~4~

59.2K 1.7K 835
                                    

Medya Yalçın ve Mert. İyi okumalar

Kalktığımda saat 17.53'tü. Bugün evde yalnızıdım günün yarısı gitmişti zaten. Yataktan kalkıp banyoya girdim ihtiyacımı giderdikten sonra elimi yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda berbat görünüyodum gözlerimin altı şişmişti ve kızarıktı. Saçımı topuz yapıp Araz'a içimden lanetler ederek aşağı indim.

İştahım olmadığı için kahvaltı yapmakla uğraşmayıp koltuğa kurulup televizyon izledim.

Bir süre sonra sıkılıp televizyonu kapattım. Tavanla bakışırken zil çaldı uyuşuk hareketlerle yerimden kalkıp aynı şekilde uyuşuk adımlarla kapıya yönelip açtım.

"Oha yeni mi uyandın ?"

"Evet yaklaşık beş-on dakika önce her neyse iyi ki geldin tavanla bakışıyordum bende."

"Ooo durum vahim hadi üzerini değiştirde biraz canlanalım."

"On dakikaya hazırlanırım sen keyfine bak."

Hızlı adamlarla odama çıktım dolaptan salaş bir şeyler alıp giyindim saçımı da ördükten sonra ayakkabılarımı giyip aşağı indim.

"Ben hazırım eee nereye gidiyoruz ?"

"Kafede oturur bir şeyler yeriz."

Başımla onayladığım da evden çıktık.

Kısa bir süre sonra şirin bir kafeye oturup iki tane dondurma söyledik Begüm'e dün olanları anlatsam mı anlatmasam mı diye düşünürken dondurmalar geldi.

"Begüm sana anlatacaklarım var."

"Anlat bakalım."

Dordurmadan bir kaşık aldıktan sonra dün olanları anlattım.

"Allah Allah bak sen... Ne zannediyor bu kendini cidden yeter artık polise gidelim diyorum sana."

"Dur sakin ol."

Aklına bir şey gelmiş gibi dudağını ısırıp mahcup gözlerle bana baktı.

"Şey ben Yalçınları da çağırmıştım."

"Ya Araz görürse ?"

"Bişeycik yapamaz o sana hele bi yapmaya kalkışsın onun ağzını yırtarım."

Söylediği lafa gülümsedim bu kızla konuşurken gülmemek elde değildi.

"Ne zaman gelicek seninki."

"Birazdan gelirler sana haber vermediğim için kusura bakma süpriz yapmak istemiştim eğleniriz diye düşündüm."

"Saçmalama gelsinler bakalım."

Eriyen dondurmalarımızı yemeye devam ettik kısa süre içerisinde Yalçınlar geldi zaten.

"Selam kızlar."

"Selam."

Yanımızdaki sandalyeleri çekip oturdular.

"Eee bütün gün burada oturacak değiliz herhalde sinemaya gidelim mi ?"

Bunu soran Yalçın'dı.

Hepimiz bir ağızdan olur deyince ayağa kalktık.

"Mert sen kızları al arabaya geç ben hesabı ödeyip geliyorum."

BUNDAN SONRA BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin