37.Bölüm

144 8 2
                                    

Efe ne yapmis etmis Melis'i nikah konusunda ikna etmisti. Durumu bilen sadece Kaya Kayra ve Asaf'ti zira kendileride nikah sahidi olmustu. Efe nikahin hemen ardindan Erdal'a kimlik cikartmis ve Erdal artik Toprak ailesinin bir ferdi olmustu.  Aradan bir ay gecmis evde herhangi bir degisiklik yoktu. Son zamanlarda Erdal fazlasiyla sessizlesmisti. Bu durum Efe'nin de Melis'in de fazlasiyla dikkatini cekiyordu.

Efe annesini ziyarete gittigi bir aksam laf lafi acmis annesine Erdal'in durumundan bahsedince Anka surekli evde oldugu icin ole oldugunu yasitlariyla vakit gecirmesi gerektigini soylemisti. Efe enistesini ve durumu anlatmis  bu  durumda onlari disariya birakmanin tehlikeli oldugundan hahsetmisti. Enistesi yani Erdal'in biyolojik babasi onlara zarar verebilirdi. Nikah durumunu kimse bilmiyordu. Sanirim bilmemeleri de en iyisiydi.

Sonunda gun bitmis Melis ev islerinden yorgun dusse de guler yuzle Efe'yi karsilamisti. Her aksam oldugu gibi birlikde yemek yemis. Melis masayi toplarken Efe Erdal'la ilgileniyordu. Bir sure oynamislar ve yorgun dusen Erdal koltukda uyuya kalmisti. Melis onu alacakken Efe durdurmus "biraz konusalim mi? "demisti. Bunu beklemeyen Melis basiyla onu onaylamis ve dinlemeye koyulmustu. Erdal'in durumunu annesiyle konustugunu ve kucuk capli bir bunalim olabilecegini yasitlariyla vakit gecirmesi gerektigini soyledigini soylemisti. Melis "ama durum ortada ne yapabilirim ki o adam disardayken" deyince Efe "onu bir krese yazdirabiliriz Melis arasira da benim veya bir korumanin nezaretin de park sahil vb yerlere gidebilirsiniz" demisti. Kres isini Melis'de dusunmustu fakat maddi olarak altindan kalkamamakdan cekinmisti.

Efe Melis'in dusuncelerini hissetmis gibi "yarin gider guvenli ve korunakli bir kresle gorusur kaydini yaptiririz Erdal bir Toprak veliahti ve en iyisini hakediyor" diyerek ayaklanmisti. Melis oglunu almis odasina cekilmis Efe kafasinda Melis'li dusuncelerle kapatmisti gozlerini uykuya....

Ertesi gun yakinlardaki ozel bir kres'e gitmis gerekli gorusmeleri yapmis kafalarina yatinca kayit islemlerini tamamlamislardi. Pazartesi itibariyle Erdal okula baslayacakti. Okulu gordugu kadariyla sevmis ve pazartesi gununu sabirsizlikla bekliyordu.

Kayit isi bitince Efe ikisini eve birakmis ve sirkete gecmisti.

Ertesi gün şirkete geçer geçmez yolunda gitmeyen biseyler olduğunu anlamis ve sekreterini çağırmıştı.

Neler oluyor Ela .....

"sey efendim" diye kemkum eden kiz  sonunda elindeki tapleti Efe'ye uzatmis ve beklemeye baslamisti. Efe sabirsizca elindeki tablete bakmis ve acik olan haberi okumaya baslamisti.....

SKANDAL....

TOPRAK HOLDING'IN TEK VARISI OLAN EFE TOPRAK GECTIGIMIZ GUNLERDE HERKESDEN GIZLI VE SADE BIR TORENLE EVLENMIS VE....   VE EVLILIGIN ARDINDAN 3 YASINDAKI TAHMINLERE GORE EVLILIK DISI OLAN OGLU ERDAL TOPRAK'A KIMLIK CIKARTMISTI. BU KONUDA HERHANGI BIR ACIKLAMA VS YAPMAYAN TOPRAK AILESI SESSIZLIGINI KORUMAKDA KARARLI GIBI BU HABERDEN SONRA OLACAKLARI VE BU KONUDA GELECEK ACIKLAMALARI MERAKLA BEKLIYORUZ.....

EFE'DEN...

Hay sikeyim bugun internete dustuyse yarinda gazetelere manset olacaktir....

""YüreğimeDoğ ""✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin