Annemlere geldigimde kapiyi Erdal acmis "Efe" diye boynuma atlamisti. "Naber aslan parcasi napiyosun" deyince "Anka babanne senin maketlerini verdi onlarla oynadim hic sıkılmadim. Annemde kurabiye yapti" diye siralamaya basladi.
Kisa konusmamizin arasinda mutfaga gecmis haril haril ugrasan karim ve annemi gorunce kucagimda oglumla mutfaga girmis once "Anka sultan" diyerek anneme sirnasmis boynundan opmus sonrada Melis'i kolumun altina cekmis ve saclarini opmustum. Annem islerine engel oldugumu one surerek oglum ve beni mutfakdan kovmustu. Salona girdigimde en sevdigim maket ucagimin parca parca oldugunu gordum.
"Bu ne aslanim deyince birlikde yeniden yapalim mi " dedi. "Him madem yapacaktik neden bozdun aslanim" dedim. "Ben senle oynamayi seviyorum Efe nolur birlikde yapalim" deyince "yapalim aslanim" deyip iki elden parcalari bir araya toplamis zevkle maketi yeniden yapmistik. O arada babam gelmis oda bize dahil olmustu. Biz maketi henuz tamamlamistik ki Melis "sofra hazir" diyerek bize toparlanmamizi isaret etmisti.
"Ee emir buyuk yerden" diyerek ayaklanmis once toparlanmis sonrasinda elimizi yikayarak masaya gecmistik. Melis fazlasiyla solgundu. Yemek gayet keyifli gecmis olmasina ramen yemekden sonra oyalanmadan ayaklanmistim. Dusuncem yorulmus olmasindan yanaydi. Evden cikinca once Erdal'i arkaya oturtmus. sonra yerime gecmistim. Araba hareket edince Erdal'i telaslandirmamak adina sesizce "iyimisin" diye sordum. "Sey iyiyim de nobetci eczane bulabilirmiyiz? diyince arabayi sağa
cekmis "hasta falanmisin" diye sorarken telefonu cikarmis ve en yakindaki nobetci eczaneyi aratmistim nette..... "Iyiyim onemli bi durum yok" dedi. Onu basimla onaylamis en yakindaki eczane icin harekete gecmistim. Eczaneye geldigimizde ilk o inmis bende arabayi park edip Erdal'in da uyuduguna emin olunca pesi sira inmis iceri girmistim. O an eczacinin "bu en iyi gebelik testidir efendim gercege en yakin sonucu bundan elde edersiniz" dedigini duydum. Yanina yaklasarak iki tane olsun deyip parasini uzatmis ve eczaneden cikip sakince arabaya binmistik.Ikimizden de tek kelime cikmiyordu. Ama icim icimi yiyordu. Bu sekil bir yere varamayacagimi anlayinca derin bir nefes almis ve "eger varsa ona kiymassin degil mi? "dedim. Aniden basini bana cevirmis ve "asla" demisti. O an icim rahatlamis rahat bir nefes almistim. Sadece sessizce "tesekkur ederim" dedim.
Eve varinca hizla arabadan inmis Erdal'i kucagima almis Ve birazda aceleyle eve cikmistim. Eve girince ilk defa ucuncu kata cikmis Erdal'i odasina yatirinca kapida duran Melis'e yonelmis. "Sey testi yaparken yaninda olabilirmiyim lutfen" deyince .... Bir sure tereddut etsede basiyla onaylamis "sen odaya gec ben testi yapip geleyim" diyerek lavaboya girince bende onun odasina girdim. Duzenli ve tam ondan beklenecek sekilde civil civil bir odaydi.
Kisa surede kapi acilmis ve Melis odaya girmisti. Elindeki testi dikkatle komidinin uzerine birakmis ve bir adim geri cekilerek gergin bir sekilde bana bakmaya baslamisti. Yanina yaklasmis ve elini tutmustum. kisa surede testte bir cizgi daha belirmisti. Melis iki cizgi oldu deyince aniden bana bakmis ve "ne nasil" diyerek teste yonelmisti. "Bu nedemek" dedim . Telaslanmasi beni de germisti. Tekrar "ne oluyor" dedigimde yuzume bakmis sol elini karnina koyarak "hamileyim" demisti. Bi sure bende ona bakmis dedigini idrak ettigim anda hizla ona sarilmis. Odanin ortasinda dondurmeye baslamistim. Ayni anda "baba ooldum"dedim. Hemen pesine ic gudusel olarak "ikinci defa baba oldum" diye bagirdim. Fazla ses yapmis olacagiz ki acilan kapiyla kala kalmistik. Erdal gözleri yasli bize bakiyordu. Melis hemen ona yonelmis "annem ne oldu biyerin mi agriyor hastamisin" diye siralamaya baslamisti. Erdal "Efe sen baba mi olcaksin artik benimle oynamayacakmisin baskasinin mi babasi olacaksin? "dedi. Melis'in kucagindan Erdal'i almis.
"Evet aslanim baba oluyorum. Hemde ikinci defa yani ikinci cocugum olcak. Birincisi kim biliyormusun? "dedim. Yasli gozleri ve agladigi icin tahris olan bogaziyla boguk bir sekilde "kim" demisti. "Sensin aslanim ben once senin baban oldum. Simdi annenin karninda da minik bir kardesin var..." Erdal dediklerimi minicik akliyla anlamaya calisiyor olmali ki "sen benim babam misin? "dedi. "Ne oldu aslanim begenemedin mi istemezmisin benim baban olmami" deyince "cok isterim" demis ve sarilmisti. "Iyi bakalim aslanim bu gece ikimiz uyuyalim mi? "dedim "olur" deyince Melis'in tekrar saclarini opmus "tesekkur ederim guzelim bana dunyalari verdin" diyerek oglumla beraber odadan ciktim. Erdal'la birlikde benim odama girmis ve yatmistik. Sabah rutin sekilde kahvalti yapmis. Hepimiz hazirlanmis ve cikmistik. Erdal'i okula birakmis ilk kontrol icin doktora gitmistik. Kisa bir kontrol sonrasi ultrasyona girmis ve doktorum gosterdigi kadariyla bebegimizi gormustuk. Orda oldugunu bilmek bile yetmisti. Cok kucuk oldugu icin kalp atislarini falan duymamistik. Ama iyi oldugunu bilmek bambaskaydi. Elini ellerime hapsetmis ve onu cikisa yonlendirmistim. Arabaya binince yine Erdal'in okuluna gitmis oglumuzu almis ve Şile'ye dogru yola cikmistim. Melis "Efe nereye gidiyoruz ?" deyince bi hos olmustum ilk defa ismimi telaffuz etmis ve ismim onun sesine cok yakismisti. "Balayina guzelim. Malum yeni evliyiz falan ya hani ....."
"E ne gerek vardi ki durduk yere" deyince... "Durduk yere degil Melis hem konusacaklarimiz var hem bebegimizi kutlar hem ailece ilk tatilimizi yapariz " dedim. "Efe ya ailen istemesse bebegi sonucda hepsi anlasmali evlilik oldugunu biliyordu."
" Istememeleri soz konusu dahi degil bence zira annem sık sık Erdal'a bi kardes sart siz birbirinize cok yakisiyorsunuz sacma sapan anlasmalari bos verin evliliginize bakin gibi seyler soyluyordu" dedim. Yuzune Baktigimda yine utanmis ve kizarmisti.
Melis'den....
Kucuk sevimli bir butik otelde karar kilmis once kaydimizi yaptirmis sonra hep beraber cikip birkac gunluk kiyafet mayo terlik havlu falan almistik. kendi rahat edemeyecegimi bildigim icin kendime mayo bikini vs hic bisey almamistim. Efe odemeyi yaparken biz saga sola bakmaya devam ediyorduk. Alinacak hersey alininca arabaya binmis ve otele geri donmustuk. Hazirlanip assagi inmis tamamen bos olan havuzun basinda ki sezlonklara yerlesmistik. Aksama kadar yuzmus ve Efe'nin degisik bakislarina maruz kalmistim. Aksam yemeginden sonra odaya donmustuk saat epey ilerlemis Erdal yorulmustu .Miydem asiri derecede bulaniyordu. Ne kadar kendimi tutmaya calissamda sonunda solugu lavoboda almistim. Hemen ardimdan Efe'de gelmisti. Her ne kadar elimle gitmesini isaret etsemde yanima gelmis ve saclarimi toplamisti. Bir yandan saclarimi tutuyor diger yandan da sirtimi sivazliyordu. kusmam artik son bulunca hizla sifona basmis kalkmistim. Kolunu belime dolayarak beni lavaboya yonlendirmis kendi eliyle yuzumu yikamis ve disari cikarmisti.Odaya dondugumuzde Erdal uyumustu bile....
Efe elimden tutmus beni terasa yonlendirmisti. Temiz hava ciddi anlamda iyi gelmisti. Efe bogazini temizleyince ona döndüm ve o an şok yasadim. Efe boynu saga yatik gözleri isil isil yuzunde masum bir tebessum ve elinde kadife bir yuzuk kutusuyla bana bakiyordu. Ne diyecegimi bilmiyor ve o sekilde bakiyordum. Sokdan cikamadigimi anlamis olacak ki beni beklemeyi birakmis ve konusmaya baslamisti.
Melis ben seni bana kattim guzelim. O gece sana belki bilincsiz dokundum. Belki seni uzdum ama sadece cinsel durtulerle olmadi. Ben sadece kadin olarak dokunmadim sana güzelim ben o gece sana sevdigim asik oldugum kadin olarak dokundum. Ben sana sahip olmadim. Ben seni bana kattim ben sen oldum. Sen bana aile verdin Erdal'i verdin. Sen bana baba olma hissini verdin. Simdi senden bana koca olma hakkini vermeni istiyorum. Bana bu sansi verirmisin....
Konusma son bulmus ve benden cevap bekliyordu. Konusamiyordum olmuyordu. Benden cevap bekledigini de goz önünde bulundurarak boynuna sarilmistim. Bu adam guven kokuyordu. Bu adam ev bu adam yuva kokuyordu. Oda bana sarilmisti. Ne kadar sure o sekil kaldik bilmiyorum.
Ayrilmamiza sebep olan sey bu defa Efenin telefonu olmustu. Basta acmasada israrla calinca kufurler esliginde acmisti telefonu ve konusmadan dinlemeye baslamisti. Dinledikce yuzu kasiliyor kaşlari çatılıyordu. Bi sure sonra telefonu kapatti.
Derin bir nefes almis ve konussak iyi olcak deyip terasdaki masayi gostermisti.
-Uzulecegini sanmiyorum ama yinede sakin olmani istiyorum. Basin toplantisinin oldugu gece telaslanmistin ya Erdal'in biyolojik babasi bisey yaparsa diye ben sana sorun yok demistim. Ben onun pesine adam takmistim. O gun koye gitmislerdi ailece adamlarim surekli peslerindeydi. Iki gun once almislar haberleri ne olduysa ondan sonra olmus. Tahminlerimize gore o adam apar topar donmeye kalkismis ablan supelenip uzerine gidince sinirle sana zorla sahip oldugunu Erdal'in onun cocugu oldugunu soylemis . Tartisma baya buyuyunce ablan aileni arayip durumu anlatmis. Bu gecede evlerine donerken arabada cikan bir tartisma sonucunda direksyon hekimiyetini kaybetmis ve kaza yapmislar
Derin bir nefes almis ve devam etmisti.
Basin sag olsun.....
NELER OLUYOR BOYLE AMAN YARABBBI.....
BAKALIM NELER OLUCAK....
BOLUM PEK ICIME SINMEDI AMA NEYSE.....
OY YORUM ONERI......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
General Fiction《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...