Genc kiz hizlica hazirlanmis. Heyecanini bastirmaya calisarak sanki ilk defa karsilasiyor gibi Ali'yle tanismis durumu aciklamis ve eve gecmisti. Cihan bey ve Anka hanim kahvalti ediyordu. Kisa surede kostur kostur Zeynep'de gelmis. Kahvalti bitince iyi gunler dilemis evden cikmislardi. Efe hala uyuyordu. Bende bos zamanimi degerlendirmek icin mutfaga gecmis Sultan teyzeye yardim ediyordum. Sultan teyze yemek yaparken bende bulasiklari yerlestiriyordum. Arkadan gelen kalin sesle irkilmistim.
Ali'den devam
Bakici oldugunu soyleyen kiz cikinca bende dus almis once babamin yanina gecmistim. Bana kendi yanina yerlesmemi soylesede "aksamdan aksama eve geliyorum birbirimizi gormeyiz bile gerek yok duzen bozmaya " diye kesin konusmus ve konuyu kapatmistim. Kadinla birlikte olmak cogu seyde kendine guvenimi kazanmami saglamisti sanki.... Babamla konustuktan sonra Sultan Anneyi gormeye eve gectim bahce kapisindan mutfaga girdigimde o kiz da burdaydi. Bakici degilmiydi bu mutfakda işi neydi. Tum odagimi sultan anneye yonlendirmis ve "kolay gelsin sultanim" demistim. Bakici kiz adi neydi heh Merve yerinden sicramisti. Kisa bi goz goze gelsek de sonra isine donmustu. Sultan anne beni gorunce sarilmaktan hoslanmadigimi bildigi icin sadece "hos geldin pasam, yeni mi geldin otur kahvalti hazirlayayim" diye siralamaya basladi. Ilk defa ona adimladim ve sarildim. o konusan kadin aniden susmus donup kalmisti. Yok sultanim seni gormeye geldim. Sirkete gecicem deyip ayrilmis aksama manti yaparsan gelirim deyip mutfaktan çıktım.
yazardan
Kadin hala soktaydi. Merve yanina yaklasmis "sultan teyze iyimisin? " deyince "o deli oglan bana sarildi. Tam yirmi senedir tanirim elimde buyudu ilk defa bana sarildi." Merve olanlara anlam veremesede kadinin masum mutluluguna tebessum etmis Efe'nin odasina dogru ilerlemisti. Bu cocugu gercekten seviyordu.
Merve'den
Yakisiklim uyanmisti. Biraz fazla terledigini farkedince hemen soyundurmus yikamis hazirlamis ve assagiya inmistim. Sultan anne Efe'nin mamasini hazirlamis vakit kaybetmeden onu yedirmis. Bi sure bahcede oyalanmis saatin ogleni gectigini farkedince Efe'yi odasina yatirmis uyumasi icin birakmis bebefonu alip cikmistim odadan...
yazardan
Sultan hanim aksam yemegini hazirlamis manti yapmaya girismisti yapmasa deli oglan onu dilinden dusurmezdi. Merve'de gelince mantilari kapatmaya yardim etmisti. Kisa surede is bitmis. Efe uyanmis Zeynep coktan kresten gelmisti. Merve ve cocuklar bahcede oynuyorlardi. Kendilerini izleyen adamdan bi haberlerdi. Adam bakiyordu ama neden bakiyordu ne dusunuyor ne hissesiyordu hic bisey bilmiyordu. Aklindan gecen teksey bu kiz sayesinde ikinci seviyeyi atlaya bilirdi. Tek yapmasi gereken onunla arkadas olmayi basarabilmekti.
Ali'den devam
Sultan anneden ayrildiktan sonra sirkete gecmis Cihan abi ve Anka yengeyle gorusmus sonra Mert abinin yanina gecmis bi surede onunla ve Zumrut yengeyle zaman gecirmistim. Laf arasinda bakicinin da mimar oldugunu hatta ayni donem birlikde staj yaptigimizi ogrenmistim. Sasirmistim madem mimar neden bakicilik yapiyor. Bir sure daha oyalanmis ve eve gecmistim iki gun sonra Cihan abinin yaninda baslayacaktim calismaya ..... Dusuncelerim arasindan kulaga melodi gibi gelen kahkaha sesiyle ayrilmistim. Zeynep hortumu almis kucaginda Efe'yle kacan bakici kizi kovaliyor herkes kahkaha atiyordu. Ama benim gozlerim bir tek onun gulusunde takili kalmisti. Ne oluyordu lan bana o kadinla yatmak iyi gelmedi bana her kadini yatakta hayal eder oldum eee bunca senenin abazaligi bi kadinla bi postayla bitermi bitmez....
Aksam olmus. Sofra kurulmus. Anka gelince Merve'nin isi bitmis musade isteyerek kaldigi yere gececekti. Sultan hanim onu durdurmus. Eline koca bi kap manti vermisti. "Ali ogluma verirsin" diyerek Merve bi kadina bi eline bakmisti ama "bu cok fazla degilmi? "diyince sultan hanim gulmus az bile demisti. Merve elinde tabakla girmis masaya birakmis ve Ali'nin kapisina vurmustu. "Sultan teyze manti yolladi masada" deyince kapi aniden acilmisti. "Nerde" demisti Ali suan tek odak noktasi mantiydi. Merve odasina girerken "masada" demisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
قصص عامة《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...