Σκεπτόμενη όλα αυτά με πήρε ο ύπνος έχοντας ένα χαζό χαμόγελο στα χείλη μου.Zayn's POV
Εδώ και τόση ώρα είμαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου κοιτώντας το ταβάνι.Έγιναν τόσα πολλά σήμερα και πραγματικά προσπαθώ να τα βάλω σε μια σειρά για να τα επεξεργαστώ.Αλλά το γεγονός ότι τη φίλησα δεν μπορεί να σταματήσει να τριγυρνάει μέσα στο μυαλό μου.Όσο μου τα έχωνε ένιωσα τόσο χάλια και το ότι δεν είχα καταλάβει πόσο λάθος ήμουν απέναντι της το κάνει χειρότερο.Δεν της αξίζω ρε φίλε αλλά αυτή είναι πάντα τόσο καλή μαζί μου και αγνοεί όλες τις μαλακιες που έχω κάνει και στέκεται πάντα δίπλα του.Το μυαλό μου λέει να μείνω μακριά της και να την αφήσω ήσυχη αλλά δεν μπορώ.Την έχω ανάγκη.Να μου μιλάει,να την ακούω να γελάει,να με αγκαλιάζει,να μου τα χώνει,να με συμβουλεύει.Και εκεί έρχεται η καρδιά μου που μου λέει να μην την ξαναχασω τώρα που την βρήκα πάλι.
Αυτό το φιλί όμως ήταν ότι καλύτερο!Ένιωσα λες και το ήθελα καιρό και τώρα πια βρήκα το κουράγιο να το κάνω.Πλάκα πλάκα αυτό ήταν.Σχεδον από τότε που τη γνώρισα το ήθελα απλά δεν το καταλάβαινα.Όταν την είδα να χορεύει στο club με τον Harry ήθελα να τα σπάσω όλα.Δεν αντέχω στη σκέψη ότι κάποιος άλλος εκτός από μένα θα έχει τη δυνατότητα να την έχει δικιά του.
Με αυτές τις σκέψεις κατέβηκα στο γκαράζ στον αγαπημένο μου σάκο του μποξ.Αντε να εκτονωθώ λίγο γιατί δεν με βλέπω καλά.
Nicole's POV
Ξυπνησα και κοίταξα την ώρα.Πλεον είχε πάει 7 το απόγευμα.Ένιωσα πολύ καλύτερα με αυτόν τον ύπνο και νομίζω ότι μπορώ λειτουργήσω.Αποφασίζω να συνεχίσω το διάβασμα τώρα που έχω ξεκουραστεί.Μετά από κανένα 2ωρο κλείνω το βιβλίο του συντακτικού περήφανη που κατάφερα να συγκεντρωθώ και να λύσω σωστά τις περισσότερες ασκήσεις.Το σημερινό βράδυ θα είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στον εαυτό μου.Έχω κάνει αποτριχώσεις όποτε σήμερα θα ασχοληθώ με περιποίηση προσώπου.Συνήθως βαριέμαι να ασχοληθώ με αυτά αλλά σήμερα έχω πολύ καλή διάθεση.Γιατί άραγε;😉
Βάζω το αγαπημένο μου τραγούδι στο τέρμα και αφού κάνω έναν μικρό χορό κατευθύνομαι προς το μπάνιο για να πάρω τα απαραίτητα.Μόλις τελείωσα έβαλα να δω ταινία στο Netflix αλλά μετά κατέληξα στο να ξαναβλέπω Friends.😂
Έβλεπα το επεισόδιο μου χαλαρά στον υπολογιστή και εκεί που ο Chandler θα έκανε πρόταση γάμου στη Monica χτύπησε το κινητό μου.Ποιος είναι και τι θέλει από τη ζωή μου βραδιάτικα;Αμάν καλε τα κορίτσια είναι!
YOU ARE READING
When we were 18...
RomanceNicole και Zayn 2 κολλητοί που ξαφνικα απομακρύνθηκαν ο ένας από τον άλλο.Η Nicole όμως ποτε δε σταμάτησε να νοιάζεται για τον Zayn.Αραγε ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου θα τους ξαναφέρει κοντά;Θα καταφέρουν να περάσουν όλες τις δυσκολίες που θα...