Anka sultan buldugu ilk firsatta beni sorguya cekmis zamparalik yapmak icin evden ayrilmisken neden genc ve cocuklu bir kadini yatili ise almisim da yok o kizi digerleriyle karistirma yok efendim mazlum mus anneymis
allah askina anne beni tanimiyormusun sen ben muhtac bir kadindan faydalanacak birimiyim.
Yardima ihtiyaci vardi is verdim benim icinde iyi oldu ev yemegi yiyorum falan gibi . Uzun konusmalar sonunda annemi duruma ikna etmistim. Ama farkinda olmadan essegin aklina karpuz kabugu dusurmustu. Kizi alici gozle bakmaya suzmeye baslamistim.Annemin yanindan ayrilali bikac saat olmus istem disi saatlerdir onu dusunuyordum. Kafami sallayip dusuncelerimden ayrildim. Eve gitmeden erdal icin ufak tefek biseyler almistim. Hem o mutlu oluyor hem ben onun mutluluguyla mutlu oluyordum.
Melis bu konudan hosnut degildi surekli bunu yapmamami rica ediyordu Sebebini sordugumda ise "size baglaniyor beklentiye girmesini uzulmesini istemiyorum" demisti. Bende merak etmemesini onunda ilgiye ihtiyaci oldugunu soylemistim. o aksam konu orda kapanmisti benim istegim uzerine yemegi birlikde yiyorduk. Erdal tatli konusmasiyla surekli biseyler anlatiyordu. Bu cocuk gercekden cok tatliydi. Dikkatimi Melis cekmisti bu aksam fazla durgun ve dalgindi. Erdal masadan kalkinca Melis'e hitaben "bi sorun mu var" dedim. Ne diyecegini ne yapacagini bilemez sekilde bi sure dursada derin bir nefes almis ve telefonundan biseyler acarak bana uzatmisti.
1.mesaj
05......Seni adi orospu demek zengin adama kapatma oldun. senide o o adamida sikerim orospu ben uc senedir it gibi pesinde dolanayim picini doyurayim sen milletin altina yat. Yok ogle yagma.....
2.mesaj
05.......Erdal 'in babasi benim ortaya cikmasi umrumda degil ya eve donersin yada velayet davasi acarim. Illa birine kadinlik yapacaksan bana kadinlik yapacaksin....
3.mesaj
05.. ...Sen iste ablani bosar seni alirim nikahima Erdal Bora'dan daha iyi imkanlara sahip olur he demen yeterli yoksa basarim o evi senide dostunuda picinide vururum.
Mesajlari okudukca cildiriyordum. Sen merak etme kapida korumalar var elini kolunu sallayarak iceri giremez. Sizde bir sure disari cikmayin ben bu konuyla ilgilenirim dedim. Biraz olsun rahatlamisti. Minnettarligini gostermek amacli olsa gerek elini elimin uzerine koymus ve sonra sarilmisti. Kisa surede durumu farketmis olsa gerek geri cekilmis ve "ben sey ma masayi toplayayim" diyerek eline biseler almis ve mutfaga gitmisti. Bende girdigim transtan cikmis ve Erdal'in yanina gecmistim. Tv izliyordu. Melis'le konusmus Erdal'i kisitlamamasini rahat birakmasini istemistim. Annem iki gunde bir arayip bir sekilde konuyu Melis'e getiriyor ve ondan uzak durmami tembihliyordu farkindamiydi bilmiyorum ama o uzak dur dedikce benim kiza ilgim artiyordu. Erdal uyumus Melis yanimda uyuyan Erdal'i almadan kendi katlarindaki banyoda sorun oldugunu sicak su akmadigini soylemisti. P.tesi gunduzden birini yollarim o zamana kadar ikinci kattaki misafir banyosunu kullanmasini soylemistim. Beni onaylamis iyi geceler dileyerek Erdal'i da alarak yukari cikmisti. Bende uclu koltuga uzanmis film izlerken uyuya kalmis olmaliyim ki gozumu actigimda boynum tutulmustu. Saat gece 3 du. Yavas yavas ayaklanmis ve odama yonelmistim ki kapidan sesler gelmeye basladi bi kargasa vardi disarda hemen yonumu kapiya cevirdim. Biri iceri girmeye calisiyor korumalar onla ugrasiyordu. Neler oluyor deyince iclerinden biri "sarhos efendim karimi cocugumu verin diye bagiriyor" dedi. "Tamam isinize donun" deyip adama yoneldim. "Kimi ariyorsun" dedim. "Sen osun degilmi Melis hanimin dostu. O kadini sana birakmam benim o ona ilk ben sahip oldum o benim cocugumu dogurdu" dedi. "Sen Erdal'in babasimisin" dedim gogsunu gere gere "evet" dedi. Kapiyi acip disari ciktim. "O siktigimin mesajlarini yazan kendi cocuguna pic diyen cocuk yastaki baldizinin irzina gecen sensin demek" diyerek kafa attim. Devami da hizla geldi. Korumalar geldiginde adamin yuzu dagilmisti. "Alin bu serefsizi depoya yarin ozellikle gorusucem guvenligide arttirin" diyerek iceri girdim. Neyse ki Melis duymamisti. Huzursuz olmasini istemezdim. Sabah kahvalti etmeden evden cikmis ilk is depoya gitmistim. Serefsizi iyice benzetmis Melis den ve Erdal'dan uzak durmasini yoksa birdaha ki sefere boyle kolay kurtulamayacagini soyledim. Yalvarmaya basladi birdaha onlara yaklasmayacagini soyledi. Yinede isimi sansa birakmayarak pesine adam takmistim. Sirkete gitmemis alkol alabilecegim bir yere gitmistim. Mekana girdigimde saat oglen 1 di ve suan saat aksam 5 olmustu. Toparlanmis ve eve gitmistim. beynim bulansada saglam durabiliyordum. Kapi acilinca Erdal Efe diye bagirarak boynuma sarilmisti. Once onu opmus iceri yollamis Melis'e biraz rahatsiz oldugumu soyleyerek odama cikmistim. Dus almis uyumustum. Uyandigimda hava kararmisti. Saate bakmadan odadan ciktim mutfaga inmis su icmis ve tekrar odama cikmaya baslamistim. Odama gecerken bir anda banyo kapisi acilmis ve Melis dizlerinde biten bornozuyla karsimda kala kalmisti. Ikimizde tepkisiz dururken o sey banyo sorunluydu ondan seyettim diyerek kivranmaya baslamisti. Bir sure bu tatli halini izlesemde "onemli degil iyi geceler" diyerek odama girmistim. Uykum kacmisti o goruntu aklimdan cikmiyordu. Anlik bir kararla giyinip cikmistim. Ilk isim bir bara gitmek olmus birkac dubleden sonra guzel birini bulup yukari odalardan birine cikmistik. Altimdaki kadina odaklanamiyordum alkolunde etkisiyle kadini Melis gibi goruyor ve dahada istek doluyordum. Aklim tamamen islevini yitirmisti suan sadece aldigim zevke ve altimdaki Melis'e odakliydim. Bosaldigim an buyu bozulmustu sanki ve altimdaki kiz "adim Melis degil" diyerek dogruldu. Yataktan kalktim once baksirimi ginip elime aldigim pantolonun cebinden para cikarip kiza dogru attim konussa da ciddiye almamis ve giyinip cikmistim. Arabaya bindigimde olanlari anlamaya calisiyordum. Nasil olur hic bir yakinlasma yokken beni bu sekil etkilemesi normal degildi. Derin bir nefes almis. Eve dogru yola cikmistim. Eve geldigimde sessizce iceri girmistim evde cocuk vardi onu korkutmak istemezdim. Sessizce biseyi kirip dökmeden odama cikmayi becermistim. Uzerimi degistirmeden yataga yatmis ve uykuya birakmistim kendimi Yarin aksama kadar uyanamayacagim garantiydi.
Yogun bir miyde bulantisiyla uyanmistim. Tuvalete girmistim fakat tum bedenim kiriliyordu. Ilik bir dus aldim. Uzerimi giyinip assagi inmistim. Amacim bir iki ilac alip tekrar yatmakti. Melis beni fark edince "siz iyimisiniz" demisti. "Hastayim biraz ilaca alip yaticam" deyip ilac dolabina yoneldim. "Olmaz" diyerek bana engel olmus ne oldugunu anlamak icin ona dondugumde Elini anlima koyarak "atesiniz fazla yok ama siz dinlenin ben bi corba yapayim oyle ilac alirsiniz" diyerek beni odama yollamisti. Yataga soylene soylene girmistim "ne corbasi ya" diye Kapidan kikirdama sesi gelince otarafa dondum Erdal kapida durmus soylenmeme guluyordu. "Gel bakalim aslan parcasi" diyerek onu yanima cagirdim. Kosarak yataga tirmandi. "Efeee sen hastami oldun" dedi. "Evet" dedim "annem ben hasta olunca banada corba yapiyo hemen iyilesiyorum sende iyilesirsin" demisti. "Himm cok mu guzel yapiyo annen corbayi "dedim. "Evet mis gibi kokar corbasi teyzemlerdeyken bana corba yapsin diye bazen sakacikdan hasta gibi yapiyordum. Ozaman annem corba yapar eliyle yedirirdi bana" dedi. "Him sirf corba icinmi hasta numarasi yapiyordun" dedim . Basini hizla salladi. "Neden normalde yemek yapmiyomuydu annen" Deyince "yok teyzem yapiyordu. Onlar ne yerse sevmesekde bizde onlari yiyorduk. Annem pirasayi hic sevmez ama yemekde varsa yiyodu yemese teyzem haspam bulduda bunuyor biz