onaylamisti. Iki tarafta cok heyecanliydi. Isini bitirir bitirmez iki gencde hazirlanmak icin evine gitmisti.

Zumrut kardolabini alt ust etmis tum kiyafetlerini etrafa sacmisti. Anka dayanamayarak duruma el atmis gri bir elbise ve kirbizi biz ayakkabi vermis. Hazirlan diyerek odadan cikmisti. Kisa surede Zumrut'te hazirlanip gelmisti. cok da guzel olmustu. Kisa surede Mert gelince cekeni almis ve kapiya yonelmisti. Anka gec gelme bak akilli ol diye takilmisti arkasindan...

Iki genc bogazda nezih bi mekana gitmis yemeklerini yemislerdi.... Bir sure ayni mekanda oturmus kahve eşliginde sohpet etmislerdi. Mert konuyu cok uzatmak istemedigi icin Zumrut diyerek konuya girmis. onu ilk gordugu andan beri olan dusuncelerini dile getirmis. Niyetinin ciddi oldugunu kendisinden cok etkilendigini ve hoslantidan ileri seyler hissettigini soylemis ve ergenlerin dedigi gibi cikma teklifi etmisti.

Anka onu kabul etmis. Evet cevabini alan Mert onu kollarinin arasina alip dondurmeye baslamisti. Hesabi odeyip mekandan el ele cikmis bir sure sahilde yurumus konusmaya devam etmislerdi. Mert yarin aksam ki yas gunu yemeginden bahsetmis ve davet etmisti. Ikili biraz daha beraber zaman gecirdikten sonra Mert Zumrut'u eve getirmis. Arabanin icinde neyapacagini bilmeden birbirine bakarken Mert elini tutmus dudaklarina goturmustu. Hicbirsey icin acelemiz yok herseyi yasamak icin uzun bir omur var onumuzde demis once kendi inmis sonra Zumrut'un kapisini acmis boyunun ondan uzun olmasini avantaja cevirerek saclarini opmus ve iyi geceler dileyerek eve girene kadar kapida beklemisti. Zumrut eve girip camdan bakinca arabasina binip eve dogru yol aldi....

Bakalim neler olacak....

Zeynep'in planlari ne?

Sizcede Zeynep masum bi sekilde kendine anne figuru ariyor olabilirmi?

Oy ve yorum ❤

""YüreğimeDoğ ""✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin