Bebisler dogali ve Kaya beni öpeli 50 gun olmustu. O sabah Kaya'yi itmis kendimden uzaklastirmis ve otelden ayrilmistim. Baska bir otele yerlesmis iki gun odadan cikmamistim. Kucuk toplantilari halletsede buyuk toplantiya katilmami emreden bi mesaj atmisti. Sonrasi bu sekilde devam etmis mecbur kalmadikca konusmamistim. Bir hafta gecmisti ki bir gece odamin kapisina dayanmis konusmadan gitmem diyerek diretmisti. Zorda olsa kabul etmistim ve o gece bi sekilde yatakda son bulmustu. Yillardir hasret ceken asiklar gibi sevismistik. Orgazm sonunda nefeslerimizin duzene girmesini beklerken nefes nefese ve erkeksi hiriltisiyla "bir... Dah... Daha benden kacma ufaklik "dedi. Sonrasi hic bisey olmamis gibi devranma karari aldik......
Sonrasi gayet normal siradan gecmis ve o gece yenilememisti.... Ama Kaya ya karsi asiri utaniyordum. Yaptigi imalar tatli tatli laf sokmalari vs utancima utanc katiyordu.....
Sonunda dönmus ve solugu önce Erdal ve Erva'nin sonrada Araf'in yaninda almistim. Duru ve Kaya da burdaydi. Gune enerjik baslasamda aksama dogru bi kotu olmustum. Son zamanlarda ki hassasiyetim tetiklenmis ve miydem alt ust olmustu. Kusacak gibi olsamda bi sekilde kendimi dizginlemistim. Tam Kayra hadi sofrayi kuralim deyince oturdugum yerden aniden kalkmis ve basimin donmesiyle sendelemistim. Sonrasi da karanlikdi. Gozlerimi actigimda hastanedeydim ve Asaf abi Kaya ve Efe abimde burdaydi. Neler oluyor dememe kalmadan odanin kapisindan genc bir doktor girmis ve guler yuzle konusmaya baslamisti.
+Merhaba Alya hanim kendinizi nasil hissediyorsunuz .
- Ben iyiyim yani daha iyiyim neden boyle oldu.
+ En son ne zaman regl oldugunuzu hatirliyormusunuz....
- Hayir malesef cok yogun calisiyorum ve takip edemiyorum
+ Anliyorum. Kan tahlillerinize gore bir bucuk aylik hamilesiniz ....Doktorum sordugu soruyu anlamsiz bulsam ve abimlerden cekinsemde cevaplamistim. Neler oluyor dedigim de aldigim cevap ise kirilma noktasi olmus bi yanda abim diger yanda ise Kaya kas kati kalmisti. Asaf abi ise suan bir abime bir Kaya'ya bakiyor bi hareket bekliyordu. O an aslinda Asaf abinin herseyden haberdar oldugunu anlamistim. Doktor biseyler daha soylemis ve cikmisti. Hic kimsenin onu duymadigina eminim. Abim "ne demek lan hamile" diye kukredigi an ben yerimden sicramistim. Kaya "bagirma lan" diye cikismis. Abim "lan ne demek bagirma ne bok yemis baksana kim lan bunun babasi "dedi bana bakarak. Ben agzimi acmadan Kaya "benim" dedi. Abim bir sure durmus anlamaya calisir gibi bakmis anladigindaysa "laaaaan" diyerek uzerine atlamisti. Yedigi bir yumruk sonrasi Asaf abi araya girmis "burasi yeri degil" diyerek zorda olsa abimi odadan cikartmisti. Hersey saniyeler icinde olmustu.
Agladigimi bile yanima gelen Kaya gözyaslarimi sildiginde anlamistim. Kollarini bana sarmis ve "sakin ol ufaklik ben herseyi duzelticem" dedi. Konusmamis herhangi bir onay vermemistim. Aksam eve gittigimde hersey normaldi. Demekki abim aramamisti. Odama cekilmis ve butun gece dusunmustum simdi ne olacakti. Her yol ayni kapiya cikiyordu. Doguramazdim bakamazdim. Sila'yi yeni kaybetmisti. Duru kucukdu bir cocuk daha istemezdi. Sila'ya asikdi. Ondan ask yada evlilik bekleyemezdim.
En iyisi dogurmamakdi. Sabah ilk isim bi uzmandan randevu almak ve onu aldirmak olacakti. Yinede emin olamadigim icime sinmeyen seyler vardi. Dusunmemeye karar verdim dusunursem yapamazdim. Sabah kahvaltiya kalmadan evden cikmis netten buldugum numarayi aramistim. İki saat icinde gelebilirsem muayneye alabileceklerini soylemisti. Gelirim diyerek kapatmis adrese dogru surmeye baslamistim. Adrese ulastigimda bebegi aldirmak istedigimi soylemistim. Adam once ultrasyonla bakalim bi engel yoksa bir saat icinde islem bitmis olur demisti....
Kaya...
Saat neredeyse 11 olmus ama Alya hala gelmemisti. Odasinda bi yukari bir assagi yuruyor surekli onu ariyordum ama telefon bir turlu acilmiyordu. Deli oluyordum. Aklima gelen seyle guvenlik sefini aramis "plakasini verdigim sirket aracinin nerde oldugunu bulun" dedim. Yarim saat sonra adres gelmis hic beklemeden cikmistim. Geldigim adres buz kesmeme yetmisti. Zorda olsa iceri girmis Alya'nin bilgilerini vermistim. "Kurtaj icin" demesinin uzerine devamini dinlememis ve hizla hastaneden ayrilip Alya'lara dogru yola cikmistim. Eve geldigimde hizla iceri girmis ve kapiyi acan kadina "Alya nerde? "diye bagirmistim. Sese Anka sultan gelmis "neler oluyor" demisti. Tekrar "Alya nerde? "dedigimde "burdayim" dedi. Ben konusamadan arkadan annem ve Gül sultanin sesi geldi. Yinede umursamamis ve "sen ne hakla benim cocugumu aldirirsin lan" dedim.
Cihan amca "nedemek oluyor bunlar" dedigi an aklim basima gelmis ve etrafa bakmistim.
Şaskin annem biyik altindan gulen babam sok olmus Anka ve gül sultan simdi sictin der gibi bakan Taha amca ve hala cevap bekleyen Cihan amcam....
Sinirim bir az olsun azalmamisti. Once biz konusucaz diyerek kolundan tuttugum Alya'yi disari cikardim. Duru arkamdan aglasada umursamadim annem hallederdi. Aklim almiyordu. Nasil lan nasil yapardi nasil kiyardi bebegimize bebegime nasil....
Benim evime gelmis ayni sekilde surukler gibi onu eve sokmus ve bagirmaya baslamistim. Ben bagiriyor o agliyordu. Sinirlerim onune gecilmez durumdaydi. "Cevap ver lan" dedikce daha da agliyordu. Kapi calinca "lanet olsun" diyerek koltuga tekme atmis ve kapiya yonelmistim. Bes karis suratla Efe arkasinda Melis yaninda Asaf ve kayra vardi. "Bir siz eksiktiniz siktigimin yerinde" diyerek kapiyi acik birakip iceri girdim. Kendimi uclu koltuga birakmistim. Kizlar hemen Alya'nin yanina gecmis ve sarilmislardi. Efe "ne oluyor lan burda" deyince sinirlerim tekrar yukselmisti. "Aldirmis lan bebegimi bebegimizi aldirmis" dedim. Eve sessizlik hakimdi. Alya hickiriklari arasinda "ya yapmadim yapamadim ona kiyamadim" dedi. O an nefes aldigimi hissetmistim. Asaf uzun uzun konusmus Efe'ye uzatmamasi gerektigini anlatmis aradaki kuslugu kaldirmamizi soylemisti. Bana gelince zaten durumu ve niyetimi bildigi icin Alya'yla konusun dedi ve karisini kardesini ve Efe'yi de alip gitti.
İkimizde sessizdik. İlk konusan ben oldum. "Ozur dilerim" dedim. "Keske bastan dinleseydim. Ama yapmadim kaybettigimi dusununce korktum dayanamadim" dedim. Oda konusmasina özür dileyerek basladi.
"Ben özür dilerim. Korktum bakamamakdan iyi bi anne olamamakdan korktum. Duru küçük Sila yeni vefat etti ve sen onu seviyodun" dedim. Bana sarilmisti. Duru'yu birlikde buyutebiliriz. Evet Sila yeni vefat etti ve sonsuza kadar hayatimdan hayatimizdan cikti. Ve ben ona asik degildim o benim ilk birlikdeligimdi ve biseyleri yanlis yorumladim. Sonra anladim ask olmadigini seninle uyandigim sabah da emin oldum. Alya ben bebegi istiyorum. Sende Duru'yu buyutmeyi kabul edermisin ....
Beni onaylamisti. Derin bi nefes almis ve istemedigin hic bisey olmayacak dedim. Aksam onu ailesinin yanina birakmis bende annemlere gidip hem aciklama yapmis hemde kizimi almistim. Eve geldigimde kizimi yatagina koymus ve salona gecmistim. Kafami koltugun arkasina atmistim. Aklima gelen seyle kafami kaldirmis etragima bakmistim. Bu ev Sila'nin eviydi. Onun dokunuslari ve izleri vardi bu evde , basta kizim icin bu eve yerlesmistim. Ama simdi Alya'nin bu evde yasamasini bekleyemezdim. Bu ona buyuk haksizlik olurdu.
Sabah ilk isim bu konuyu halletmek olacakti.
Final yaklasiyor....
Sizce burdaki yeni karakterlerden bisey cikar mi ????
Yine bir cocuklukdan aska hikayesi gelsin mi???
Oy yorum oneri.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
General Fiction《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...