24.Bölüm

228 10 2
                                    

4 ay sonra....
Gül alti Zümrüt ise bes aylik hamileydi karinlari artik iyiden iyiye belli oluyordu.

Efe yurumeye baslamis anne baba abla mama gibi seyleri soyluyordu. Zeynep Efe'yle oynamayi seviyor onla zaman gecirmekten zevk aliyordu. Artik Efe'nin yuruyor olusuda islerine geliyor birlikde cok daha rahat sekilde oynuyorlardi. Anka gelen bakicilari gordukten sonra cildirmanin esigine gelmisti. Gelen sozde bakicilar bakicilik icin degilde mankenlik icin geliyor gibiydiler ev victorya sicret podyumuna donmustu resmen.... Kocasinin ve evliliginin refahi icin bu isden simdilik vaz gecmisti. Yarin iki kisi daha gelecek onlari gonderip bu konuyu kapatacakti.

dort aydir adam akilli kimse basvuruda bulunmamisti. Tabiii normal kocasi eski dul capkinlardan gelenler cocuk bakmak icin degil kocasini bastan cikartmak icin geliyorlatdi. Hele bir tanesi acik acik Cihan'i sormus aralarinin nasil oldugunu hatta yatak iliskilerini sorgulamisti. Su dort ayda neler gormustu neler....

kadinligindan utanmasina sebep olcak kisilerle dahi karsilasmisti.

Zeynep Efe'yle bahcede oynuyor Anka'da az ilerilerinde oturmus cocuklarini izliyordu. Daldigi dusuncelerden Cihan'in sesiyle siyrilmisti. Kocasi bugun baya erkenciydi. "Hos geldin canim hayirdir erkencisin bugun" diyince gulumsemis . "Dun cocuklara soz verdim ya guzelim salincak yapicaz ondan erken geldim" dedi. Anladim der gibi basimi salladim. -
"Gel otur bi cay icelim sonra kalkarsin" dedim "olur valla guzelim" deyince ayaklanip hem kendi bos bardagimi doldurmak icin hemde ona cay koymak icin mutfaga gecmisti.

Elimde fincanla dondugum de Cihan'da benim gibi oturmus cocuklari izliyordu.

Cayini önüne koymus ve karsisina oturmustum. Hala sevkat dolu bakislariyla cocuklari izliyordu. "Yeter be adam doymadin mi cocuklari izlemekden birazda bana bak kiskaniyorum vallahi" diye zerzenisde bulununca derin bi nefes almis "tamam kadin cek pencelerini iceri sendeyim...."

Gulumsemistim her sekilde tatliydi bu adam yaaaa

Cihan'i farkeden cocuklarda yanimiza gelmis Zeynep sandalyeye otururken Efe Cihan'in kucagina tirmanmisti. Cocuklarimin ikiside baba duskunuydu. Her nekadar Zeynep benle ilgilense de aslinda icden ice babasina asik bi cocuk...

Cihan cocuklara hitaben Ee salincak nereye kurulacak karar verdiniz mi deyince zeynep heyecanla karşidaki agaclik alani gostermisti minik parmaklariyla

Cihan basiyla onu onaylamis "tamam ustumu degisip geliyorum sizde bana yardim ediceksiniz" diyerek ayaklanmisti.

Iki saatin sonunda iki salincakda kurulmus. Onlar salincakla ugrasirken Sultan anne ve Anka masayi bahceye kurmustu. Hep beraber oturmus uzun uzun sohpetler esliginde yemeklerini yemislerdi. Hava kararmis ama bahce muhtazam aydinlatmalariyla goz dolduruyordu. Zeynep ve Efe yerdeki haliya oturmus legolariyla oynuyorlar Cihan ve Anka ise masaya kurulmus kahve iciyorlardi. Cihan oyunbaz cocuk misali Anka'ya hinzirca bakmis "güzelim cocuklar buyudu acaba diyorum bir tane daha mi yapsak ki hem ikimizde icimizde kalanlari yasariz hemde hepsi bir arada buyurler "demisti. Anka uzun uzun Cihan'in yuzune bakmisti sen ciddimisin der gibiydi bakislari...
Ciddi oldugunu anlamasi uzun surmemis ve "daha yeni yeni tum gece uyumaya basladik Cihan acelen ne yok cocuk falan " demisti. Aslinda hakliydi anca gece hayatlari duzene girmisti. Surekli ha uyandi ha agladi derken diken ustunde oluyorlardi. "Bencede en iyisi beklemek guzelim" dedi. Konusma arasinda bahce kapisindan giren dortlu tum dikkati uzerlerine cekmisti. Zeynep "Taha askim gelmis" diye kosarken Efe "meeeeeet" diye bagiriyordu. Kizlarin yine yuzu alsilmisti ikiside yuzlerine bakmamisti. "ayyy ayol ben napayim bn dokuz ay tasidim o babasina tapiyo resmen -diye soylendi icinden.....

Cocuklarla hasret giderince herkes masaya gecmis Anka iceri gecmis hem cay koymus hemde misafirlerine tatli servisi acmisti. Sultan anne ben yapardim kizim desede sen dinlen sultanim yoruldun bugun deyip cikmisti mutfakdan. Masada sohpet samata girlaydi. Zeynep ve Efe yerde oynadiklari halida uyuya kalmislardi.

""YüreğimeDoğ ""✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin