26.Bölüm

227 8 2
                                    

Ali'den.....

Ben Ali 22 yasinda yeni mimar olmus mimarlik da ilk senesini geride birakmis bir gencim.... Babam Remzi beni okutmak icin bazen iki bazen uc isde calismis. Benim icin kendi hayatini hice saymis bir insandi. Cihan abi ve Mert abi bana hep destek olmus hem babama iyi bir is hem bana okuma imkani sunmuslar sayelerinde en iyi okullardan en iyi derecelerle mezun olmustum.

Stajimi onlarin istegi uzerine sirkette yapmistim . Kadin erkek iliskilerinden cekinen bir insanim ve bu elimde olan bisey degil fakat kadinlar dan korkuyordum. Piskolojik tedavi goruyordum. Doktorum bunu asmamin tek yolunun cinsel  iliski yasamam oldugunu soylemisti. Bu konunun ustunde durmamistim. En zor donemlerim ergenlik donemimdi. Hem kadinlardan cekiniyor korkuyordum hemde tum bedenim kadin diye haykiriyordu.

Aslinda bence bu korku degildi utaniyordum.  Ben hep babamla yasamistim hayatimizda hic bir sekilde  herhangi bir kadin olmamisti. Okulda da kizlarla pek konusmaz oynamazdim. Gittigim baska bir doktor ise bunun benim kendime guvensizligim oldugunu ve guven problemimi asarsam yani bir kadinla normal arkadaslik seklinde dahi yakinlasabilirsem faydali olacagini soylemisti. Sirkette sitaj yaparken bunu bikac defa denemis fakat basaramamistim. Bu durumu sadece Cihan abi ve Mert abi biliyordu. Kadinlara karsi durumumu fark edince beni doktora goturmuslerdi.

Bir erkek olarak kesinlikle kadinlarla birlikde olmak yada ailem olsun istiyordum ama konu kadin olunca ya karsilarinda konusamiyor yada konusacaklarimi unutup mimiksiz ifadesizce bakiyor son care olarakda bisey demeden yanindan ayriliyordum.

Bu hareketlerimden dolayi disardan soguk kaba ve saygisiz olarak adlandirildigimin farkindaydim. Ama yapabilecegim bisey yoktu.

Burdaki isim bitmis bir kac gun sonra Istanbul'a babamin yanina donecektim. Aslinda duzenimi orada kuracaktim.

Suanlik kararim doktorumun tavsiyesini dinlemek ve bir kadinla iliskiye girmeyi deneyimlemek olacakti nasil yapacagimi bilmesemde yapacaktim.

Bu isi burda bitirecek kendi hayatima tasimayacak yeni bir baslangic yapacaktim. Bu isi normal bi kadinla yapamayacagimin bilincinde olarak Netten bi eskort sitesi bulup arayacak ve genc bir kadin istiyecektim.

Ali kafasindaki plani adim adim uygulamis iki saat sonra kadinin atacagi adreste olmasini belirterek evine gecmis direk dusa girmis uzun sure kalmisti. Banyodan cikmasina ise calan kapi sebep olmustu. Beline doladigi havluyla kapiyi acmis icinden kendisine burasi senin evin o sana geldi senin utanmana gerek yok diye tekrarliyordu.

Kadin genc ama isini bilir biriydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kadin genc ama isini bilir biriydi. Ali'den adim beklemeden zaten ciplak sayilacak durumda olan adama yaklasmis. Dudaklarini birlestirmisti.  Kadin dudaklarindan ayrilmis duvar gibi duran adama oda nerde diye sormustu. Ali ifadesini hic bozmadan onden yurumus pesinden de kadin girmisti odaya kadin  davrinisindan tedirgin olsada buda boyle demekki demisti icinden Yine Ali'yi beklememis once kendisi soyunmus sonra Ali'yi belindeki havludan kurtarmisti. Adam suratsiz soguk falandi ama sahip oldugu erkeklik eroksyon olmamisken bile baya heybetliydi.

""YüreğimeDoğ ""✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin