Λίγες μέρες μετά
Όσο πλησιάζουν οι πανελλήνιες διαβάζω όλο και περισσότερο.Συνήθως διαβάζω μαζί με τον Zayn για να περνάμε περισσότερο χρόνο μαζί και να ξεχνιέται που και που.Σημερα είχε έρθει πάλι σπιτι μου για να κάνουμε επανάληψη.Οι γονείς μου λείπουν σε επαγγελματικό ταξίδι και φυσικά ο Louis είναι στην καρακοσμαρα του.Τελευταια με έχει πρήξει λέγοντας μου ποσο πολύ ταιριάζω με τον Zayn.Φυσικα δεν του απαντάω και απλά τον κυνηγάω σε όλο το σπιτι. Μπορεί να είμαι μικρότερη αλλά όταν νευριάζω γίνεται Τρίτος Παγκόσμιος και όλοι τρέχουν να κρυφτούν για τη να σώσουν τη ζωούλα τους.
Διαβάζαμε για αρκετή ώρα με τον Zayn μέχρι που ακούσαμε την πόρτα να ανοίγει.Κατεβηκαμε κάτω και ήταν ο Louis με τον Niall,τον Liam και τον Harry.
«Εππ Zayn!Δεν ήξερα ότι ήσουν εδώ»είπε πρώτος ο αδερφός μου κοιτώντας με με νόημα.
«Απλά διαβάζαμε.»του είπα στριφογυριζοντας τα μάτια μου και ένιωσα τον Zayn να γελάει δίπλα μου.
«Άντε κάντε κανένα διάλειμμα για να δούμε καμία ταινία και να φάμε τίποτα»είπε ο Niall και όλοι γέλασανΑυτό το παιδί πως καταφέρνει και έχει τέτοια σωματαρα ενώ τρωει παραπάνω και από τον Louis δεν θα το καταλάβω ποτε.Ενω εγώ τρώω ένα μπέργκερ και βάζω 1 κιλό.Μονο η γιαγιά μου με βρίσκει αδύνατη.Αυτη θα πιστέψω εννοείται.Ειναι αίμα μου.
«Θα πω και στα κορίτσια να έρθουν»τους δήλωσα
Όλοι συμφώνησαν εκτός από τον Louis.Δεν συμπαθεί καθόλου την Taylor.Ουτε αυτή βέβαια.Απλα ανέχονται ο ένας τον άλλον για χάρη μου.Αλλα ξέρετε τι λένε.Υπαρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ μίσους και αγάπης.😏«Άντε πες τες.Αλλα να ξέρεις αν με εκνευρίσει θα τη διώξω»είπε ο Louis βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.
Τον κοίταξα και του σήκωσα το φρύδι μου.«Αφού θα σε εκνευρίσει και θα την εκνευρίσεις τι το κουράζουμε;Ξέρεις ότι δεν μπορείς να τη διώξεις.»του πέταξα και αυτός ανασήκωσε τους ώμους του.
Πριν τις πάρω τηλέφωνο χτύπησε το κουδούνι.Πηγα να ανοίξω και είδα στην πόρτα τα κορίτσια.
«Ρε τώρα θα σας έπαιρνα για να έρθετε»τους είπα
«Μας πήρε ο Niall»εξήγησε η Aria και εγώ τον κοίταξα.
«Τι με κοιτάς;Μέχρι να αποφασίσετε με τον Louis θα είχα φάει όλο το ψυγείο»είπε και όλοι γέλασαν.Βασικα όλοι εκτός από την Taylor και τον Louis οι οποίοι τόση ώρα κοιτάζονται και οι υπόλοιποι αναρωτιόμαστε ποιος θα βρίσει ποιον πρώτος.Ωραια θα περάσουμε και σήμερα....Πάμε παιδιά ακούω στοιχήματα!
YOU ARE READING
When we were 18...
RomanceNicole και Zayn 2 κολλητοί που ξαφνικα απομακρύνθηκαν ο ένας από τον άλλο.Η Nicole όμως ποτε δε σταμάτησε να νοιάζεται για τον Zayn.Αραγε ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου θα τους ξαναφέρει κοντά;Θα καταφέρουν να περάσουν όλες τις δυσκολίες που θα...