Anka yataga girince Cihan onu kendisine cekmis . Konusmasina firsat vermeden dudaklarini birlestirmisti. Anka yine kendini Kolayca Cihan'a birakmis ve onun kollarinda can bulmustu. Sabah odadan cikmadan yatakta kendine mayhos mayhos bakan adama askla bakmis biraz daha bakarsa odadan cikamayacagini anlayarak kendini disari atmisti.
Sabah kahvaltidan sonra Cihan zeynep'i krese birakmis ve sirkete gecmisti. oglene kadar bi toplanti bikac gorusme yapmış ve cok sayida dosya incelemisti. Gunun daha yarisi bile bitmemisti. Ama Cihan cok yorgun dusmustu. Kafasini koltugun arkasina yaslamis ve uzun uzun dinlenmeyi planlarken calan telefona bakti arayan Anka'ydi. Bugun Zeynep'i okuldan alacak ve sirkete gelecekti. Bi sorun olmus olmali diye dusunerek telefona cevap vermisti. Telefonu acmasiyla Anka'nin aglayan sesiyke karsilasti. "Anka ne oldu guzelim neden agliyorsun? "diyince Cihan , Zeynep o o yok birisi gelmis senin adini vermis ve kizimi almis Cihan kizimi bul.
Cihan duyduklariyla neye ugradigini sasirmis. Hemen ayaklanmis ve sirketten cikmisti. Ne zaman geldigini bilmesede coktan okulun onune gelmis ve guvenlik gorevlisinin yakasina yapismisti. Bu okul guvenli diye burayi tercih etmisti. Araya giren calisanlar Cihan'in elinden adami almis ve onu mudur odasina goturmuslerdi. Iceri girdiginde Anka kucaginda Efe'yle oturmus agliyordu ve perisan haldeydi. Guvenlikden sorumlu olan kisilerden biri gelmis. Sakin olun cihan bey buyrun kamera kayitlarina bakalim belki sahsi taniyorsunuzdur. Cihan sakin olmaya calisarak adami onaylamis ve monitorun onune gecmisti. Kisa surede kadraja giren adam gercekten yakin olarak tanidigi biriydi. "Selim" Vedat beyin sag kolu en guvendigi adamiydi. Cihan sinirle "okul idaresine bilgi verin polisle is birligi yapilsin" demis Anka'ya donerek "Guzelim oglumuzu al eve gec bende kizimizi alip gelicem" diyerek okuldan cikmisti. Tabi ki adres belliydi. Vedat'in evine gidecekti.
Cihan okuldan ciktigi an telefonu calmis. Cevap verdigindeyse Karsisindaki kisinin Vedat oldugunu anlamis sinirle tislamisti. "Kizim nerde ...."
"Torunum benimle Cihan onu kacirmak gibi bir niyetim yok sadece bu gece benimle kalmasini istiyorum. Buna hakkim var o kizimdan kalan son sey hasret gidermeye hakkim var. Simdi evine don yarin oglen bizzat getirip elimle teslim edicem torunumu sana ama lutfen bu gece izin ver" demisti.
"Sana guvenmiyorum . Sadece evinin etrafina adamlarimi yerlestirip kacmayacagindan emin olursam izin veririm." Vedat derin bi nefes almis ve "tamam kabul" demis ve telefonu kapatmisti. Anka okuldan cikmis Cihan'in istegi uzerine eve gicekken Cihan onu durdurmus . Idareyle polisi aramamalari konusunda konusmus ve Anka'yla beraber eve gelmislerdi. Anka uyuyan oglunu yerine yatirmis Cihan'in yanina gelmisti. "Neler oluyor Cihan " diyence Cihan derin bi nefes almis ve olan biteni ayrintili sekilde anlatmisti. Anka korkuyla
"Zeynep'i kacirmaz degil mi ?"
"Adamlarim evinin etrafinda guzelim buna asla izin vermem merak etme ..."
Gece hem Cihan hem Anka icin diken ustunde gecmis sabah ne yediklerini anlamayacak kadar gergin bir kahvalti fasli gecirmislerdi.
Saat oglene gelirken kapi calmis. Zeynep'le el ele yasli bi adam girmisti salona Anka da cihan da hemen ayaklanmis Cihan herhangi bir girisimde bulunmasada Anka "hos geldiniz buyrun " diyerek koltuklari gostermisti.
Zira adam bariz bir sekilde hastaydi ve ayakda zor durdugu gun gibi ortadaydi. Zeynep once Anka'ya sarilmis "anne Efe nerde " demisti. Vedat anne lafini duyunca kafasini kaldirsada Anka'ya tebessumle ve minnetle bakmisti.
Zeynep Efe'nin yanina gidince Vedat konuya girmis ve konusmaya baslamisti.
"Bu zamana kadar yaptigim hersey icin uzgunum sadece kizimin yadigari yanimda olsun istedim. Inadim yuzunden torunum hastaliginda yaninda olmadim. "
Anka'ya hitaben "sana minnettarim kizim allah ne muradin varsa versin sayende bu yasli yuregim bir kere daha yanip kavrulmadi. Evladimin yadigari annesiz kalmadi."
"Cihan bana kizginsin biliyorum . Haklisinda ama artik gucum kalmadi. Ben ölüyorum Cihan gun gun adim adim oluyorum. Senden tek ricam bu donemde beni kizimin yadigarindan mahrum etme ara ara gelsin evimi senlendirsin. "
Cihan sikintiyla nefes almis "sana guvenmiyorum. Tamam sana gelmesine izin veririm. Ama kapinda adamlarim olacak" dedi ikiletmemis ve kabul etmisti yasli adam.
Kisa surede de toplanmis ve evine gitmek uzere evden cikmisti.
Anka ona bi sans vermemi guvenmemi soylesede "soz konusu evlatlarimiz guzelim tedbiri elden birakmamaliyiz....."
Yine de dusencelerimi kenara itmis huzuru Anka'nin kollarinda aramistim.
FARKINDAYIM BÖLÜM BIRAZ KISA OLDU...
SONRAKI BIR BÖLÜMÜ TAHA&GUL IKILISINE
DWGER BOLUMUDE ZUMRUT&MERT IKILISINE AYIRMAYI DUSUNUYORUM
BAKALIM NELER OLCAK
OY YORUM❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
""YüreğimeDoğ ""✓
Ficción General《《1.sezon 》》+18 bölümler azda olsa yer almaktadir... 18 yasinda ailesini kaybeden iki genc kizin kendi ayaklari uzerinde durma cabalari yabanci oldugu duygulari sonunu dusunmedennaldiklari kararlari.... Is dunyasinda basarili iki genc adam 30'lu ya...