"Nedemek lan zorla...."
"Alkolluydun iste basta odalari katistirdin sandim. Ayakta duramadigini farkedince kalkip yardim etmek istedim. Odana kadar goturdum. Tam odadan cikacakken beni yataga cektin sakin olmaya kollarindan kurtulmaya calistikca daha fazla guc uygulamaya basladin. Bagirmalarimi yalvarmalarimi duymadin takmadin" dedi gogsume yumruk atarken... "Bi ara acidan bayilmis olmaliyim gozlerimi actigimda yanimda uyuyordun. Hizla toparlanip odama gectim. Sonrasinda hic yuz yuze gelmedik hep kapimi kitleyip yattim ilk fitsatta da Turkiye'ye dondum. Geldikten iki ay sonra hamile oldugumu ogrendim baslarda saklamam zor olmadi. İs bulup gidecektim. Ama ben duzenimi kurmadan karnim büyümeye basladi. Ustune birde annem ultrasyon kağıtlarını bulunca köşeye sıkıştım. Babam bana el kaldırınca bebegim icin korktum adini vermek zorunda kaldim. İstersen DNA testi yaptırabilirsin" dedi hala ağlıyordu. Ben resmen yikilmistim. Anlattigi geceyle alakali hic birsey hatırlamıyordum.
Dedigi dogruydu son zamanlar da eve geldigimde denk gelmiyorduk sonra apar topar ailesinin yanina donmustu. Kendimden tiksiniyordum. Lan o kiz benden on iki yas kucuktu. Daha 19 yasinda cocuk denilecek yastaydi ben nerdeyse 30 yasindaydim. "Allah belani versin Alp" dedim kendi kendime Annem seslenince ikimizde sessizce iceri girdik. Amcam öldürecek gibi bakiyordu ki sonuna kadar hakliydi.
Babam konusma firsati vermeden "cocuk senden mi? "dedi. Durustce "bilmiyorum yani hatırlamıyorum alkolluymusum" dedim . Babam tekrar konusmus "yarin gidin test yaptirin sonucuna gore ne gerekiyorsa yapilir. Ama sonuc cikana kadar Yagmur kizim burada kalacak" dedi bu karar icimi rahatlatmisti. Ona vurmaya teltenmis belkide vurmuslardi. Karninda benim veya degil bir bebek tasirken bu tarz davranislara maruz kalmasini istemezdim.
Kafam cok karismisti. "Sabah hazir ol 8 de burda olurum" demis ve cikmistim evden kendi evime gelmistim. Bir kac saat once bu yatakta bir kac saatlik sevgilimle yasadiklarimiza ve suan yasadiklarima bak kardesim dedigim insani kucucuk cocugu hamile birakmistim ve bundan haberim yoktu. Alya defalarca aramis hic birisine cevap vermemistim. Ne diyebilirdim ki....
"Kuzenimle yatmisim haberim yok ustune hamile kalmıs karnı burnunda test yaptircam benden oldugu yuzde 90 ama bir umut isde belki yuzde 10 luk kismi tutar rahat ederiz ama eger bebek bendense ne olcak bende bilmiyorum" mu dicem.
Saatlerce yatakta donmustum uyumak icin cabaliyordum belki sabah uyandigimda bunlarin hic yasanmamis olacagini umut ediyordum.
Alya.....
Sirketteki islerim bitene kadar saat 9 olmustu. Alp hic aramamis ben aradigimda da acmamisti merak etsemde uzerinde durmamistim. Son dosyayi da yerine koymus ve sirketten cikmistim. Taksiyi beklerken bildirim sesi gelmis belki Alp' dir diye aceleyle acmistim.
Bilinmeyen: Kural basitti benim olarak kalacaktin ama sen oyunu bozdum artik bende kuralina gore oynamayacagim.
Tum huzurum kacmis aceleyle Kaya abiyi aramistim. Telefonda tiyreyen sesimi duyunca paniklemis abi hemen gorusmeliyiz deyince nerdesin demisti. O arada taksinin isiklarini gorunce bir dakika abi diyerek telefonu kulagimdan indirmis arabaya binmistim adresi verince tamam diyerek yola cikmistik. Telefonu tamamen unutmus cantada cuzdanimi ariyordum. Bulunca parayi uzattim sag eliyle almak varken sol elini uzatmis parayi verirken dovmesi dikkatimi cekmisti. "Sen o sun" dedim. Aynadan bakarak "kim" demisti. "Mesajlari atan sensin dovmeni hatirladim" dedim dikiz aynasindan bakarak siritmis "fazla akillisin hayatim. Olmadi ki tum planim alt ust oldu" dedi. "Nerdeyiz" dedim. "Senin evine gidiyoruz guzellik malum ailen yok evde tahat oluruz" dedi.
Bes dakika sonra evin onunde durmus ."Birak" desemde birakmamis eve dogru suruklemisti. Canimi yakmamaya ozen gosterdigini anlamak zor degildi. Ben kapiyi acmayinca cantami elimden almis yere bosaltmisti. Anahtari bulunca kapiyi acmis tam eve girecekken bir anda cekilmis ve sapigin elinden kurtulmustum. Ne oldugunu anlamadan adami yumruklayan Kaya abiyle sok olmustum. Daha soku atamadan polis araclari gelmis adami almis ve bizide ifade icin cagirmislardi.
Geceyi karakolda gecirmis ifadeler o bu derken perisan olmustuk. Karakol cikisi gazetecilere denk gelince haliyle konu duyulmustu. Onemi yoktu o manyak yakalanmis ve iceri atilmisti.
Sabah ilk is annem ve babama olayi anlatmis sonra is icin cikmistim.
Kaya....
Alya'yla konusurken bir dakika demis sonra buyuk ihtimalle unutmustu tam kapatacakken konusmalar dikkatimi cekmis dinlemeye devam etmistim. Dinlemeye devam ederken Duru'yu anneme vermis evden cikmistim. Alya'nin nereye demesinden sonra onlarin evine gideceklerini ogrenmis ve hizla oraya dogru surmeye baslamistim. Geldigimde Alya'yi eve sokmaya calisiyordu. O sinirle agzini burnunu kirmistim. Sonrasi karakol ifade sikayetci olmak derken sabah saatlerinde cikmistik karakoldan. Gazeteciler iyi olmamisti ama yapacak biseyde yoktu.
Alp....
Sabahi sabah etmistim. Sabah sekizde Yagmur'u evden almis hastaneye gitmistim. Numuneleri vermis ve iki hafta sonra sonuclari alacagimizi ogrenmistik. Hastaneden cikinca sakin bir yere gelmis hem Yagmur'un kahvalti yapmasini saglamis hemde konusma firsati bulmustum. Derin bi nefes almis ve konuya baslamistim.
"Yagmur ben ozur dilerim. Sana bunlari yaptigim bunca seyi yasattigim icin ben gercekten istemeden yapmisimdir. Sen hep kiymetlimdin benim ben kendimden tiksiniyorum. Test icinde uzgunum sana kesinlikle inaniyorum o bebegin yani bebegimizin benim olduguna inaniyorum. Ama babami biliyorsun. Suana kadar olanlari degistiremem zamani geri alamam ama bu saaten sonra ikinizin yaninda olmak icin elimden geleni yaparim."
"Senden isteyecegim tek sey beni affetmen cunku ben kendimi asla affetmicem hayatini mahvettigim icin hep pismanlik duyucam."
Ben konusmustum o dinlemisti. Tek kelime dahi konusmamisti. Yemegini bitirince kalkmis ve onu evine birakmis amcamla konusmak icin sirkete gecmistim. Kapisini vurmadan iceri dalmis "eger test sonucu cikana kadar Yagmur'un sacinin teline dokunursan o elini kirarim" demis ve cevap vermesini beklemeden cikmistim. Odama girmis rutin isleri halletmis bos kalinca tabletimden gunluk haberlere bakinirken Alya ve Kaya yi gordum haberin icerigini okuyunca hemen ayaklanmis ve Alya' yi gormeye gitmistim.
Oglen yemegini birlikde yemistik. Onun yaninda olmayi ne kadar cok istesemde kendimi kotu hissediyordum. Hem Alya'ya karsi hemde Yagmur ve bebege karsi....
Birkac defa "bir sorun mu var" diye sorsada "yok" diyerek gecistirmistim. Toplantim oldugunu hatirlayinca Alya'yla vedalasmis ve onu sirkete birakarak toplantiya gecmistim.İki hafta bu rutinde gecmisti. Sirkette isim bitince kendimi arabaya atmis eve geldigimde fazlasiyla yorgundum ve resmen gozum yatak ariyordu. Tam yatacakken telefonum calmis ve Alya aramisti. Acmis biraz hasta oldugumu uyuyacagimi soylemis ve kapatmistim. Yorgun da olsam uykuluda olsam uyuyamiyordum. Tum dengem bozulmus kafam karman corman olmustu. Dusuncelerimde bogulmama ramak kala kapi zili calmis ve ben dusuncelerimden siyrilmistim.
Kapiyi actigimda Alya'yi gormeyi beklemesemde mutlu olmustum. Cok ozlemistim. Hemen kendime cekmis dudaklarimizi birlestirmistim. Kisa surede karsiligimi almis ve kollarima aldigim narin bedeni yatak odama tasimistim.
Sonrasi isik hiziyla olmus soyunmus ve yatakdaki yerimizi almistik. Herseyi unutmak ister gibi sevisiyordum. Kendimi altimdaki bedenin sicakligina birakmistim. Futursuzca hareket ediyordum. Canini yaktigimin farkina cok sonra varmistim. Ozur dileyerek dudaklarini opmustum. İste yine ayni sey olmus ve kendimden nefret etmeye baslamis pismanlikdan kavrulur olmustum.
Eeee ne dersiniz cikar mi bu Yagmur'dan biseyler.....
Tecavuz varmidir cidden....
Peki ya Alya ne olacak Alp onunla ne zaman konusacak dersiniz .
Oy yorum oneri..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
General Fiction《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...