Ardan uc ay gecmis Merve duzenini kurmus isinde gucundeydi. Bu uc ay Ali'ye zehir olmustu. En son bi aksam ickininde verdigi cesaretle kapisina dayanmis bagira bagira askini itiraf etmis ve evlenme teklifi etmisti. Merve goz yaslari icinde kabul etmis genc cift koyun koyuna uyumustu.
Ertesi gun tekrar etraflica konusulmus. Ali babasi Merve Annesiyle konusmustu. kisa surede iateme ve nikah olacakti. Supesiz ki bu habere en cok sevinen Anka ve Cihan ikilisiydi....
Az cop catanlik yapmamislardi. Sehir disina yollamak da tek oda ayarlamakda hepsi bu ikilinin planiydi. Simdi sonuc almanin hakli gururunu yasiyorlardi.
Cihan sabah karisindan once uyanmis saatlerdir Anka'yi izliyordu. Bu kadin hayatinin miladi olmustu. Ona bir evlat vermis yetmemis caninin da canini kurtarmisti. Zeynep onun ilk goz agriydi. Cok aci cekmisti minicik bedeni hastalik doneminde....
Cihan dusunceleri arasinda bogulurken Anka hizla gozlerini acmis ve nefes bile almadan lavaboya kosmustu. Tabi hemen pesinede Cihan kosmustu. Anka ici disina cikarcasina kusuyordu. Telaska saclarini toplamisti Cihan bi yandan da konusuyordu guzelim iyimisin neyin var diye sayikliyordu. Anka zorla dogrulmus daha kocasiyla goz temasi dahi kuramadan bayilmis kocasinin kollarina yigilmisti.
Cihan panikle karisini kucaklamis. Hemen hastanenin yolunu tutmustu. Panikle hastaneye girerken aklinda bebek haberi almak katiyen yoktu. Ama en guzeli de buydu. Simdi telafi zamaniydi ikiside iclerinde kalan herseyi yasayacaklardi. Cihan uyana karisini askla kucaklamis. Mujdeyi karisina kendi vermisti. Anka cocuklarin kucuk olmasindan cekinse de onemi yok diyerek sevinmeye devam etmisti.
Sirkette isler bitmis Merve kendini yorgun argin eve atmisti. Dus almis annesiyle yaklasik yarim saat telefonda konusmustu. Bu konusma esnasinda Ali defalarca aramis ama telefon kapanmamisti. Bakti olacak gibi degil aldi hirkasini atti kendini disari istikamet Merve'nin eviydi.
Onbes dakikaya kapinin onune gelmisti. Merve calan kapiyi acinca gelen kisiye cokta sasirmamisti. Zira Ali'den baska gelip gideni olmuyordu. Kapiyi acar acmaz kenara cekilmis iceri girmesi icin yol vermisti. Ali homurdana homurdana iceri girmis o siktigimin telefonu niye kapatilip da bana donus yapilmiyor guzelim nekadar merak ettim farkindamisin sen.....
Annemle konusuyordum Ali zaten iki gunde bir konusabiliyorum onuda kapatip sana mi doneyim yani baska derdin varmi acaba.....
Ahhh ahhh ne dertlerim var bir bilsen diyerek yanina yaklasmis dudadaklarina kapanmisti Merve kisa surede de karsiligini vermisti. Opusme biraz derinlesince Ali Merve'yi kucagina almis ve yerini bildigi yatak odasinin yolunu tutmustu. Yatak odasina girene kadar kiyafetler bedenlerini coktan terketmisti bile birbirine susamis iki beden kana kana iciyordu birbirini Ali özledigi sicakliga kavusmus hizli bir tempo tutturmus. Dudaklari bedenini daglarken erkekligi kadinliginda zevkin doruklarina cikiyordu. Odada birbirine carpan ten sesleri ve ikilinin inlemeleri esliginde hizlanan nefes sesleri yankilaniyordu. Ikili istemeye istemeye halsiz bir sekilde ayrilmis Merve dus icin kalkmak isteyince Ali onu durdurmus sarilmis ve uyumasini soylemisti. Zaten uyumamak icin direnen Merve Ali'nin istegine uymus. Kensisini uykunun kollarina birakmisti.
Sabah Anka erken uyanmis once kahvalti hazirlamis sonra Cihan'i uyandirmisti. Kari koca bas basa sakin bir kahvalti yapmis Sultan hanim uyaninca evden cikmislardi. Cihan Anka'nin calismasini istemese de bir sure daha sirkete gelmesine razi olmustu. Hevesle ilk asermesini karninin buyumesini hormonal dengesizliklerini bekliyordu yasayamadiklarini birlikde yasamak icin sabirsizlaniyordu. Yaptigi arastirmalarda ozellikle hassas ve alingan olduklarini ogrendigi icin cok hassas ve dikkatli davraniyor karisini el ustunde tutuyordu.
Iki ay sonra.....
Anka iyiden iyiye hamilelik hormonlarinin esiri olmus surekli agliyor ve yemek yiyordu. Ali ve Merve sade bir isteme sonucu yildirim nikahiyla evlenmislerdi. Ali yeni bi ev istese de Merve iki kisi icin evinin uygun oldugunu en azindan cocuk sahibi olana kadar bu evde kalma kararini Ali'ye kabul ettirmisti. Ikili cok aktif bir gece hayati ve evlilik icindeydi. Ali yillarin getirdigi abazalik ve yoksunlukdan dolayi karisina nefes aldirmiyor bu tempoda hamile kalmamasi icin onlemlerinide aliyordu. Once karisina doyacak sexi iliklerine kadar dibine kadar yasayacak sonra cocuk sahibi olacakti. Merve de bu konuda kocasina karsi cikmamis zira kenside erken yasta cocuk sahibi olmak istemiyordu.
Anka inatla halaa sirkete gidiyordu. Doguma kadar calismaya kararliydi. Zeynep bebek icin cok heyecanli ve kiz olmasi icin dua ediyordu. Efe kucuk olduğu icin konuya pek nail degildi.
Cihan karisinin yemek yeme askina hayrandi ve zevkle izliyordu karisini cani ne isterse gece gunduz demiyor bulup bulusturuyor getiriyordu.
Doguma kadar karisi ne isterse yapacakti..... Sonrasida ayni sekil devam edecekti. Ailesi icin herseyi goze alacak huzurunu bozacak hic biseye izin vermeyecekti. Artik daha sorumluluk sahibi ve ileriye donuk dusunuyordu. Anka ve onun isteklerini on planda tutarak duzenliyordu hayatlarini...
Final zamani geldi canlar.....
Yeni kurgu ve Karan'la devam edicem....
Bir yada iki bolum daha paylasip bu ekibe veda edicez....
Bakalim Finalde neler olacak.....
Sizi cok seviyorum......
Oy yorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
Genel Kurgu《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...