Εχω μια ανυπομονησία και πιστεύω ότι θα είναι ένα πολύ τρελό καλοκαίρι.Έχει πάει πλέον απόγευμα και αποφάσισα να αφήσω το διάβασμα και να ξεκουράσω το μυαλό μου.Απλά ξάπλωσα στο κρεβάτι με τα ακουστικά μου και το αγαπημένο μου τραγούδι στο τέρμα κοιτώντας το ταβάνι.Τότε η μουσική διακόπηκε επειδή μου ήρθε μήνυμα:
Zayn:
«Είμαι από κάτω κατέβα να πάμε καμία βόλτα»Εγώ:
«Σε 5 κατεβαίνω;)»Αυτό δεν το περίμενα.Ευτυχώς είμαι λουσμένη και γενικά σε μια νορμαλ κατάσταση.Άλλαξα και έβαλα ένα τζιν με μια κοντομανικη μπλούζα.Κατέβηκα κάτω για να βάλω παπούτσια και είδα τους γονείς μου να βλέπουν ταινία.
«Που πας αγάπη μου;»με ρώτησε ο μπαμπάς μου
«Μια βόλτα με τον Zayn.Δεν θα αργήσω»τους είπα καθώς έβαζα τα vans μου
«Εντάξει καλά να περάσεις»είπε η μαμά μου και αφού τους φίλησα βγήκα από το σπιτι.Μόλις βγήκα είδα τον Zayn να με περιμένει.Ήταν πολύ όμορφος.Όπως πάντα δηλαδή.Δεν είχε καταλάβει ότι βγήκα όποτε ξερόβηξα και αμέσως σήκωσε το βλέμμα του από το κινητό του.Με κοίταξε και μου χαμογέλασε και έκανα και εγώ το ίδιο.
«Έτοιμη;»με ρώτησε
«Αχααα»του είπα και ανέβηκα στη μηχανή τουΗ βόλτα με τη μηχανή ήταν υπέροχη.Όταν είναι καλοκαίρι και σε δροσίζει αυτό το υπέροχο καλοκαιρινό αεράκι είναι ότι καλύτερο.
Έπειτα από λίγο φτάσαμε σε μια παραλία.Αληθεια σας λέω ήταν υπέροχη.Και ήταν άδεια πράγμα που την έκανε ακόμα καλύτερη.Ειχε αυτή την ησυχία που μου άρεζε και το μόνο που άκουγες ήταν ο ήχος που έκανε το κύμα.Ήταν απλά πανέμορφα!
«Είναι πολύ ωραία»του είπα και του χαμογέλασα
«Χαίρομαι που σαρεσει.Νομίζω πως είναι ότι πρέπει για χαλάρωση σήμερα»είπε και έκατσε στην άμμο.
«Πωωω ναι.Αγχώνομαι αρκετά για αύριο»του είπα κοιτώντας τον ουρανό
«Μην αγχώνεσαι όλα καλά θα πάνε.Σκέψου ότι μετά θα πάμε διακοπές όλοι μαζί»
«Ναι ότι είναι να γίνει ας γίνει»είπα και ξεφύσηξα
YOU ARE READING
When we were 18...
RomanceNicole και Zayn 2 κολλητοί που ξαφνικα απομακρύνθηκαν ο ένας από τον άλλο.Η Nicole όμως ποτε δε σταμάτησε να νοιάζεται για τον Zayn.Αραγε ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου θα τους ξαναφέρει κοντά;Θα καταφέρουν να περάσουν όλες τις δυσκολίες που θα...