olmasak coktan aclikdan olmustunuz diye kiziyodu ona...." Dedikleri bir defa daha dokunmustu icime bu kadin cocuk yasinda baslamisti cekmeye hayatinin dort senesi kabus gibi gecmis olmali.... Erdal'a baktim kucucuk yasina ragmen cok olgun ve akilli bir cocuktu. Ben dusunurken o "Efe abi ben ucagimi yapamadim . Annemde yapamadi " dedi dudak buzerek "getir bakalim birde ben deneyeyim" dedim. Kosarak yatakdan inip odadan cikmisti. O cikinca elinde tepsiyle Melis gelmis tepsiyi kucagima birakmisti. "Siz yiyine kadar bende banyoyu toplayayim" deyip odanin camini acti ve banyoya gitti. Erdal' in dedigi kadar vardi corba cok guzeldi. Hizla corbayi icmis yanindaki ilaclarida hemen ardindan almistim. O arada Melis gelmis bos tepsiyi almisti kapiya yonelirken odaya kosarak elinde maket parcalariyla Erdal gelmisti. Melis "olum Efe bey hasta rahatsiz etme hadi gel " deyince "yok ben dedim gel diye sorun yok sen islerinle ilgilen" dedim. Biz Erdal'la birlikde hem konusuyor hemde maketi yapiyorduk. Erdal "Efe abi senin baban var mi? "deyince bi afallamistim. "Var aslanim herkesin bi babasi vardir." Erdal "benim babam yok ama " dedi. "Hem baba neden var ki "dedi "Bora abimin babasi vardi. Ama yavuz eniste hic televizyondaki gibi onu sevmez onunla top oynamazdi. "
"Senin cocugun varmi ???"
"Yok aslanim" dedim ucagin son parcasini takarken Erdal heyecanla "ozaman benim babam olurmusun soz cok akilli olurum seni hic uzmem" demisti.
Ucagi Erdal'a vermis "bu konu sirrimiz olsun annene soyleme sonra yine konusuruz olurmu? "demistim. Aksama dogru azda olsa toparlanmistim. Assagi indigimde Melis elinde su dolu bir kap ve birkac bezle yukari cikiyordu. "Ne oldu onlar ne deyince Erdal ateslendi sirkeli su yaptim" dedi. "Cok mu atesi var" dedim. "Dus aldirdim ama düşmedi" dedi. Bende onunla yukari ciktim gercekten cok atesi vardi. "Hastaneye gidelim" dedim Melis bir an paniikledi "olmaz" dedi "neden' dedim. "Sey Erdal'in kimligi yok ondan goturemem" dedi . "Nasil yani bu cocuk uc yasinda ve hala kimligi yok oylemi " dedim. "Evet " dedi "bunca zaman ne yaptin nasil yasadi bu cocuk" dedim. "Hasta oldugunda Bora'nin kimligiyle goturuyordum hastaneye" dedi. "Hay sikeyim boyle isi lan niye kendi soyadina kaydettirmedin" dedim. "Babam kabul etmedi oyle bisey yaparsa ikisinide vururum diye haber yolladi" dedi. "Sokayim boyle ise" dedim sinirle assagi indim. Aile doktorumuzu arayip adresi verdim. Yarim saat icinde gelmisti. Muayneden sonra "sorun yok aslinda hasta olmasi icin hic bir gerekce yok usutmemis girip degil bi enfeksyonal durum yok sanirim ufaklik biseye uzulmus buda bunyede ates olarak tepki vermis ates dusurucu igne vurdum dort saate bir ilac verin gece dusmez yukselme olursa kesinlikle acile goturun" dedi. "Tamam" dedim ve doktoru yolcu ettim. Odaya geri ciktim. "Melis dedim direk eger kabul edersen bi nikah kiyalim Erdal'i ben alayim nufusuma sonra bosaniriz istersen ama boyle kimliksiz olmaz" dedim . "Bizim icin yaptiklarin icin minnatirim ama bukadari olmaz" dedi. O arada Erdal sayiklamaya basladi. Yaklastigimizda "baba" diyordu. Melis'e baktigimda aglamaya baslamisti. "Bak bi sure evli kaliriz hem Erdal'a babalik yaparim . Kisa surede olsa o hissi yasar bosansak da onunla ilgilenmeye zaman gecirmeye devam ederim onu asla yanliz birakmam kimseye duyurmayiz nikahi bir sure sonrada bosaniriz sessiz sedasiz" dedim "hem kimse ogluna pic diyemez yarin oburgun okula gidecek cocuklar buyuklerden daha acimasiz olabilirçyor Melis lutfen mantikli dusun kararini bekliyorum" deyip odadan ciktim....
Neler oluyor...
Oha lan yetisemiyorum artik.....
bir dahaki bolum Kayra ve Asaf'dan gelsin mi ?
en uzun bolum bu oldu 1567 kelime
oy yorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
General Fiction《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...