Nicole's POVΤελειώνω το πρωινό μου και βάζω τα πιάτα που άφησε ο Louis μέσα στο πλυντήριο.Έχω αρκετή ενέργεια σήμερα όποτε σκέφτομαι να πάω στο γυμναστήριο που έχει ο θείος μου για να εκτονωθώ.
Φοράω ένα αθλητικό σορτσάκι Nike, ένα αθλητικό μπουστακι με μια μπλούζα από πάνω και φυσικά τα αγαπημένα μου αθλητικά.Παίρνω την τσάντα και τα ακουστικά μου και βγαίνω από το σπίτι.
Μετά από λίγα λεπτά φτάνω και μπαίνω μέσα στο γυμναστήριο.
«Καλημέρα»λέω στην θεία μου που κάθεται στο γραφείο της υποδοχής
«Καλώς την»με χαιρετάει και εκείνη
Η θεία μου είναι αδερφή του μπαμπά μου και έχουν αυτό το γυμναστήριο μαζί με τον θείο μου.Κάνει και μερικά ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών σαν δεύτερη δουλειά αλλά συνήθως είναι στο γυμναστήριο.
«Πως και από δω σήμερα;»με ρώτησε
«Είχα ενέργεια και είπα να παίξω λίγο βόλεϊ»της απάντησα
«Είναι και η Violet κάτω όποτε θα έχεις παρέα»μου είπε και συνέχισε τις δουλειές της
Η Violet είναι η ξαδέρφη μου και είμαστε στην ίδια ηλικία.Είμαστε πολύ κοντά και την νιώθω πραγματικά σαν αδερφή μου.Την έχω ενημερώσει για ότι έχει γίνει τελευταία με τον Zayn και παίζει να χάρηκε πιο πολύ και από μένα.
Ανοίγω την πόρτα και την βλέπω να κάνει καρφιά στον τοίχο.Πηγαίναμε αρκετά χρόνια στην ίδια ομάδα βόλεϊ αλλά αυτή είχε ξεκινήσει πιο νωρίς και είναι σίγουρα πολύ καλύτερη από μένα.
«Hellooo»της είπα και αμέσως γύρισε να με κοιτάξει
Έτρεξε προς το μέρος μου και με αγκάλιασε σφιχτά.
«Α μπα μας θυμήθηκες;»με ρώτησε ειρωνικά
«Άντε βρε μην γκρινιάζεις»της είπα και της πήρα την μπάλα από τα χέρια
Ξεκινήσαμε να κάνουμε πάσες μεταξύ μας για πολλή ώρα μέχρι που τα φτύσαμε και οι δυο.Πηγαμε στις τσάντες μας και καθίσαμε στο παρκέ για να πιούμε νερό.
«Θα πας κάπου για διακοπές;»τη ρώτησα προσπαθώντας να βρω τις ανάσες μου
«Θα πηγαίναμε με την παρέα μου για camping αλλά τελικά δεν έκατσε.Οπότε μάλλον θα μείνω εδώ»είπε κατσουφιασμενη
«Γιατί δεν έρχεσαι με εμένα και τα παιδιά;»πρότεινα
«Που θα πάτε;»με ρώτησε
YOU ARE READING
When we were 18...
RomanceNicole και Zayn 2 κολλητοί που ξαφνικα απομακρύνθηκαν ο ένας από τον άλλο.Η Nicole όμως ποτε δε σταμάτησε να νοιάζεται για τον Zayn.Αραγε ο χαμός ενός αγαπημένου προσώπου θα τους ξαναφέρει κοντά;Θα καταφέρουν να περάσουν όλες τις δυσκολίες που θα...